آیفون های تصویری نقش بسیار مهمی در امنیت  ساختمان دارند و همچنین باز و بسته کردن درب را تا حد زیادی به خصوص برای ساکنین طبقات بالاتر بسیار آسان میکنند. آیفون های تصویری سالیان زیادی است که به صنعت ساختمان سازی راه یافته اند اما در این بین برخی از آیفون ها با توجه به پیشرفت تکنولوژی به امکانات زیادی تجهیز شده اند و از کیفیت و کارایی به مراتب بالاتری نیز برخوردار هستند. یکی از انواع آیفون های تصویری که امکانات زیادی را به خود تخصیص داده است و ساخت داخل نیز میباشد آیفون تصویری تکنما میباشد که امروزه طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است و فروش بالایی به نسبت دیگر آیفون های موجود در بازار دارد. هر آنچه که از یک آیفون تصویری مناسب  انتظار داشته باشید را به راحتی میتوانید در این مدل آیفون بیابید. برای خرید آیفون تصویری تکنما با قیمت ارزان به سایت مراجعه کنید. 

گارانتی و خدمات پس از فروش عالی از ویژگی های آیفون تصویری تکنما

آیفون های تصویری تک نما با توجه به اینکه تولید داخل هستند از یک ویژگی منحصر بفرد بهره میبرند که آن هم گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار خوب این آیفون ها میباشد. بواسطه این گارانتی و خدمات پس از فروش این اطمینان برای شما ایجاد خواهد شد تا بتوانید در صورت بروز هر گونه مشکل برای آیفون آنرا به نمایندگی برای تعمیر واگذار کنید. معمولا هزینه ای که بابت تعمیر آیفون در صورت عدم برخورداری از گارانتی پرداخت میشود میتواند هزینه های شما را تا  حد زیادی افزایش دهد اما شرکت تک نما با خدمات گسترده خود امکان تعمیر و سرویس آیفون را بدون اینکه نیازی به پرداخت هر گونه هزینه ای باشد فراهم آورده و هزینه ای برای شما در بر نخواهد داشت. آیفون های وارداتی با این چنین مشکلاتی تا حدودی مواجه هستند و چندان خدمات خوبی را به مشتریان خود ارائه نمیدهند اما آیفون تصویری تکنما اینگونه نیست و خدمات بسیار خوبی را به مشتریان ارائه میدهد.

صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت از ویژگی های آیفون تصویری تکنما

آیفون های تصویری تک نما از صفحه نمایشگری بزرگ و در عین حال با کیفیت برخوردار هستند که این خود از ویژگی های منحصر بفرد آنها محسوب میگردد. صفحه نمایشگرهای آیفون های تصویری تک نما در دو نوع ۴.۳ اینچی و همچنین ۷ اینچی تقسیم بندی میشوند که میتوانید بر اساس نیاز خود آیفون با صفحه نمایشگر با ابعاد بزرگ را خریداری نمایید. این صفحه نمایشگرهای آیفون های تصویری تک نما نه تنها از ابعاد مناسبی برخوردار هستند بلکه از کیفیت مناسبی نیز بهره میبرند. کیفیت این صفحه نمایشگرها بسیار مناسب و ایده آل است و با وضوح بالا میتوانید اجسام و افرادی که در مقابل دوربین آيفون ایستاده اند را مشاهده کنید.

آیفون تصویری تکنما و قابلیت مکالمه با دیگر واحدها

یکی از امکانات و ویژگی هایی که برای اولین بار بر روی آیفون های تصویری تک نما تعبیه شده است امکان تماس و مکالمه با دیگر واحد ها میباشد. این آیفون های تصویری این امکان را برای ساکنین ایجاد میکنند تا بتوانند با یکدیگر تماس گرفته و مکالمه کنند. دیگر برای تماس با همسایگان خود نیازی نیست تا از تماس تلفنی استفاده کنید و هزینه های را نیز بابت این تماس متحمل شوید بلکه با قابلیت ارتباط داخلی به راحتی میتوانید با همسایگان خود ارتباط بر قرار کرده و تا مدت طولانی به مکالمه بپردازید. این قابلیت  بر روی تمامی مدل های آیفون های تصویری تک نما تعبیه شده است و میتوانید از آن بهره مند شوید.برای خرید بهترین آیفون های تصویری به سایت مراجعه نمایید. 

قابلیت استفاده از دو دوربین در آیفون تصویری تکنما

آیفون های تصویری تک نما این قابلیت را دارند تا به دو دوربین متصل شوند و تنها یک دوربین را پوشش نمیدهند. امکان اتصال به دو دوربین امکان حفاظت از سازه را میتواند تا حد زیادی افزایش دهد و فضای بیشتری نیز تحت پوشش در آید که این خود مزیت بزرگی محسوب میگردد. کمتر آیفون تصویری را میتوان یافت که از چنین قابلیتی برخوردار باشد و تنها برخی برندها وجود دارند که این قابلیت را به ایفون های خود اضافه کرده اند.

فروشگاه آکام سازه انواع آیفون تصویری تکنما و دیگر برندهای آیفون را با قیمت مناسب بفروش میرساند و میتوانید با پرداخت مبلغ مناسبی خرید خود را انجام دهید. همچنین برای خرید از این فروشگاه نیازی به مراجعه حضوری نیز وجود ندارد و بصورت غیر حضوری میتوانید خرید خود را انجام داده و در محل تحویل بگیرید.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 908
نمایش همه
علاقه مندی ها ()