اگر برای ویلا به دنبال مکان خوب و مناسب می باشید استان مازندران از بهترین مناطق برای خریداری ویلا می باشد. به دلیل خوش آب و هوا بودن منطقه ی شمال کشورمان بسیاری از افراد در این مناطق به دنبال خریداری ویلا برای تفریح و یا سرمایه گذاری می باشند. افراد بسیاری در شمال ویلا تهیه کرده اند و در زمان مسافرت به راحتی در آن سکونت می کنند. یکی از شهر هایی که دارای طرفداران بسیاری در شمال می باشد مازندران می باشد. این شهر به دلیل داشتن آب و هوای بسیار خوب باعث شده افراد بسیاری به آن سفر کنند و از این شهر لذت ببرند. مازندران دارای مناطق بسیاری می باشد شهرستان چمستان یکی از مهم ترین بخش ها در مازندران می باشد. خرید ویلا چمستان بسیار رونق پیدا کرد و این به دلیل هوای خوب و زیبایی این منطقه می باشد.

چمستان شهرستانی قرار گرفته در نزدیکی جنگل بوده و محیطی امن و مناسب برای خرید ویلا چمستان می باشد. این شهرستان بخشی از شهرستان نور بوده که از بهترین شهر های شمالی کشور می باشد و امروزه ویلا های بسیاری در این منطقه ساخته شده است. چمستان آب و هوایی معتدل دارد و برای سرمایه گذاری نیز بسیار عالی است.

مزایای خرید ویلا چمستان

چمستان به دلیل نزدیک بودن به تهران بسیار مورد توجه گرفته و می توان به راحتی تردد داشت. نزدیکی به تهران باعث می شود ساکنین تهران که تردد بالایی به این شهر دارند در حدود سه ساعت به این مکان برسند .

چمستان از نظر ارتفاع ، بالاتر از مناطق همجوار خود بوده و این امر باعث شده که این منطقه خنک تر باشد و دارای ویو بسیار مناسبی باشد.

در چمستان امکانات بسیاری وجود دارد که وجود بخشداری، شهرداری، دادگستری، سینما، مراکز آموزشی و مدرسه و ..... این شهر را بی نیاز ساخته است. از نظر برق و گاز و آب مشکلی در این منطقه وجود نداشته و شما با خیال راحت می توانید سرمایه گذاری کنید.

از دیگر مزایای ویلا چمستان قیمت بسیار مناسب آن می باشد که می توانید انواع ویلا ها را با بهترین قیمت خریداری نمایید. به دلیل این که شمال از مناطق سرمایه گذاری بوده و بسیاری از افراد اقدام به خری ویلا می کنند باید گفت که قیمت ویلا در این منطقه مانند شهر های بزرگ روز به روز بالاتر می رود و خرید ویلا چمستان می تواند سرمایه گذاری بسیار خوبی به شمار رود.

این منطقه در ده کیلومتری دریا قرار گرفته و رفتن به دریا به راحتی میسر می باشد.

در چمستان بسیاری از افراد به خرید ویلا چمستان اقدام می کنند که با هدف استفاده از آن و سکونت آن را خریداری می کنند که می توانند در تعطیلات با دوستان و آشنایان خود به این منطقه سفر کنند و در ویلای اختصاصی لذت ببرند و هزینه ی هر بار اجاره هتل را نمی دهند و به نوعی سرمایه گذاری هم می باشد.

 برخی دیگر از افراد نیز ویلا چمستان را فقط برای سرمایه گذاری خریداری می کنند و به دلیل این که این منطقه بسیار پر طرفدار بوده و دارای آب و هوای بسیار مطلوب است فروش ملک در این منطقه بسیار راحت می باشد و همواره مشتریان خود را  دارد. افرادی که می خواهند ویلا چمستان را تهیه نمایند با توجه به بودجه ی می توانند تنوع گسترده ای از ویلا ها را داشته باشند و اگر با مرکز معتبر در ارتباط باشند خرید انواع ویلا را با امکانات بهتری می توانند تجربه نمایند. مرکز املاک مورد نظر باید صادقانه شما را راهنمایی کند و مزایای و مشکلات ویلا ها را به صورت کامل به شما بگوید تا در نهایت خرید خوب و منصفانه ای داشته باشید. دفتر املاک کثیری در خدمت شماست.

آدرس: شهر چمستان، ابتدای بلوار، مقابل اداره گاز املاک کثیری

تلفن تماس:  09119226320 - 09128952011 - 01144661739

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1330
نمایش همه
علاقه مندی ها ()