صنعت ساختمان سازی از پویاترین و به روز ترین صنایع می باشد، که همراه معماران، طراحان و مهندسین ساختمانی برای زیباتر جلوه دادن بنا و افزایش مقاومت سازه ها در برابر عوامل طبیعی و فیزیکی مختلف در تلاش هستند تا از بهترین مواد و مصالح ساختمانی استفاده کنند، که بتن یکی از مهمترین آن ها می باشد، که با ترکیب انواع افزودنی بتن همواره در تلاش هستند تا مقاومت فیزیکی و گیرش آن را بالاتر ببرند، و استحکام بناهای خود را افزایش دهند. امروزه و در معماری عصر حاضر استفاده از افزودنی بتن مناسب با بهبود خواص شیمیایی و فیزیکی این ماده ساختمانی در بین دانشجویان مراکز تحقیقاتی مختلف به یک رقابت تبدیل شده است، تا هر کس که در این زمینه تخصص دارد بتواند نتایج تحقیقات و خروجی آن را به نمایش همگان برساند. بتن یک ماده سخت و چسبنده است، که در میان دیگر مصالح ساختمانی قرار می گیرد، و علاوه برب پر کردن فضاهای خالی و اتصال انواع آجر، بلوک و مصالح ساختمانی، مقاومت سازه را چند برابر می کند، و شاید این موضوع یکی از مهمترین دلایل بهبود خواص فیزیکی بتن و استفاده از افزودنی بتن مناسب و باکیفیت می باشد. برای خرید افزودنی بتن به سایت مراجعه کنید.

در یک تعریف مختصر و همه جانبه از بتن و خواص انواع افزودنی بتن که از سوی سازمان BIS مطرح شده است، می توان گفت به هر ماده ای به جز سیمان، پلیمرها، الیاف، آب، سنگدانه، پرتلند و غیره که با بتن ترکیب می شود و خواص و ویژگی های چسبندگی و گیرش  آن را افزایش می دهد، افزودنی بتن می گویند، که بر حسب نوع مواد مصرفی در دو گروه انواع افزودنی های معدنی و شیمیایی تقسیم می شوند. قیمت افزودنی بتن بر حسب نوع و مقدار ماده مصرفی تعیین و نرخ گذاری می شود، و البته پس از ترکیب با بتن در بالا رفتن هزینه های بتن ریزی نیز تاثیر زیادی دارند، اما با توجه به افزایش مقاومت سازه این اختلاف قیمت بسیار طبیعی و مقرون به صرفه می باشد، زیرا هزینه های تعمیر و نگهداری ساختمان ها را کاهش می دهد.

خرید انواع افزودنی بتن با قیمت مناسب یکی از مهمترین مواردی است، که در پروژه های صنعتی مورد بررسی قرار می گیرد، و به دلیل تاثیر کیفیت این نوع متریال مصرفی در خدمات و مقاومت سازه مورد نظر، تلاش می شود از شرکت های معتبر و خوشنام این حوزه برای خرید انواع افزودنی بتن در انواع روان کننده ها و ضد یخ بتن اقدام کرد، تا کیفیت کار اجرایی را بتوان تضمین کرد.  همان طور  که قبلا هم توضیح داده شد، انواع افزودنی بتن باکیفیت در دو گروه افزودنی های شیمیایی و معدنی قرار می گیرند، که هر کدام از آن ها دارای تعداد زیادی زیر مجموعه می باشد، برای مثال انواع افزودنی شیمیایی بتن می توان به مواد افزودنی کاهنده آب یا روان کننده ها، افزودنی های بتن مواد مضاف هوا یا حباب ساز و مواد افزودنی کندگیر کننده اشاره کرد، که هر کدام از آن ها در بالا بردن قدرت گیرش و مقاومت بتن تاثیرات بیسار زیادی را برجای می گذارند، البته در  برخی موارد از افزودنی های معدنی نیز  برحسب نوع و کاربرد آن ها استفاده می شود. می توان گفت تحقیقات بر روی ساختار فیزیکی و خواص بتن همچنان ادامه دارد، و در میان تمامی مصالح ساختمانی بازار خرید و فروش افزودنی بتن همواره از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده است. برای خرید روان کننده بتن به سایت مراجعه نمایید. 

شرکت معتبر و باسابقه سپهر آرمه سالهاست که در صنعت عمران در حال فعالیت است، و امکان فروش انواع افزودنی بتن را با ارزان ترین قیمت و بالاترین سطح کیفی فراهم کرده است، و با مراجعه به وب سایت اطلاع رسانی این مجموعه می توان سفارشات خود را در ظرفیت های مختلف و دلخواه ثبت کرده و از مشاوره های کارشناسان این مجموعه بهره برد.  ارسال فوری، قیمت مناسب و ضمانت کیفیت و اصالت کالا از مهمترین مزایای خرید افزودنی بتن از این هلئینگ معتبر ساختمانی می باشد.

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 871
نمایش همه
علاقه مندی ها ()