جک برقی یکی از وسیله های بسیار کاربردی است که در جهت باز و بسته کردن درب به کار برده می شود. از این رو افرادی که دغدغۀ بستن درب پارکینگ را با دست داشتند، می توانند از مزایای این وسیله در جهت تجهیز درب های پارکینگ ساختمان استفاده کنند. از این رو تولیدکنندگان تجهیزات درب ساختمان، تصمیم به ساخت انواع جک برقی نمودند تا با استفاده از جریان الکتریکی، امکان باز و بسته کردن درب را بدون اینکه از خودرو پیاده شوند، فراهم کنند. در حال حاضر درب های ساختمان به صورت تک لنگه و یا دو لنگه می باشند که متناسب با آنها، جک های اتومات ساخته شده اند تا مقاومت فشار وزن لنگه های درب را داشته باشند. از این رو اگر قصد خرید انواع جک برقی را برای درب های مختلف ساختمان را دارید، نیاز است که اندازه و وزن لنگه های درب را در نظر داشته باشید چون برای خرید جک الکترومکانیکی ، این مسئله از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. برای خرید انواع جک برقی به سایت مراجعه نمایید. 

خرید و فروش جک برقی

با تجهیز درب ها به سیستم برقی و یا آیفون های صوتی و تصویری، خرید و فروش جک برقی نیز رونق پیدا کرد چون تنها در درب هایی که به سیستم های اتومات متصل هستند، قابل نصب می باشند. بنابراین اگر درب ساختمان مسکونی شما به سیستم برقی مجهز می باشد، می توانید از مزایای جک های اتومات استفاده کنید که امکان باز و بسته نموده راحت درب ها را با استفاده از کنترل ریموت فراهم می کند و شما را با دغدغه باز و بسته کردن دستی درب ها روبرو نمی کند.

توجه داشته باشید که عامل مهم در انتخاب نوع جک اتومات پارکینگ، این است که تعداد لنگه های درب چندتایی می باشد، تعداد دفعات باز و بسته کردن درب به چه میزان و برای چه مدت است. همچنین وزن لنگه های درب به چه مقدار می باشد. در واقع شما با تجهیز درب های پارکینگ به جک برقی هیدرولیکی، می توانید سرعت عملکرد درب ها را تحت کنترل داشته باشید و برای باز و بسته کردن درب های ساختمان استفاده نمائید. این وسیله دارای مزایایی است که به منظور سهولت در زندگی افراد ساخته شده اند. بنابراین می توانید متناسب با میزان تردد ماشین و یا افراد از درب های پارکینگ و یا ورودی، مناسب ترین مدل و برند جک اتومات را خریداری نمائید. 

خرید اینترنتی انواع جک برقی

با گسترش مارکتینگ اینترنتی، موقعیت مناسبی برای خرید و فروش اینترنتی فراهم شده است و عموم فروشگاه ها با راه اندازی وب سایت فروشگاهی، امکان خرید آنلاین را برای مشتریان فراهم نموده است. لذا در حال حاضر امکان خرید اینترنتی انواع جک برقی در برندهای معتبر خارجی و ایرانی برای مشتریان فراهم می باشد. در واقع این موقعیت به مشتریان این امکان را می دهد تا بتوانند از این فرصت در جهت مشاهدۀ مشخصات فنی انواع جک الکترومکانیکی استفاده کنند و پس از مقایسۀ برندهای مختلف، می توانند با قیمت مناسب، خرید بهترین جک برقی هیدرولیکی را داشته باشند. برای خرید جک پارکینگ بلانکو از طریق لینک اقدام نمایید. 

قیمت جک برقی

برای آگاهی از قیمت جک های برقی، می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید و لیست قیمت انواع جک با برندهای مختلف را دریافت کنید. نکتۀ مهمی که در قیمت خرید این وسیله تأثیرگذار می باشد، مسئله ویزگی های فنی جک می باشد که چه میزان وزن و ابعاد لنگه های درب را می تواند پشتیبانی کند. بنابراین هرچه درب های فلزی بزرگ تر باشد، به طبع نیاز به جک های برقی با قدرت بالا نیاز دارد که قیمت بیشتری خواهد داشت.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر به عنوان یکی از شرکت های با سابقه در عرصۀ توزیع و پخش انواع جک برقی با قیمت ارزان در تهران فعالیت می کند. 

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 985
نمایش همه
علاقه مندی ها ()