یکی از مصالح ساختمانی پر کاربرد در ساختمان سازی که میتوان گفت بیشترین مصرف را در ساخت یک سازه دارد سیمان میباشد. کشور ما در تولید سیمان و به طور کلی مصالح ساختمانی از کشورهای پیشرو محسوب میشود و سیمان های بسیار با کیفیتی را تولید میکند که  حتی دیگر کشورها نیز از خریداران این سیمان ها هستند. شرکت های متعددی در کشور وجود دارند که در زمینه تولید سیمان سابقه طولانی دارند و هر یک از این شرکت ها نیز در یک شهر واقع شده اند و سیمان مورد نیاز کشور را به خوبی تامین میکنند. سیمان نیز از دسته مصالح ساختمانی است که در دو نوع با کیفیت و بی کیفیت به فروش میرسد و نوع بی کیفیت آن به هیچ وجه برای خرید پیشنهاد نمیشود. با خرید سیمان با کیفیت میتوانید استحکام سازه را تا حد زیادی تضمین کنید و از مشکلاتی که ممکن است با خرید سیمان بی کیفیت ایجاد شود تا حد زیادی جلوگیری به عمل آورید. برای خرید سیمان بهتر است تا ابتدا بررسی های لازم را انجام داده و نسبت به کیفیت آن اطمینان کافی و لازم را پیدا کنید. در ادامه به برخی نکات اشاره خواهیم کرد تا بتوانید بر اساس آنها سیمان با کیفیت را تهیه نمایید. برای خرید سیمان به سایت مراجعه کنید. 

سیمان با کیفیت چه مشخصاتی دارد؟

سیمان با کیفیت از مشخصلاتی برخوردار است که با توجه به این مشخصات میتوانید تشخیص دهید که سیمان کیفیت و بهره وری لازم را دارد یا خیر. یکی از نکاتی که با توجه به آن میتوانید به با کیفیت بودن سیمان پی ببرید رنگ آن است. رنگ سیمان با کیفیت خاکستری با سایه سبز روشن است و در هنگام خرید سیمان با چشم غیر مسلح میتوانید این  موضوع را مد نظر قرار داده و به کیفیت سیمان پی ببرید. سیمان خوب و با کیفیت نباید درون خود از تکه های سخت برخوردار باشد. به این تکه های سخت که بر اثر رطوبت هوا ممکن است در سیمان ایجاد شود کلوخه گفته میشود. این کلوخه ها تا حد زیادی کیفیت سیمان را تحت تاثیر قرار میدهند و پس از استفاده نیز میتوانند مشکلاتی را ایجاد کنند و یا عمر سازه را تا حدی بکاهد.

در هنگام خريد سيمان به زمان تولید آن توجه داشته باشید

یکی از نکاتی که برای خرید سیمان باید مد نظر قرار دهید زمان تولید سیمان میباشد. اگر زمان زیادی از تاریخ تولید سیمان گذشته باشد در نتیجه ممکن است مشکلاتی برای سازه ایجاد شود. البته برای اینکه بتوانید برای خريد سيمان نسبت به تاریخ آن اطمینان یابید بهتر است تا مرکزی را برای خرید انتخاب کنید که سیمان مناسب که به تازگی تولید شده باشد را بفروش میرساند. برخی از مراکز تولید و فروش سیمان مانند آرین  سازه از جمله مراکز معتبری هستند که میتوانید برای خرید سیمان انتخاب کنید و سیمان که تازه به تولید رسیده است  و کیفیت مناسبی دارد را از این مرکز خریداری نمایید. برای خرید سیمان تهران به سایت مراجعه نمایید. 

دما و همچنین بو را در خريد سيمان مد نظر قرار داده و بررسی نمایید

از دیگر مواردی که باید برای خريد سيمان مد نظزر قرار داده و از طریق آنها میتوانید به کیفیت سیمان پی ببرید دمای سیمان میباشد. دمای سیمان با کیفیت نباید بالا باشد. سیمانی که در دسته سیمان های با کیفیت قرار میگیرد سرد است و هیچ حرارتی ندارد. سیمان های سرد میتوانند کیفیت بالایی داشته باشند و کیفیت و دوام سازه را نیز تا حد زیادی افزایش دهند. بو را نیز در خرید سیمان بررسی نموده و بدین منظور بهتر است تا مقداری سیمان را با آب مخلوط کرده تا به خمیر تبدیل شود. پس از تبدیل سیمان به خمیر آنرا بو کنید در صورتیکه سیمان بوی خاک بدهد در نتیجه جزو سیمان های بی کیفیت است. ناخالص بودن و همچنین بوی خاک دادن سیمان نشان دهنده بی کیفیت بودن آن است و بهتر است تا  از خرید آن صرف نظر کرده و سیمانی را خریداری کنید که با کیفیت باشد.

برای خريد سيمان درجه یک که از مواد اولیه مرغوب تشکیل شده میتوانید با آرین سازه یکی از عرضه کنندگان سیمان و مصالح ساختمانی در کشور تماس حاصل نمایید تا کارشناسان مرکز پس از ارائه اطلاعات کافی به شما و همچنین ارائه مشاوره بهترین سیمان را به شما معرفی  و عرضه نمایند.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 897
نمایش همه
علاقه مندی ها ()