درب شیشه ای یونیک نسل جدید درب های اتوماتیک می باشد که دارای ویژگی های اختصاصی می باشند. تعدد طرح های درب های شیشه ای اتوماتیک در سطح جهان بسیار می باشد که شرکت های عرضه کنندۀ درب های اتوماتیک با هدف جلب رضایت مشتریان تصمیم به طراحی و ساخت آنها نموده اند تا کارایی لازم را داشته باشند. خرید و فروش درب شیشه ای یونیک در سراسر دنیا قابل مشاهده می باشد و در ایران نیز مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. طراحی درب های شیشه ای اتوماتیک یونیک به نحوی است که مصرف برق بالایی ندارد و در عین حال بسیار مقرون به صرفه می باشد و در فصول مختلف سال، می تواند درصد قابل توجهی از هدر رفت انرژی های برودتی و حرارتی جلوگیری کند و به راحتی تردد رفت و آمد افراد را تحت کنترل دارد. در حال حاضر انواع درب اتوماتیک شیشه ای یونیک را در سطح کشور می توان مشاهده نمود که شامل سیستم دیجیتالی مجهز به جدیدترین تکنولوژی می باشند. در نتیجه باز و بسته کردن درب را راحت تر نموده است و درصورت قطع شدن برق ، یکسری کلیدهای کاربردی را در اختیار کاربر قرار می دهد تا کنترل کافی را نسبت به باز و بسته کردن درب داشته باشد. برای اطلاع از  سفارش ساخت درب شیشه ای یونیک به سایت مراجعه کنید.

فروش درب شیشه ای یونیک

فروش درب شیشه ای یونیک نسبت به دیگر مدل های درب اتوماتیک مورد استقبال قرار گرفته است. چرا که این گونه درب های اتوماتیک، این امکان را برای افراد فراهم می کند تا بتوانند افراد پشت درب را نیز مشاهده نمایند و به نوعی اجازه تردد افراد را بهتر از گذشته نموده است. به دلیل کیفیت بالایی که درب های شیشه ای اتوماتیک وارداتی دارند، بیشتر از سایر دسته های درب اتوماتیک به فروش می رسند. برای طراحی و ساخت انواع درب شیشه ای اتوماتیک یونیک از بهترین و با کیفیت ترین قطعات الکترونیکی استفاده نموده اند. بدین وسیله این مدل درب های اتوماتیک به دلیل قابلیت هایی که در اختیار اپراتور قرار می دهد و در عین حال بسیار مقاوم و با کیفیت می باشند، بیش از دیگر مدل های درب اتوماتیک در سطح کشور فروخته شده اند. این نوع درب های شیشه ای خودکار یونیک طور طراحی شده اند که شامل 2 لنگه درب ثابت و 2 لنگه درب متحرک می باشند و به نوعی متناسب با مکان های بزرگ طراحی شده اند.

خرید درب اتوماتیک شیشه ای یونیک

معمولاً خرید درب اتوماتیک شیشه ای یونیک برای فروشگاه ها، شرکت ها، کارخانجات، مراکز درمانی، ساختمان های تجاری و اداری، برج های آپارتمانی، رستوران ها، هتل ها و غیره انجام می شود. این نوع درب اتوماتیک یونیک شامل یک سری کلیدهای تعیین وضعیت دیجیتالی می باشد که با استفاده از آنها می توان کنترل درب را در مواقع اضطراری در دست داشت. به عنوان مثال می توان به کلیدهای دائم باز، کلید اتوماتیک، فقط خروج، فقط ورود، کنترل دستی و قفل اشاره نمود. در ضمن این نوع درب های شیشه ای اتوماتیک، دارای ریموت اختصاصی نیز می باشند که با استفاده از آن می توان به این کلیدها دسترسی داشت و نسبت به باز و بسته شدن درب کنترل بیشتری داشت. برای سفارش انواع درب اتوماتیک شیشه ای ارزان به سایت مراجعه کنید.

قیمت خرید درب شیشه ای یونیک

قیمت خرید درب شیشه ای یونیک به برند، امکانات، تعداد لنگه های درب و همچنین میزان کیفیت یراق آلاتی که به کار رفته در ساخت درب های اتوماتیک دارد. برای آگاهی از قیمت انواع درب شیشه ای یونیک اتوماتیک آلمانی می توانید با مرکز فروش تماس داشته باشید.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر از جمله مشاوران و طراحان اتوماسیون هوشمند موفق در تهران فعالیت تخصصی خود را آغاز نموده اند. این مجموعه برای رفاه حال مشتریان، امکان سفارش اینترنتی درب های شیشه ای یونیک را فراهم نموده است.

 

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1028
نمایش همه
علاقه مندی ها ()