میلگرد استیل یکی از پر فروش ترین محصولات فولادی است که دارای کاربرد گسترده ای در جهان می باشد. از میلگرد به عنوان مفتول یاده می شود که از محصولات فولاد استیل استنلس محسوب می شوند. خرید و فروش میلگرد استیل به صورت شاخه ای و کلاف می باشد. در نتیجه اگر تمایل به خرید میلگرد استیل دارید، می توانید با واحد کیلوگرم و مشخصۀ گرید، میلگرد مورد نیاز خود را خریداری نمائید. این محصول فولادی نیز دارای مشخصه های فنی است که بر حسب آنها می توان مناسب ترین نوع میلگرد را تشخیص داد و برای کارهای مختلف عمرانی و راهسازی از آنها استفاده نمود. از ابتدای پیدایش این محصول فولادی، می توان کاربرد میلگرد استیل را در صنایع مختلفی چون قطعه سازی، صنایع مواد غذایی، صنایع دارویی و شیمیایی، شفت های ماشین آلات کشاورزی و سنگین، پروژه های عمرانی، پل سازی و غیره به وفور مشاهده نمود. البته لازم به ذکر است که نوع و کیفیت این میلگرد فولادی با میلگردهای ساختمانی متفاوت می باشد چون از نظر شاخص های ضخامت و نوع آلیاژ بسیار اهمیت دارد.

خرید میلگرد استیل

خرید میلگرد استیل نسبت به دیگر ادوات فولادی کاربرد دارد و این مسئله موجب شده است که در گرید و ضخامت های متعدد ساخته شوند. امروزه بیشترین حجم واردات میلگردهای داخل کشور، محصول ساخت کشور هندوستان می باشد. ضمن آنکه از کیفیت عالی برخوردار می باشند و نسبت به خوردگی، رطوبت و دما بسیار مقاوم می باشند و تحمل پذیری بالایی را از خود نشان می دهند. با توجه به نوع آلیاژی که داخل میلگردهای استیل به کار برده می شود، انواع میلگرد استیل را با گریدهای متعددی می توان مشاهده نمود که دارای یکسری ویژگی های خاص و کاربردی می باشند. از پرکاربردترین گرید میلگردهای استیل، می توان به میلگرد استیل گرید 304 اشاره نمود که دارای ضخامت های نازک و مستحکم می باشند که از سایز 1.2، 2، 2.5، 3 الی 5 میلی متر تولید شده اند و به شکل کلاف و شاخه ای در بازار به فروش می رسانند. البته میلگردهای استیل سایز 5 الی 300 میل را به شکل شاخه های 6 متری و یا 4 متری به فروش می رسانند که بستگی به سفارش مشتریان دارد. با توجه به کاربرد گسترده و مصارف گوناگون، میلگردهای استیل را به شاخته های مختلف تقسیم بندی می کنند که در ادامۀ مقاله به آن اشاره می کنیم.

فروش میلگرد استیل

فروش میلگرد استیل، همانطور که پیش از این به آن اشاره نمودیم، دارای حائز اهمیت می باشد. بنابراین بر اساس نوع و درصد میزان آلیاژی که در ساخت میلگردها به کار برده شده است، شاهد فروش انواع میلگرد استیل با گریدهای مختلف می باشیم.

انواع میلگرد استیل نگیر با گریدهای 316 و 304، میلگردهای استیل بگیر با گریدهای 431 و 420 و 410، میلگرد های استیل نسوز با گریدهای 310 و 309 و 321 و میلگردهای استیل آلیاژی با عناصر مونل، اینکونل و دابلکس در جهت نیاز مشتریان تولید شده و در بازار به فروش می رسد. برای خرید میلگرد ضداسید 316  به سایت مراجعه کنید. 

قیمت میلگرد استیل

قیمت میلگرد استیل به نوع میلگرد بستگی دارد. به عبارتی قیمت خرید میلگرد استیل نگیر 304، میلگرد ضد اسید 316، میلگردهای نسوز، میلگردهای ضد سایش 321 و غیره با یکدیگر متفاوت می باشند. در نتیجه می توانند با قیمت مناسب، نوع میلگرد مورد نیاز خود را با قیمت ارزان خریداری نمایند. نیاز به ذکر است که هنگام خرید میلگردهای استیل، نوع کاربرد خود را به فروشنده اعلام کنید تا بر اساس نیاز کاربردی که دارد، به شما مناسب ترین نوع میلگرد فولادی پیشنهاد می شود.

فروشگاه استیل الف به عنوان یکی از شرکت های معتبر در داخل کشور می باشد که در حوزۀ واردات انواع میلگرد استیل در تهران فعالیت می کند.

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل   info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 934
نمایش همه
علاقه مندی ها ()