شوت زباله یک سیستم یکپارچه و منسجم در دفع بهداشتی زباله ها برای ساختمان های لوکس، مرتفع، برج ها، هتل ها و بیمارستان ها است، که این امکان را به ساکنین این نوع از ساختمان ها می دهد، تا در کمترین زمان ممکن و به سرعت زباله های آپارتمانی خود را به بیرون از محل زندگی خود انتقال دهند، و از پخش و انتشار بوی زباله ها و نیز جمع شدن حشرات و حیوانات موذی جلوگیری کنند. شوت زباله در دو نوع داخلی و خارجی طراحی و پیاده سازی می شود، در ساختمان های مرتفع و قدیمی که فاقد این آپشن محبوب می باشند، از سیستم شوت زباله خارجی استفاده می شود، که در نمای خارجی ساختمان ها قابل مشاهده است، اما امروزه به دلیل محبوبیت این آپشن ساختمانی پیمانکاران در همان مراحل طراحی و ساخت پروژه از شرکت های معتبر اجرای شوت زباله برای نصب و پیاده سازی این فرایند استفاده می کنند، تا بتوانند از این سیستم به صورت توکار استفاده کنند، و  این عملکرد در طراحی ظاهری و نمای ساختمان آن ها تاثیری نداشته باشد. نظم و نظافت ساختمان و عدم استفاده از نیروی انسانی برای انجام کارهای جانبی ساختمان و رفاه و آسایش ساکنین از مهمترین پیامدهای مثبت استفاده از سیستم شوت زباله مناسب و با کیفیت در انواع ساختمان ها می باشد. قیمت شوت زباله آپارتمان به تناسب تعداد طبقات، واحد های مسکونی، متریال مصرفی و کیفیت آن ها نرخ گذاری و تعیین می شود، اما در عصر حاضر که از این سیستم در ساختمان ها با عنوان یک آپشن بسیار مهم یاد می شود، صرف این هزینه ها برای پیمانکاران بسیار منطقی است و توجیح اقتصادی دارد، و به فروش سریع تر واحدهای آپارتمانی آن ها نیز کمک می کند. برای سفارش سیستم شوت زباله  به سایت مراجعه نمایید. 

متریالی که در ساخت این سیستم ها بکار می رود معمولا از نوع فلزات ضد زنگ یا آلیاژ های استیل استنلس می باشد، که در برابر ضربه مقاومت فیزیکی مناسبی دارند و سطح صاف و صیقلی آن ها به خوبی با استفاده از سیستم آبپاش و شست و شوی داخلی پاک می شود، این مانع تجمع آلودگی ها و نفوذ حشرات و حیوانات موذی به ساختمان می شود.  خرید شوت زباله برای تمامی ساختمان های بزرگ مسکونی و تجاری به یک ضرورت درآمده است، این سیستم ها در مدل های جدید دارای سیستم آبپاش، تهویه و تخلیه هوا در کانال ها و اتاقک زباله هستند و عایق صوتی که در آن ها بکار رفته است مانع انتشار بوی بد زباله ها و سر و صدای انتقال آن ها می شود و مشکلات سیستم های قدیمی شوت زباله را به طور کامل برطرف می کند. از دیگر اجزاء تشکیل دهنده سیستم های دفع بهداشتی زباله ها می توان به دریچه های کانال اصلی، سه راهی کانال، ساپورتها، سرعتگیر شوتینگ، کامپکتور  و سطل های زباله در خروجی  سیستم شوت زباله اشاره کرد، که به صورت مستقیم و یا با استفاده از کامپکتور آ؟ن ها را حجیم می کنند و البته در مدل های پیشرفته تر این سیستم مجهز به تفکیک زباله های تر و خشک و انتقال شیرابه های آن به سیستم فاضلاب می باشد، که البته بر حسب نوع روش دفع و انتقال زباله قیمت اجرا و نصب سیستم شوت زباله هم تغییر می کند. برای خرید درب شوتینگ زباله به سایت مراجعه کند. 

شرکت نخستین کار از معتبرترین شرکت های نصب و اجرای شوت زباله با ارزان ترین قیمت و بالاترین سطح کیفی می باشد، که سالهاست در این صنعت فعالیت می کند. این مجموعه معتبر دارای مجرب ترین نصابان و مهندسین ناظر می باشد، که پروژه های بسیار زیادی را با موفقیت به اتمام رسانده اند، و سالهاست که مورد اعتماد بزرگ ترین پیمانکاران شهر قرار گرفته است. متقاضیان استفاده از  سیستم شوت زباله در سراسر کشور  می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی نخستین کار اطلاعات لازم را در رابطه با این شرکت کسب نمایند، و با بررسی پروژه های انجام شده آتن به راحتی به این مجموعه بزرگ اعتماد کرده و پروژه های خود را به آن بسپارند، تا با مناسب ترین قیمت تمام شده، در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت این خدمات را دریافت نمایند.

 

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس : 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 806
نمایش همه
علاقه مندی ها ()