دفع صحیح و بهداشتی زباله ها در مجتمع های بزرگ آپارتمانی، هتل ها، بیمارستان ها، برج ها و تمامی ساختمان های بزرگی که با ازدهام جمعیت و تردد بالای ساکنین مواجه هستند، یک معضل بسیار بزرگ می باشد، که البته در علم معماری نوین به خوبی به آن پرداخته شده است، و برای این مسئله از سیستم شوتینگ زباله استفاده می شود. زیرا جمع شدن زباله ها در ساختمان علاوه بر انتشار بوی بد باعث تجمع حشرات موذی و بیماری های مختلف می شود، و از طرفی دفع آن همیشه با مشکل شلوغی در صف آسانسور، ریزش شیرابه های زباله در راه پله و مواردی از این قبیل بوده است، که نارضایتی ساکنین را به همراه داشته است، سالهاست که از شوتینگ زباله در ابعاد و اندازه های استاندارد برای ساختمان های مختلف و برخی مشاغل استفاده می شود، تا بتوان به خوبی این مسئله را پوشش داد. قیمت اجرای شوتینگ زباله بر حسب نوع سیستم اجرایی، تعداد طبقات، واحدها، متریال مصرفی و غیره بسیار متفاوت است، اما با توجه به اینکه  هزینه های تعمیر و نگهداری این شوتینگ زباله  بسیار ارزان قیمت و مقرون به صرفه می باشد، که همین مسئله در جذب مخاطبین آن تاثیر بسیار زیادی داشته است. سیستم شوتیگ زباله در دو نوع داخلی و خارجی طراحی و پیاده سازی می شود، سیستم های خارجی که معمولا پس از تکمیل و ساخت ساختمان ها اجرا می شوند را می توان به راحتی از نمای خارجی ساختمان مشاهده کرد، اما شوتینگ داخلی ساختمان به صورت توکار می باشد، و علاوه بر آسایش  ساکنین، در نما و ظاهر ساختمان نیز اختلالی به وجود نمی آورد. برای نصب شوتینگ زباله به سایت مراجعه کنید. 

سیستم های شوتیگ زباله قدیمی معمولا مزاحمت هایی نظیر انتشار بوی بد زباله و  آلودگی صوتی را به همراه داشته است، که این مشکلات بیکباره در سیستم های جدید شوت زباله مرتفع گردید، این سیستم ها از ساختار بسیار پیچیده تری نسبت به سیستم های قبلی مانند عایق صوتی، سیستم تهویه هوا و شست و شو برخوردار بودند، و استفاده از آن ها به سرعت گسترش پیدا کرد و متداول شد. از مهمترین مزیت های سفارش و خرید شوتینگ زباله برای ساختمان می توان به کاهش هزینه برق مصرفی ساختمان(آسانسور)، بهبود و ارتقاء کیفیت زندگی، حفظ بهداشت و نظافت ساختمان، عدم نیاز به نیروی انسانی، حذف شیرابه های زباله و جلوگیری از ورود حشرات موذی به ساختمان اشاره کرد، که سبب شده در معماری های مدرن استفاده از سیستم مکانیزه دفع زباله به یک ضرورت تبدیل شود.

قیمت شوتینگ زباله در مدل های مختلف متفاوت است برای مثال این سیستم ها بسته به مساحت و ابعاد دهنه دریچه ها و کانال های خروجی، سیستم شست و شو، عایق صوتی، تصویه هوا،ساپورتها و غیره محاسبه و تعیین می شود. کانال اصلی، دریچه های شوت زباله، نازل های شست و شو، درب انتهایی، سرعت گیر، کامپکتور شوت زباله، سیستم تخلیه هوا و کاور صدا از مهمترین بخش های یک سیستم کامل و استاندارد شوتینگ زباله می باشد، که در ساختمان های جدید پیاده سازی می شوند، این نوع از معماری سبب شده معایب سیستم های قدیمی را پوشش داد، و در زمان های استفاده از این نوع سیستم شوتینگ زباله احساس راحتی و آسایش نمود. از انواع سیستم های شوتینگ زباله برحسب نحوه ی خروجی زباله می توان سیستم های شوتینگ سطلی،شوتینگ با کامپکتور و شوتینگ با جداکننده زباله را نام برد، که بسته به سفارش مشتریان یا پیمانکاران ساختمانی می توان از هر کدام از آن ها استفاده کرد. برای سفارش خرید سیستم شستشو شوتینگ زباله به سایت مراجعه کنید. 

از معتبرترین مجموعه های نصب و  اجرای انواع شوتینگ زباله با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت اجرا می توان به شرکت معتبر نخستین کار اشاره نمود، این مرکز معتبر انواع سیستم های شوت زباله را با بهترین متریال و به بهترین شکل ممکن اجرا می کند و در طول سالها تلاش و فعالیت خود توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نماید.

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 812
نمایش همه
علاقه مندی ها ()