تعمیر آیفون تصویری نیاز به تخصص و دانش حرفه ای دارد. چرا که هر کالایی که ساخته می شود دارای ساختار اختصاصی است. در نتیجه فرد باید نسبت به بخش های مختلف فنی دستگاه تسلط کافی داشته باشد و در صورت بروز مشکل و ایرادات فنی، اقدام به مرتفع نمودن ایرادات نماید. با استفاده از خدمات تعمیرات تخصصی آیفون تصویری، می توانید اطمینان پیدا کنید که تمام ماژول های آیفون مالتی پلکسر مورد بررسی دقیق قرار می گیرد و پس از بررسی کامل، مشکل را بر طرف می کنند. در حال حاضر متناسب با تعداد واحدهای یک ساختمان، تنوع مدل های آیفون تصویری نیز بسیار است. آیفون تصویری تک واحدی، چهار واحدی، شش واحدی، دوازده واحدی و ... هر کدام دارای پنل خروجی اختصاصی می باشند که بر روی آنها متناسب با تعداد واحدها دکمه قرار داده می شود. همانطور که از ظاهر بسته بندی آیفون های تصویری می توان مشاهده نمود، این است که پنل ورودی، کابل اختصاصی ارتباطات میان آیفون تصویری، دوربین پنل ورودی آیفون، برد تغذیه و کنترل مرکزی، دکمه قفل باز کن، گوشی و صفحه نمایشگر از جمله اجزای مختلف آیفون تصویری است. برای اطلاع از تعمیر تخصصی آیفون تصویری به سایت مراجعه کنید. 

خدمات تعمیر تخصصی آیفون تصویری

در نتیجه تکنسین تعمیرکار آیفون نیاز است که نسبت به اجزای مختلف آیفون تصویری تسلط داشته باشند تا بدین صورت بتوانند خدمات تعمیر تخصصی آیفون تصویری را به مشتری خود ارائه دهند. نکتۀ قابل توجهی که پیش از درخواست تعمیرات آیفون تصویری را داشته باشید، باید برند آیفون را به تکنسین بیان کنید چون پنل و برد هر برند آیفون با یکدیگر متفاوت می باشد و نیاز است که فرد نسبت به برد الکترونیکی آنها دانش کافی داشته باشند. عموماً کلیۀ صفحه های کلید ورودی شامل قاب، شستی زنگ و جعبه زیر پنل می باشد، ضمن آنکه برخی از آنها دارای حسگر نور و حرارت می باشند. زمان نصب آیفون و یا تعمیرات آیفون تصویری، تکنسین باید توجه داشته باشد که پنل ورودی را پس از اینکه تعمیر نمود، به درستی در جایگاه خود قرار دهد تا نسبت به نقوذ آب، گرد و غبار و تابش مستقیم نور خورشید مقاومت بالایی داشته باشد. چرا که عدم توجه به این نکته، موجب خراب شدن زود هنگام پنل آیفون می شود.

مرکز تعمیرات آیفون تصویری

هر زمان که نویز و یا مشکلات تصویری و صوتی برای آیفون مشاهده نمودید، بهتر است به مرکز تعمیرات آیفون تصویری که تخصص و شناخت کافی نسبت به پنل برند آیفون شما دارند، مراجعه نمائید. چرا که عدم آگاهی تعمیرکار ممکن است صدمات جدی به برد الکترونیکی آیفون وارد کند و باعث سوزاندن برد و منبع تغذیۀ آیفون شود که بدین وسیله شما را با هزینۀ سنگین روبرو خواهد کرد. همانطور که می دانید آیفون تصویری به دلیل اینکه نمای فرد را نشان می دهد، مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است و به نوعی سطح امنیت ساختمان را افزایش می دهد. در ضمن برخی از مدل های آیفون تصویری شامل پنل کارتخوان، تشخیص چهره و یا اثر انگشت می باشند که بدین وسیله میزان امنیت ساختمان بیشتر می شود. برای خرید اینترنتی آیفون تصویری از طریق لینک اقدام نمایید. 

هزینۀ تعمیر آیفون تصویری

هزینۀ تعمیر آیفون تصویری به نوع مشکل و آسیبی که به اجزای آیفون وارد شده است، بستگی دارد. در نتیجه نرخ ثابتی ندارد. بنابراین تکنسین تعمیرکار آیفون تصویری پس از اینکه اجزای مختلف آیفون را مورد بررسی قرار داد، سپس می تواند هزینۀ تعمیرات آیفون تصویری را مشخص کند. همچنین هزینۀ ایاب و ذهاب نیز به صورت جداگانه دریافت می شود. با خرید آیفون تصویری با کیفیت و برند داخلی می توانید عمر مصرف آیفون را بهبود ببخشید. ضمن آنکه تمامی قطعات قابل تأمین می باشد.

فروشگاه اینترنتی آکام سازه از جمله فروشگاه های آنلاین فروش آیفون تصویری است که امکان ارائه خدمات تعمیر انواع آیفون تصویری در تهران را نیز برای مشتریان گرامی فراهم می کند.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 861
نمایش همه
علاقه مندی ها ()