درب های اتوماتیک توانسته اند نیاز باز و بستن دستی درب ها را از بین ببرند. این درب ها بسیار کاربردی هستند و از نظر امنیتی نیز ایمن بوده و دارای قفل الکترومکانیکی برای امنیت بیشتر می باشند.

درب های اتوماتیک شیشه ای از درب های بسیار زیبا و ایمن می باشند که می توان از این درب ها برای مرکز مورد نظرمان استفاده کرد و راحتی و آسایش را برای پرسنل و مراجعین فراهم نمود. با توجه به قیمت بسیار مناسبی که این درب ها دارند ، مراکز بسیاری از این درب ها بهره مند می باشند. درب اتوماتیک شیشه ای به راحتی با ورود و خروج افراد باز و بسته می شود. این درب ها در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند که برای انتخاب درب مناسب در ابتدا باید موقعیت مکان و میزان فضای ورودی را بررسی نمود مثلا درب های لولایی نیاز به فضا در جلوی درب را داشته و اگر برای دیگران مزاحمت ایجاد کند نمی توان آن را اجرایی کرد. همچنین درب های کشویی نیاز به فضای کنار درب دارند که درب بتواند باز و بسته شود بنابراین شما بر اساس موقعیت مکان می توانید چندین انتخاب را داشته باشید که با توجه به سلیقه و میزان بودجه می تواند تعیین شود. برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای به سایت مراجعه کنید.

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

از انواع درب هایی که استفاده ی بسیاری از آن می شود و در بسیاری از مراکز تجاری نمونه های آن به چشم می خورد، درب اتوماتیک شیشه ای کشویی می باشد. انواع مختلفی از درب های کشویی قابلیت اجرا شدن را دارند. انواع دو لنگه ثابت دو لنگه متحرک و یا در مکان هایی که فضا کوچک است نوع یک لنگه ثابت یک لنگه متحرک بسیار رایج است. درب های کشویی از دو نوع شیشه ساخته می شودکه در نمونه ی عادی از شیشه های 10 میلی متری و در انواع دو جداره از شیشه ی 20 میلی متری استفاده می گردد. این درب ها قابلیت تنظیم در حالت های کاملا باز و کاملا بسته و نیمه باز را دارند.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپ

از این نوع درب اتوماتیک برای مکان های پر تردد استفاده ی شود که مراکز تجاری بسیار از این درب ها بهره مند هستند. این درب ها نیز در حالت های مختلف ورود ممنوع ، خروج ممنوع و اتوماتیک قرار می گیرند. یکی از مزایای درب های شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی قابلیت کنترل ورود و خروج می باشد که با نصب برنامه می توان این قابلیت را برای درب ایجاد نمود.

درب اتوماتیک تاشو

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو همانند درب لولایی می باشد اما از جهاتی نیز تفاوت دارند. سرعت درب های اتوماتیک تاشو بالا بوده و می تواند در محیط های پر تردد نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این درب ها از دو قسمت قابلیت باز و بسته شدن را دارند. برای سفارش درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی به سایت مراجعه کنید. 

درب اتوماتیک گردان

درب های اتوماتیک شیشه ای گردان از زیبا ترین درب های اتوماتیک بوده که در انواع مختلف می توان آن را به کار برد. این درب ها قابلیت اجرا در حالت های دو باله ، سه باله و چهار باله را دارند. در زمان های ورود و خروج درب به چرخش در می آید و شرایطی را فراهم می کند که از یک سمت افراد ورود و از دیگر سمت خروج داشته باشند. درب اتوماتیک شیشه ای گردان قیمت بالاتری در میان درب های شیشه ای را دارند و بسیار مدرن و زیبا می باشد.

شرکت فنی مهندسی فهام در از تولید کنندگان انواع درب های اتوماتیک شیشه ای می باشد که توانسته با خدمات دهی عالی خود مشتریانش را راضی نگه دارد.

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 967
نمایش همه
علاقه مندی ها ()