درب های اتوماتیک درب هایی هستند که می توانند به صورت کنترل از راه دور هدایت شوند. این درب ها نیازی به باز و بسته کردن دستی ندارند و توانستند کارایی بسیار خوبی را برای ما داشته باشند. اگر شما هم می خواهید از اتوماتیک بودن درب ها استفاده کنید و راحتی در تردد داشته باشید می توانید به مرکز ارائه دهنده ی خدمات درب اتوماتیک مراجعه نمایید.

جک های برقی در انواع مختلفی وجود دارند که برای درب های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. جک های برقی به ما این امکان می دهند که بتوانیم درب ها را اتوماتیک وار نماییم و به صورت کنترل از راه دور آن را هدایت نماییم. جک های برقی در انواع رایج الکترومکانیکی ، پنوماتیکی وجود دارند. درب اتوماتیک قابلیت نصب برای درب های لولایی و ریلی را دارد. با توجه به موقعیت پارکینگ می توان از انواع درب های ریلی و لولایی استفاده کرد. درب هایی لولایی به فضای بیشتری برای باز شدن نیاز دارند و در صورتی که این فضا در اختیار نباشد نمی توان درب را نصب کرد. درب های لولایی طرفداران بسیاری دارند و زیبا هستند اما به دلیل نیاز به فضا برای مکان هایی با فضای جلوی درب مناسب اجرایی می گردد. درب های ریلی در صورتی که درب ورودی بزرگ باشد قابلیت اجرای دارد زیرا این درب ها در زمان باز شدن به سمت کنار باز می شوند و به اندازه ی خود درب باید در کنار ورودی جا داشته باشند. برای خرید انواع جک برقی به سایت مراجعه نمایید. 

درب های اتوماتیک توانسته اند راحتی و آسایش را ایجاد کنند. شما در زمان خروج از پارکینگ نیاز به پیاده شدن از خودروی خود را نخواهد داشت و به راحتی با فشردن یک دکمه درب را باز یا بسته می کنید.

اجزای جک برقی

جک بازویی، ریموت کنترل، چشمی، مرکز فرمان، فلاشر از مهم ترین اجزای جک های برقی می باشند.

انواع جک برقی

جک های برقی به سه دسته ی جک برقی هیدرولیکی ، پنوماتیکی، گیربکسی تقسیم بندی می شوند .

جک هیدرولیکی: این نوع جک برقی دارای قدرت زیادی بوده و برای درب های سنگین بسیار مناسب می باشد. همچنین اگر رفت و آمد زیاد است می توان از این نوع از جک ها استفاده کرد.

جک برقی گیربکسی: این نوع از جک های برقی دارای دو بخش الکترونیکی و هیدرولیکی می باشد. این درب ها در مقایسه با درب های هیدرولیکی قدرت کمتری دارند و مناسب برای مکان های با تردد معمولی می باشند.

جک برقی پنوماتیکی: این نوع از درب ها انرژی کمی دارند و بدون صدا می باشند. از مزایای استفاده از این نوع جک ها نیاز نداشتن به سیم کشی می باشد. برای خرید جک پارکینگ BFT به سایت مراجعه نمایید. 

جک های پارکینگی قابلیت نصب بر روی یک یا دو لنگه ی درب را داشته و با توجه به نیاز پارکینگ می توان از یک یا دو جک استفاده کرد. درب های یک لنگه برای باز شدن به میزان فضای بسیاری زیادی نیاز داشته و برای برخی از مکان ها قابلیت نصب دارد. اما درب های دو لنگه به دلیل نیاز به فضای کمتر بیشتر رواج دارد. برای نصب جک بر روی درب پارکینگ باید از فرد متخصص نصب درب کمک بگیرید تا از اجرایی شدن جک اطمینان حاصل کنید. بنابراین شما می توانید از یک مرکز ارائه دهنده ی خدمات نصب جک اتوماتیک درب کمک بگیرید . نصب جک توسط افراد عادی امکان پذیر نبوده و نیاز به مهارت و تجربه دارد.

شرکت فنی مهندسی فهام در انواع جک های برقی را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند. این شرکت معتبر سال ها در زمینه ی پخش جک های برقی و درب های اتوماتیک فعالیت داشته و توانسته با خدمات دهی عالی خود مشتریان خود را راضی نگه دارد.

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1022
نمایش همه
علاقه مندی ها ()