یکی از انواع مصالح ساختمانی پر کاربرد که از سیمان در ساخت آن استفاده زیادی میشود  بلوک سبک پوکه ای است که  از آن بیشتر برای ساخت و تشکیل دیوارها استفاده میشود. بلوک سبک پوکه ای از مصالح ساختمانی گوناگونی مانند بتن، پوکه معدنی و همچنین سیمان در ساخت خود بهره میبرد و و در اجرای دیوارها و تیغه ها  کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده است. به طور کلی میتوان گفت بلوک سبک پوکه ای کاربرد هایی همچون شیب بندی پشت بام ها، شیب بندی کف ساختمان ها، تولید بتن سبک و تولید بتن سبک پوکه ای دارد.برای خرید بلوک سبک پوکه ای به سایت مراجعه کنید.

وزن کم از مهمترین مزیت های بلوک سبک پوکه ای

اغلب مصالح ساختمانی که برای ساخت و ساز مورد استفاده قرار میگیرند از وزن بالایی برخوردار هستند که این وزن بالا یکی از معایب آنها محسوب میشود و میتواند وزن کلی سازه را نیز تا حد زیادی افزایش دهد که ایمنی ساختمان در برابر لرزش های ناگهانی بخصوص زمین لرزه را تا حد زیادی میکاهد. اما بلوک سبک پوکه ای اینگونه نیست و به دلیل وزن سبک خود میتواند وزن کلی سازه را تا حد زیادی  بکاهد که این خود یک مزیت بزرگ برای آن محسوب میگردد. برای اینکه با مثالی بتوانیم به وزن کم بلوک سبک پوکه ای پی ببریم باید بگوییم که وزن بلوک سبک پوکه ای ۲.۵ برابر سبک تر از وزن آجرهایی است که در ساخت سازه های گوناگون از جمله  سازه های مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد.

بلوک سبک پوکه ای و مقاومت بالای آن

مقاومت مصالح ساختمانی همواره در امر ساخت و ساز بسیار مهم محسوب میشود و دست اندر کاران صنعت ساختمان سازی اغلب به دنبال مصالحی هستند که بتواند بیشتری مقاومت را از خود  در برابر نیروی وارد آمده که میتواند زلزله باشد از خود نشان دهد. زلزله و هر لرزشی که به سازه وارد می آید میتواند در فرو ریختن کل سازه نقش داشته باشد که البته اگر مصالحی با کیفیت و همچنین بلوک سبک پوکه ای  در ساخت سازه به کار برده شود در نتیجه میتواند استحکام و پایداری بسیار خوبی را نیز از خود نشان دهد.

بلوک سبک پوکه ای از مقاوم ترین مصالح ساختمانی  در برابر آتش سوزی

آتش سوزی یکی از حوادثی است که ممکن است برای هر سازه ای رخ دهد و خسارات جبران ناپذیری را نیز به آن وارد آورد که از این رو بهتر است تا از مصالح ساختمانی مقاوم در برابر آتش سوزی استفاده شود. بلوک سبک پوکه ای از جمله مصالح ساختمانی است که از مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش سوزی برخوردار بوده و جزو مقاوم ترین مصالح در برابر حرارت بالا محسوب میگردد. میزان شوک حرارتی که بلوک سبک پوکه ای میتواند مقاومت خوبی را در برابر آن از خود نشان دهد ۱۲۱ هزار درجه سلسیوس میباشد. برای خرید انواع بلوک های سیمانی  به سایت مراجعه کنید. 

بلوک سبک پوکه ای با سرعت بالا قابل اجرا میباشد

یکی از مزیت های ایجاد شده با استفاده از بلوک سبک پوکه ای مربوط به سرعت بالای اجرای آن میباشد  و در کوتاه ترین زمان ممکن نصب و اجرا خواهد شد. بلوک سبک پوکه ای ابعاد بزرگتری نسبت به آجر دارد  و در مقابل وزن کمی را نیز به خود اختصاص داده است که این ابعاد بزرگ به همراه وزن کم باعث شده تا نصب و اجرای آن نیز به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. بلوک سبک پوکه ای میتواند سرعت اجرای دیوار چینی را تا حد زیادی افزایش دهد و دیگر مانند مصالحی نظیر آجر نیازی به صرف زمان زیاد برای دیوار چینی وجود نداشته باشد.

بلوک سبک پوکه ای کارپذیری بسیار خوبی دارد

یکی از ویژگی های بلوک سبک پوکه ای در کارپذیری بسیار خوب آن است و میتوان بر روی آنها انواع عملیات های میخ کوبی، برش زنی، شیار زنی و از این قبیل عملیات ها را انجام داد. در کنار این بلوک ها میتوان از لوله های تاسیسات، کابل های برق و مخابرات استفاده نمود. برای خرید بلوک سبک پوکه ای با قیمت مناسب با کارشناسان شرکت آرین سازه تماس حاصل نمایید.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 968
نمایش همه
علاقه مندی ها ()