دودکش موتورخانه از مهمترین قسمت های سیستم تاسیسات ساختمان می باشد، که عملکرد صحیح آن در سلامت افراد ساختمان تاثیر مستقیمی دارد، این وسیله گازهای حاصله از احتراق سیستم را به خارج از محیط ساختمان انتقال می دهد. عملکرد صحیح سیستم های بویلر ساختمان و انتقال ذرات و دود ناشی از احتراق این سیستم ها به واسطه ی دودکش از محیط خارج می شود، تا افراد ساختمان دچار دودگرفتگی و خفه گی نشوند. گذر زمان و پیشرفت های حاصله در تکنولوژی تاثیری در ساخت این وسیله ها به همراه نداشته است، و هنوز این تجهیزات به شکل های قدیمی خود تولید و عرضه می شوند و ساختار ساده خود را حفظ کرده اند. در میان تمامی دودکش های موجود در ساختمان ها و مراکز مختلف دودکش موتورخانه از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است، و باید در زمینه طراحی و پیاده سازی آن از اصولی ترین روش های مهندسی استفاده شود، تا در مکانیزم و عملکرد این تجهیزات اختلالی به وجود نیاید و دود حاصله از احتراق و سیستم های داخلی موتورخانه به سرعت توسط دودکش موتورخانه تخلیه شود.برای سفارش خرید دودکش موتورخانه  به سایت مراجعه نمایید. 

دودکش ها در مرتفع ترین مکان ساختمان قرار دارند، تا گازهای سمی را به محیط بیرون از ساختمان منتقل کنند، اساس کار دودکش ها وجود اختلاف فشار بین دو نقطه می باشد، بعلاوه فشار در قسمت بالایی دودکش بسیار کمتر از فشار در قسمت پایینی آن می باشد، که باعث یک جریان مدام در راستای عمود بر سطح زمین که از پایین به سمت بالا می باشد به وجود بیاید.  قیمت دودکش موتورخانه در میان تمامی تجهیزات اصلی و هم موتور خانه بسیار پایین و ارزان می باشد، این اتصال خارجی را با استفاده از متریالی همچون ورق های گالوانیزه، کربن استیل، استیل و غیره تولید می کنند، و قیمت دودکش موتورخانه نیز بر حسب نوع متریال و ضخامت ورق های بکار رفته در آن ها تغییر می کند.

در ساخت اغلب دودکش های موتورخانه از لوله های سیاه استفاده می شود و شکل ظاهری آن ها مانند H، چهارگوش، پله ای و یا به صورت پره ای می باشد، در خرید انواع دودکش موتورخانه باید نهایت دقت و اصول مهندسی را رعایت کرد، تا در مکانیزم و عملکرد آن خللی به وجود نیاید. از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید دودکش موتورخانه باید مورد توجه قرار بگیرد می توان به تناسب سایز لوله با دهانه دودکش اشاره کرد، تا عملیات مکش و خروج هوا به خوبی انجام گیرد. ضخامت دودکش باید با متناسب با میزان دما، حرارت و فشار حاصله از تجهیزات موتورخانه باشد تا در صورت انتقال دود ها و برخورد دمای موتورخانه دچار ذوب شدگی نشوند. برای محاسبه قطر و ضخامت دودکش موتورخانه باید مواردی همچون ارتفاع ساختمان، ظرفیت بویلر، درجه حرارت دود، حرارت محیط، فشار محیط و فشار خروجی دود از بویلر را به دقت مورد بررسی قرار داد، تا در ساز و کار این سیستم کوچکترین مشکلی به وجود نیاید. ارتفاع این دودکش ها از پشت بام باید حداقل یک متر باشد، تا بتواند هوا را به خوبی به بیرون انتقال دهد. برای اجرای سیستم شوت نخاله از طریق لینک اقدام نمایید. 

شرکت نخستین کار از معتبرترین شرکت های فروش دودکش موتورخانه با ارزان ترین قیمت در کشور می باشد، که تعمیرکاران و نصابان مجرب آن آمادگی اجرا و نصب انواع دودکش را در پروژه های عظیم و پیچیده ساختمانی دارند. با مراجعه به وب سایت این مرکز می توان از لیست قیمت دودکش موتورخانه آگاهی کامل را پیدا کرد، و در صورت لزوم نسبت به خرید آن اقدام نمود. قیمت بسیار مناسب، ارسال فوری به سراسر کشور و کیفیت بالای محصولات از مهمترین مزایای خرید دودکش موتورخانه از این مرکز معتبر در کشور می باشد، که در طول سالها فعالیت مستمر خود در این صنعت توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید و در شمار برترین شرکت های ارائه دهنده این گونه خدمات قرار بگیرد.

 

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس : 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1013
نمایش همه
علاقه مندی ها ()