شنا و آب تنی از محبوبترین ورزش ها و سرگرمی های آبی برای تمامی سنین می باشد، که سبب شده در اکثر پروژه های تجاری، مسکونی و ورزشی بخشی از فضای سازه را در زیر زمین، محوطه بیرونی و یا پشت بام  برج ها را به ساخت استخر اختصاص دهند، تا علاوه بر جلب توجه مشتریان، امکانات رفاهی و سرگرمی این ساختمان ها را نیز بهبود بخشند. در عصر حاضر و با پیشرفت پروژه های عمرانی ساخت استخر تنها مختص پروژه های ورزشی و ویلاها نمی باشد، و می توان به شرط وجود فضای لازم،  در تمامی پروژه های ساخت و ساز  بزرگ مجتمع ها و ساختمان های بزرگ عملیات ساخت استخر ارزان را با کیفیت بسیار بالا کلید زد، و به بهره برداری رساند، از آنجایی که روش های بسیار زیادی برای طراحی و اجرای استخر وجود دارد، مطابق با بوجه خود می توان از خدمات ساخت استخر با ارزان ترین قیمت استفاده نمود. قیمت ساخت استخر بر حسب روش اجرای این سازه، نوع تاسیسات به کار رفته در آن و متریال مصرفی متغیر است و با بررسی این فاکتور ها به صورت موردی نرخ گذاری و تعیین قیمت می شود. برای سفارش و اجرای خدمات ساخت استخر ارزان از موسسه های معتبر و شرکت های عمرانی می توان مشاوره های لازم را دریافت نمود و در صورت تمایل سفارش خود را به یکی از این مراکز سپرد. در میان انواع معماری های مختلف برای ساخت استخر، استخرهای سرپوشیده دارای سیستم سرمایش و گرامیش اتوماتیک و تصفیه آب با دستگاه های کلر به دلیل آسایش و رفاه شناگران و بهداشت بالای آب از محبوبیت بیشتری برخوردار است، و روز به روز به متقاضیان نصب و اجرای این نوع از استخرهای سازه ای افزوده می گردد. تهیه نقشه از مکان قرارگیری استخر و آزمایش مقاومت خاک آن برای طراحی و ساخت استخر در انواع ورزشی، خانگی، کم عمق و عمیق از اولین گام های ساخت و اجرای استخر در ساختمان های مختلف می باشد.

قبل از طراحی و اجرای نقشه های دو بعدی و سه بعدی باید معماری و نقشه اولیه محل ساخت استخر را آماده نمود، و بر آن اساس مراحل دیگر اجرای پروژه را به انجام رسانید. مراحل  طراحی و ساخت استخر به ترتیب شامل خاکبرداری، بتن مگر، آرماتور بندی، لوله کشی، تجهیزات تصفیه، بتن ریزی و کاشی کاری می شود، تا در نهایت یک استخر مناسب و استاندارد را بتوان به مراحل اجرایی رساند.  ساخت استخر خانگی و شخصی در مقایسه با استخرهای مجتمع های آموزشی و  باشگاه ها از پیچیدگی کمتری برخوردار است، و نیاز به رعایت استانداردهای ویژه افزایش تقریبی عمق استخر ندارد، و البته طرفداران این استخرها به دلیل افزایش تراکم های ساخت و ساز بسیار بیشتر از دیگر استخر ها می باشد. ساخت استخر استاندارد و با کیفیت یکی از مهمترین شاخه های مهندسی معماری می باشد، که به صورت ویژه و اصولی به این مبحث پرداخته است، و  به طور کلی به تمامی موارد زیربنایی و طراحی استخر می پردازد تا در نهایت بتوان بهترین و معتبرترین پروژه های ساخت استخر مسکونی را به اجرا رساند. برای اجرای اصولی کفپوش و کفسازی به سایت مراجعه کنید. 

هلدینگ بزرگ سپهر آرمه با کادری مجرب از فعالان هنر معماری و مهندسین با سابقه و متخصص از معتبرترین مجموعه های فروش خدمات ساخت استخر با مناسب ترین قیمت موجود در بازار و بالاترین سطح کیفیتی اجرا می باشد، که در ساخت این پروژه ها با استفاده از بهترین متریال مصرفی توانسته اعتماد و رضایت متقاضیان خریدو استفاده از خدمات ساخت استخر را به دست آورد. برای اطلاع از نحوه ی اجرا و مدیرت پروژه های این مرکز می توان به سایت معتبر سپهر آرمه مراجعه کرده و با مناسب ترین قیمت این خدمات را سفارش دهند. تضمین کیفیت کار پروژه، اجرا در کمترین زمان ممکن و با بالاترین درجه کیفی از مهمترین دلایل محبوبیت این شرکت در بین متقاضیان می باشد.

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 752
نمایش همه
علاقه مندی ها ()