اجرای شیروانی را می توان بی شک از زیباترین و پر طرفدار ترین معماری های قدریمی در زمینه اجرای سقف دانست، که البته در کشور ما با وجود انواع اقلیم آب و هوایی شاهد هنر معماری متناسب با آب و هوای منطقه ای بوده ایم، به عنوان مثال سقف های گنبدی شکل که در مناطق کویری و گرم و خشک مورد استفاده قرار می گیرند، مانع جذب و ورود گرما به ساختمان ها می شوند، و اجرای سقف شیروانی و آردواز معمولا برای سوله ها و مناطق پر باران و مرطوب بیشترین کاربرد را دارند. اما اجرای شیروانی به دلیل جذابیت بصری و زیبایی که به معماری ساختمان می دهد، برای ویلاها و ساختمان های لوکس نیز مورد استفاده قرار می گیرد، این سقف ها دارای مزایای بسیاری هستند که در ادامه به آن می پردازیم. از نظر علم معماری به تمامی سقف هایی که به صورت مثلثی شکل هستند، یا زاویه ای شیب آن ها بین 15 الی 17 درجه می باشد، سقف شیروانی می گویند، این سقف ها در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند، و هزینه اجرای سقف شیروانی  نیز بسته به مساحت ساختمان و متریال مصرفی در آن تعیین می شود، که البته در مقایسه با دوام و ماندگاری این سقف ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، ضمن اینکه این سقف ها به ندرت آسیب می بینند، و هزینه های تعمیر و نگهداری اجرای شیروانی مناسب و استاندارد بسیار کم می باشد. اجرای اسکلت فلزی سقف از اولین مراحل اجرای شیروانی می باشد، این سقف ها با استفاده از متریالی نظیر سفال، فلز ،شینگل های قیرگونی شده، تکه های چوب سرو، بتن و کاشی ساخته می شوند، و قیمت اجرای شیروانی نیز به همین موارد بستگی دارد، که معمولا بر اساس طراحی و سبک معماری سازه، مساحت و اقلیم منطقه ای و بوجه خریداران نمونه ای از آن ها استفاده می شود.

معمولا استفاده و اجرای سقف شیروانی مختص به خانه های 2 تا 4 طبقه و ویلاها می باشد، و بیشتر در مناطق شرجی و مرطوب برای افزایش مقاومت ساختمان ها در برابر عوامل طبیعی مانند باد، باران، برف و طوفان مورد استفاده قرار می گیرد، و معماران با توجه به اقلیم منطقه، متوسط بارندگی و مصالح مورد استفاده، میزان شیب سقف را مشخص می کنند در برخی از معماری ها سیب سقف در بازه ی 15 تا 70 درجه می باشد، و از نظر نوع معماری به دو دسته ساده و طرح دار تقسیم می شوند، که سقف های ساده دارای 2 سیب هستند و سقف های طرح دار، بیش از دو سقف دارند. انواع اجرای شیروانی را می توان بر حسب مواد مصرفی و سبک طراحی در گروه های ساده، پایابنا، شیروانی خمیده و پروانه ای قرار داد، که هر کدام از آن ها به تشخیص معمار و سلیقه مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. از مهمترین مزایای اجرای شیروانی ارزان و باکیفیت می توان به عدم نیاز به پارو زدن برف ها در زمستان، هزینه نصب و اجرای بسیار پایین، تهویه بهتر ساختمان، قراردادن فضای بیشتر در قسمت زیر شیروانی و نیاز مراقبت کمتر اشاره کرد، که سبب محبوبیت و فروش بالای خدمات اجرای شیروانی در مناطق مختلف و پرباران شده است.برای اجرای شیروانی سوله با ساندویچ پانل با بهترین کیفیت به سایت مراجعه نمایید.

مجموعه مهندسی آراز سقف از معتبرترین و خوشنام ترین مراکز اجرای شیروانی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، که سالهاست به تمامی مشتریان در سراسر کشور خدماتی نظیر نصب و اجرای شیروانی، آردواز، نمای ساختمان ها، آلاچیق، طراحی و اجرای محل نگه داری دام و غیره فعالیت میکند. متقاضیان استفاده و خرید خدمات اجرای شیروانی با مراجعه به سایت این مجموعه می توانند، ضمن مشاهده نمونه کارها و رزومه این شرکت، با کارشناسان آن در مورد قیمت نهایی اجرای پروژه و سبک و نحوه ی اجرا مشورت نمایند.

 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 868
نمایش همه
علاقه مندی ها ()