شن و ماسه  جزو مصالح ساختمانی پر کاربرد در صنعت ساختمان سازی است که امروزه در کشور ما نیز توسط شرکت های گوناگون تولید و مورد استفاده قرار میگیرد. شن و ماسه در موارد زیادی از جمله تهیه ملات، تهیه دوغاب، زیر سازی کف ها، سنگ کاری، بنایی، دیوار چینی و صد ها مورد دیگر کاربرد دارد و بدون آن امکان ساخت و ساز وجود نخواهد داشت.

 شن و ماسه از مصالح ساختمانی است که باید در خرید آن دقت و حساسیت زیادی به خرج داده شود و توسط افرادی انجام شود که تجربه و تخصص کافی در این زمینه را داشته باشند. برای خرید شن و ماسه باید نکاتی را مد نظر قرار دهید که در ادامه به این نکات اشاره خواهیم نمود. ابتدا و مهمترین نکته برای خرید شن و ماسه کیفیت آن است و باید شن و ماسه هایی را خریداری کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشند. بالا بودن کیفیت شن و ماسه بسیار مهم است و در صورتیکه موفق به یافتن شن و ماسه های با کیفیت شوید در نتیجه استحکام سازه را نیز حفظ خواهید کرد. برای  خرید مستقیم شن و ماسه  بهس ایت مراجعه کنید.

تحقیق قبل از خرید شن و ماسه را فراموش نکنید

برای اینکه بتوانید برای خرید شن و ماسه نوع با کیفیت آنرا خریداری کنید باید قبل از خرید بر روی شرکت تولید کننده شن و همچنین ماسه بررسی های لازم را انجام دهید و از میان بهترین و با کیفیت ترین ها تنها نوع با کیفیت را خریداری نمایید.  امروزه شرکت های داخلی زیادی وجود دارند که در زمینه تولید شن و ماسه فعالیت میکنند که برخی از این شرکت ها شن و ماسه های با کیفیت و برخی دیگر نیز شن و ماسه های بی کیفیت را تولید و بفروش میرسانند. با بررسی هایی که انجام میدهید میتوانید شن و ماسه هایی را بیابید که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با استفاده از آنها دوام و همچنین طول عمر سازه را تا حد زیادی تقویت و تضمین کنید پس ضروری است که حتما نسبت به شن و ماسه ای که قصد خرید آنرا دارید بررسی های لازم را انجام دهید.

برای خرید شن و ماسه نوع داخلی را انتخاب کنید

شن و ماسه همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد در داخل کشور تولید میشود و از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند پس دیگر نیازی نیست تا به سراغ شن و ماسه هایی بروید که از دیگر کشور ها وارد ایران میشوند و  چندان با شرایط کشور ما نیز سازگار نیستند. شن و ماسه هایی که در دیگر کشور ها تولید میشوند  با مصالح ساختمانی که در کشور ما تولید میشوند سازگاری ندارند و به همین دلیل با خرید شن و ماسه های تولید شده در داخل کشور میتوانید سازگاری خوبی را با دیگر مصالح ساختمانی ایجاد کنید و کیفیت را برای سازه به ارمغان بیاورید.

خرید شن و ماسه تولید داخل هزینه های ساخت و ساز را تا حد زیادی میکاهد

یکی از مزیت هایی که با خرید و فروش شن و ماسه مخلوط تولید داخل برای مصرف کننده ایجاد خواهد شد کاهش هزینه های تولید و ساخت و ساز میباشد. شن و ماسه هایی که در داخل کشور تولید میشوند با توجه به اینکه از صفر تا صد در داخل کشور تولید میشوند میتوانند هزینه های تولید را تا حد زیادی بکاهند. استفاده از نیروی انسانی ایرانی در تولید و همچنین عدم پرداخت گمرکی همگی در کاهش قیمت شن و ماسه های تولید داخل تاثیر گذار است و میتوانید با خرید این شن و ماسه ها هزینه های خود را تا حد زیادی بکاهید.

با خرید خرید شن و ماسه تولید داخل هزینه های  حمل را تا حد زیادی خواهید کاست

اگر برای خرید خرید شن و ماسه به داخلی بودن آن توجه کرده و تنها شن و ماسه های ایرانی را خریداری کنید میتوانید هزینه هایی که بابت حمل میپردازید را نیز تا حد زیادی کاهش دهید. هزینه های حمل شن و ماسه از گمرکات میتواند قیمت تمام شده آن و هزینه های ساخت و ساز را برای شما افزایش دهد اما با خرید شن و ماسه های تولید داخل کلیه هزینه های ساخت و ساز را کاهش داده و صرفه جویی زیادی به عمل خواهید آورد. برای خرید شن و ماسه بهتر است تا مشاوره ای را با کارشناسان شرکت آرین سازه رهام انجام داده و با بهترین قیمت خرید خود را انجام دهید.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 859
نمایش همه
علاقه مندی ها ()