جک پارکینگ یکی از جدیدترین محصولاتی است که در حوزۀ باز و بسته کردن اتومات و یا راحت درب های پارکینگ مورد استفاده قرار گرفته می شوند. انسان ها با پیشرفت فناوری همواره در صدد اختراع و ساخت وسایل جدید و مدرن می باشند تا بتوانند در دسترس مردم قرار گیرند و زمینه را برای زندگی راحت انسان ها فراهم کنند. باز و بسته کردن درب ها به صورت دستی یکی از دغدغه هایی بود که از گذشته تا به امروز ذهن انسان ها را به خود درگیر کرده بود ولی پیشرفت تکنولوژی باعث شد تا درب ها بتوانند به سیستم برقی مجهز شوند. ضمن آنکه موجب شد تا محصولات جک پارکینگ نیز ساخته شوند که زمینه را برای بستن آرام درب ها فراهم کرده است. در نتیجه افرادی که نیاز این وسیله را در زندگی خود احساس می کردند، می توانند با قیمت ارزان درب های ورودی و پارکینگ ساختمان خود را به این وسیله مجهز کنند. برای خرید انواع جک پارکینگ به سایت مراجعه کنید. 

خرید و فروش جک پارکینگ

چندین سال است که از ساخت جک های آرام بندی می گذرد، خرید و فروش جک پارکینگ رونق خاص خود را دارد و افرادی که ساخت و ساز ساختمان ها را بر عهده دارند از مزایای این وسیله برای مجهز کردن درب های ورودی ساختمان ها و همچنین درب پارکینیگ استفاده می کنند. در نتیجه با استفاده از این محصولات در صدد هستند که بتوانند آسایش و راحتی را برای ساکنین ساختمان ها فراهم کنند. استفاده از جک آرامبند برای باز و بسته کردن درب ها یک کار هوشمندانه می باشد که تأثیر مثبت بر روی دوام و طول عمر درب پارکینگ و ورودی دارد. چرا که از بسته شدن محکم درب جلوگیری می کند. ضمن آنکه به شما این امکان را می دهد که بتوانید درب را با استفاده از ریموت، میزان سرعت و زمان باز و بسته کردن درب را تحت کنترل داشته باشید و نیاز به باز و بسته کردن دستی درب نداشته باشید. ضمن آنکه هنگام قطعی برق نیز می توانید با استفاده از کلید دستی، درب را باز و بسته کنید.

در حال حاضر خرید جک آرام بند پارکینگ سیزا ایتالیایی، NHN ژاپنی، کینگ کره ای، ریوبی ژاپنی، CAME و ... در فروشگاه های عرضۀ تجهیزات اتومات درب با قیمت ارزان عرضه می شوند. در نتیجه می توانید متناسب با مشخصات فنی درب پارکینگ و استفاده از راهنمایی های کارشناس فروش، خرید مناسب ترین جک پارکینگ را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمائید.

خرید انواع جک آرامبند پارکینگ

همانطور که می دانید خرید انواع جک آرامبند پارکینگ در بازار صورت می گیرد چون مشخصات جک باید متناسب با ویژگی های لنگه های درب باید باشد. در نتیجه استفاده از جک آرام بندی که قدرت تحمل فشار وزن درب را نداشته باشد، در مدت زمان کوتاهی آسیب می بیند و نیاز به تعمیر و یا تعویض خواهد داشت. به همین دلیل وزن لنگه های درب برای خرید جک برقی پارکینگ از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. بنابراین می توانید پیش از خرید این وسیله با کارشناسان فروش مشورت کنید. برای خرید جک پارکینگ CAME به سایت مراجعه کنید. 

قیمت جک آرامبند پارکینگ

قیمت جک پارکینگ به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که جنس جک، برند و ویژگی های فنی جک می توانند مهم ترین عوامل تعیین کننده باشند. در نتیجه می توانید با در نظر گرفتن این فاکتورها، انتخاب درستی برای خرید جک آرام بند داشته باشید که مقاومت بالایی در برابر فشار لنگه های درب داشته باشند. همواره به یاد داشته باشید که از فروشگاه های معتبر و با سابقه خریداری نمائید که از اصل بودن جک مطمئن شوید.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر سال های متوالی است که به صورت حرفه ای در عرصۀ فروش انواع جک آرام بند و برقی پارکینگ در تهران فعالیت می کند.

 

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 965
نمایش همه
علاقه مندی ها ()