در گذشته از چند مصالح ساختمانی پیش پا افتاده برای ساخت یک سازه استفاده میشد اما امروزه از مصالح ساختمانی زیادی بدین منظور استفاده میشود که میتوانند روند ساخت و ساز را تسهیل و همچنین تسریع نیز کنند. یکی از انواع مصالح ساختمانی پر کاربرد که این روزها در ساختمان سازی مورد استفاده  زیادی دارد یونولیت سقفی میباشد که برای ساخت سقف مورد استفاده قرار میگیرد و میتواند جایگزین بسیار خوبی برای دیگر مصالح ساختمانی باشد که میتوانند وزن سازه و سقف را تا حد زیادی افزایش دهند. یونولیت سقفی یکی از مصالح ساختمانی مدرن و نوین میباشد که وزن بسیار کمی دارد و همین وزن کم نیز باعث شده تا وزن کلی سازه نیز تا حد زیادی کاهش یابد. یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث شده تا دیگر مصالح ساختمانی در اجرای سقف به فراموشی سپرده شوند و یونولیت سقفی جای آنها را بگیرد وزن کم آن میباشد و با استفاده از آن به طور کلی وزن سازه نیز تا حد زیادی کاهش خواهد یافت. به هیچ وجه نمیتوان وزن یونولیت سقفی را با دیگر مصالح ساختمانی و متریال ها مقایسه نمود. برای خرید یونولیت سقفی به سایت مراجعه نمایید. 

اجرای سریع یونولیت سقفی از ویژگی های منحصر بفرد آن

در ساختمان سازی بسیار مهم است که ساخت سازه در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام برسد که البته به اتمام رسیدن ساخت سازه به این آسانی ها نیست  و باید مصالحی بدین منظور مورد استفاده قرار بگیرد که امکان به اتمام رسیدن سازه در مدت کوتاه را فراهم آورد. یونولیت سقفی به دو دلیل میتواند در هر چه سریع تر به اتمام رسیدن ساخت سازه نقش داشته باشد که یکی از آنها همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد وزن کم این یونولیت ها میباشد و افرادی که قصد اجرای این یونولیت ها بر روی سقف را دارند به راحتی و بدون مشکل خاصی میتوانند آنها را اجرا و نصب کنند. اما یک مورد دیگر در نصب و اجرای سریع یونولیت سقفی تاثیر بسیار زیادی دارد که باید به به ابعاد بزرگ یونولیت ها اشاره نمود. ابعاد بزرگ یونولیت ها این مزیت را فراهم می آورد تا به جای استفاده از ده سفال تنها یک یونولیت مورد استفاده قرار گیرد که در نتیجه در کوتاه ترین زمان و با انرژی انسانی کمتری میتوان نسبت به نصب و اجرای آنها اقدام نمود.

کاهش وزن سازه از مهمترین مزیت های یونولیت سقفی

یکی از مواردی که در گذشته و در ساختمان سازی چندان به آن اهمیتی داده نمیشد سبک سازی ساختمان بود و از هر مصالحی بدون توجه به وزن برای ساخت سازه و همچنین اجرای سقف استفاده میشد که این موضوع امنیت سازه را تا حدی با مشکل دچار میکرد. اما با گذشت زمان ابزارهای جدیدی به ساختمان سازی راه یافتند که با وزن کم خود میتوانند وزن کلی سازه را تا حد زیادی کاهش دهند. یونولیت ها تا حد زیادی میتوانند وزن سازه را کاهش دهند و این کاهش وزن سازه باعث میشود تا سازه در لرزش های احتمالی و بخصوص زلزله مقاومت و پایداری بسیار بهتری داشته باشد و در عمل هم تا کنون ثابت شده که استفاده از یونولیت سقفی میتواند میزان مقاومت سازه را تا حد زیادی در برابر لرزش افزایش دهد. برای خرید انواع مصالح ساختمانی  به سایت مراجعه کنید. 

یونولیت سقفی بهترین عایق در برابر رطوبت، گرما، سرما و صدا

یونولیت سقفی با توجه به اینکه از تمامی ویژگی های فوق و یاد شده برخوردار است یک مزیت بزرگ دیگر را نیز یدک میکشد و آن هم  عایق بودن آن است. یونولیت سقفی میتواند در جلوگیری از ورود صدا و همچنین گرما و سرما و صدا بخوبی عمل کند و همین موضوع نیز سبب شده تا هدر رفت انرژی تا حد زیادی کاهش یابد. هدر رفت انرژی میتواند هزینه های سازه را تا حد زیادی افزایش دهد و به همین دلیل استفاده از این یونولیت ها باعث میشود تا میزان هدر رفت تا حد زیادی کاهش یابد. این یونولیت ها با توجه به اینکه ویژگی های زیادی را در اختیار دارند اما با قیمت مناسبی عرضه میشوند.

برای خرید یونولیت سقفی هم اکنون از تمامی کشور میتوانید با کارشناسان شرکت آرین سازه رهام تماس حاصل نموده و سفارش  خود را پس از دریافت مشاوره ثبت نمایید.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 978
نمایش همه
علاقه مندی ها ()