اجرای آردواز سالهاست که در مناطق کوهستانی و سردسیر به عنوان یک پوشش مناسب و ایده آل برای بام منازل مورد استفاده قرار می گیرد، این پوشش از قدیمی ترین، ارزان ترین و محبوب ترین پوشش های شیروانی می باشد، که مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل طبیعی و محیطی دارد، و استفاده از آن در سالهای اخیر به عنوان سقف آلاچیق ها، نمای ساختمان ها و مجتمع های مسکونی و تجاری و غیره بسیار متداول شده است. تاریخچه اجرای آردواز به چندین هزاز سال پیش می رسد، و  این نوع از سقف بیشتر در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گیرفتند، که رفته رفته در ساخت ساختمان های پیش ساخته، سوله ها و انبارهای کارخانه ها و معماری مناطق شمالی کشور  نیز مورد استفاده قرار گرفتند، و به دلیل مزایای بسیار زیادی که داشتند، به سرعت مورد پذیرش عموم مردم این نواحی قرار گرفتند. اجرای آردواز در سبک ها و مدل های مختلف طراحی، به شدت در زیبایی و نمای ساختمان تاثیر گذار است،  این نوع از سقف ها از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و سرعت نصب و اجرا در آن ها نیز بسیار بالا می باشد. برای نصب و اجرای آردواز با قیمت مناسب به سایت مراجعه کنید. 

از مهمترین فاکتورهایی که در تعیین قیمت اجرای آردواز بسیار مهم و موثر می باشند، می توان به مساحت محیطی که برای آن طراحی می شود، کیفیت و نوع مواد اولیه، نوع و سبک معماری و غیره اشاره کرد، این نوع از سقف ها از ساختمان و نمای آن در برابر گرد و غبار، آلودگی های زیست محیطی و باران های اسیدی محافظت می کنند، و یک گزینه بسیار مناسب برای طراحی سر درب  بناهای دانشگاهی، خدماتی و تجاری می باشند. برای سفارش و خرید آردواز باید در ابتدا به موقیت و اقلیم ساختمان خود توجه نمود، این نوع از پوشش های سقفی برای ساختمان های 2 تا 4 طبقه و ویلاها بسیار مناسب می باشند، و اغلب در مناطق سرد سیر و کوهستانی مورد استفاده قرار می گیرند.

آردواز مخلوطی از سیمان، آزبست، پنبه نسوز، الیاف معدنی، مواد شیمیایی و آب می باشد، که مقاومت و استحکام بسیار زیادی در برابر عوامل محیطی به سازه می دهد، و در برابر باد و باران های اسیدی و گرد و غبار از نمای اصلی ساختمان ها محافظت می کند.  این پوشش های سقفی هزینه های تعمیر و نگهداری و همچنین نماشویی ساختمان را به شدت کاهش می دهند، و همچنان در شمار محبوبترین و پر فروش ترین شقف های شیروانی قرار گرفته اند. صفحه های آردواز از پیش رنگی نیستند، و پوشش بتنی و سختی دارند، البته برخی از آن ها که کیفیت بسیار بالاتری دارند، از الیاف بتن رنگی تولید شده اند، اما در مجموع می توان آن ها را مطابق با نوع سازه و در رنگ های دلخواه رنگ آمیزی کرد. از مراحل اجرای آردواز می توان به اجرای سازه یا اسکلت فلزی و یا چوبی، اجرای زیرسازی مناسب، نصب ناودانی و عایق برای سقف،اجرای پیشانی نما و پوشش دامنه و غیره اشاره کرد. اجرای آردواز در ساختمان های مختلف یک فضای اضافی به مساحت سقف ساختمان تحت عنوان اتاق زیر شیروانی و یا انباری برای ساختمان به ارمغان می آورد که از آن می توان برای قرار دادن وسایل و اشیاء غیر ضروری استفاده نمود. برای اجرای سقف توسط نصاب انواع شیروانی و آردواز به سایت مراجعه نمایید.

شرکت معتبر ساختمانی آراز سقف از معتبرترین مراکز اجرای آردواز و انواع سقف های شیروانی، آلاچیق، پیشانی بند، خرپا، سالن های صنعتی و غیره می باشد. این مجموعه بزرگ عمرانی سالهاست در شمار بهترین مراکز خرید و فروش اجرای آردواز و شیروانی های مختلف قرار گرفته است،و کیفیت و زیبایی کارهای آن را می توان در سایت آراز سقف مشاهده نمود. پیمانکاران ساختمانی و متقاضیان استفاده از انواع سقف های شیروانی می توانند با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرند و در مورد سبک اجرای سازه و برآورد هزینه ها مشاوره های مورد نیاز خود را به صورت رایگان دریافت نمایند.

آدرسخزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 835
نمایش همه
علاقه مندی ها ()