درب های شیشه ای اتوماتیک نسل جدید از درب ها هستند که این درب ها به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند. درب های اتوماتیک باعث سهولت در رفت و آمد می شوند. درب های اتوماتیک در انواع کرکره ای، تلسکوپی، نیم گرد، تاشو، گردان، کشویی، اسلایدینگ و... وجود دارند.

درب شیشه ای اتوماتیک تک لت و دو لت بازشو

این نوع از درب های شیشه ای بسیار رواج پیدا کرده و انواع آن را می توانیم در مراکز مختلف مشاهده نماییم. در بسیاری از مکان ها نمونه ی دو لت آن را می بینیم که در زمان ورود و خروج به صورت خودکار باز و بسته می شوند. اما زمانی که نمونه ی دو لت این درب ها قابل اجرا نباشند می توان از نمونه ی تک لت آن استفاده کرد. بنابراین شما با ورودی های کوچک هم می توانید درب شیشه ای را  داشته باشید. در نمونه های دو لت این درب ها دو لت متحرک بوده و دو لت ثابت می باشد و در نمونه ی تک لت آن، یک لت متحرک و یک لت ثابت می باشد.برای خرید انواع درب شیشه ای اتوماتیک به سایت مراجعه کنید.

شیشه های به کار رفته در این درب ها نوع سکوریتی بوده و در حدود 10 میلی متر می باشد. اما اگر بخواهید از شیشه های مقاوم تر و ضخیم تر استفاده کنید می توان از 20میلی متری آن استفاده کنید. یکی از مزیت های بسیار خوبی که این درب ها دارند داشتن قابلیت تنظیم آن در حالت های باز ، بسته و نیمه باز می باشد. بنابراین در زمان های دلخواه می توانید درب را در حالت باز قرار دهید تا مزاحمتی برای شما نداشته باشد. از این درب های شیشه ای اتوماتیک برای

مکان های پر رفت و آمد می توان استفاده کرد و می توان سرعت آن را کنترل کرد بنابراین از این درب می توان به عنوان یکی از درب های پرطرفدار نام برد.

ظاهر درب شیشه ای اتوماتیک زیبا بوده و با هر دکوراسیونی متناسب می باشد بنابراین برای استفاده از این درب نگران دکوراسیون خاص خود نیستید. مصرف انرژی این درب ها کم بوده و به صرفه می باشد. یکی از مزیت های خیلی خوبی که این درب ها دارند این است که دارای صدای بسیار کم هستند. همچنین از دیگر مزایای آن می توان کنترل عبور و مرور را نام برد که مرد نیاز بسیاری از مراکز می باشد.برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای یونیک به سایت مراجعه کنید.

نصب درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک از انواع درب های رایج در جامعه است. این درب ها دارای نصب پیچیده بوده و باید توسط فرد ماهری انجام گیرد. برای ساخت این درب ها در ابتدا باید سایز ورودی توسط فرد نصاب گرفته شود زیرا در صورت اشتباه در اندازه ها دچار مشکلات فراوانی خواهید شد. پس از اندازه گیری و اقدام به سفارش ساخت، باید مدل درب را انتخاب کنید. انتخاب مدل درب صرفا به دلیل زیبایی نبوده و به عوامل بسیاری مربوط می باشد. مثلا موقعیت مکان مورد نظر شما از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی از درب ها به فضای مخصوصی برای اجرا نیاز دارند که باید به آن دقت نمود . همچنین کارایی که ما از درب انتظار داریم باید مورد توجه قرار گیرد. برخی از درب ها از سرعت بالا و برخی سرعت کمی برخوردارند و همینطور برخی دارای کنترل عبور بوده و یا این که ورود و خروج جداگانه دارند ، بنابراین برای سفارش ساخت یک درب با کیفیت و دلخواهمان باید به این نکات توجه نمایید. انتخاب یک مرکز معتبر برای ساخت درب شیشه ای اتوماتیک نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شرکت فنی مهندسی فهام در از شرکت های معتبر در زمینه ی ساخت انواع درب ها می باشد.

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1013
نمایش همه
علاقه مندی ها ()