نبشی استیل از دیگر محصولات خام استیل استنلس می باشد که دارای شکل ظاهری منحصربفرد می باشند. شکل ظاهری نبشی ها استیل به صورت L است که دارای زاویۀ 90 درجه می باشند. به دلیل ویژگی های ظاهری که این محصول فولادی دارد، دارای یکسری کاربردهای اختصاصی می باشد که کاربرد آن را می توان در تجهیزات فولادی مختلف در ساختمان ها و غیره به وفور مشاهده نمود. این محصول نیز همانند ورق های استیل در گریدهای مختلف ساخته می شوند و دارای ویژگی های مهم می باشند که از نظر ساختاری بسیار مقاوم می باشد. نبشی های استیل نسبت به خوردگی و اکسید شدن دارای مقاومت بالایی می باشند و ضد زنگ هستند. به همین علت در کاربردهای مختلفی چون پل، انبارها، قفسه های فروشگاه، برج های کابلی، برج های فدرت، برج های ارتباطی، تجهیزات فولادی، تجهیزات دکوراتیو چون فریم های تخت، صندلی، نیمکت ها، قاب های سیستم های تهویه هوا و غیره به وفور مشاهده می شوند. در نتیجۀ آن شاهد فروش روزافزون انواع نبشی استیل استنلس در صنایع مختلف می باشیم. علاوه بر این کاربردها، می توان کاربرد گستردۀ نبشی های استیل در تجهیزات دریایی را نیز مشاهده نمود، چرا که این محصولات فولادی از جمله فولادهای ضد زنگ می باشند و مقاومت بالایی نسبت به آب دارند و در ساخت تجهیزات زیر دریا به کار برده می شوند. برای خرید نبشی استیل به سایت مراجعه کنید.

فروش نبشی استیل

فروش نبشی استیل یک نیاز جهانی است و به دلیل کاربرد گستردۀ این محصول در صنایع مختلف، موجب شده است که تعدد کاربردهای این محصول فولادی نسبت به گذشته افزایش یابد و شاهد فروش انواع نبشی استیل در ضخامت و سایزهای مختلف باشیم. نبشی استیل گرید 304، نبشی استیل گرید 316 فولاد ضد زنگ، نبشی استیل طلایی، نبشی استیل نقره ای، نبشی استیل سوراخ دار و نبشی استیل کاشی از جمله انواع نبشی استنلس استیل است که در بازار داخل کشور می توان مشاهده نمود. بنابراین متناسب با محصولات فولادی ضد زنگی که قرار است تولید نمائید، می توانید خرید نبشی استیل ضد زنگ را انجام دهید. از ویژگی های ظاهری نبشی های استیل گرید 304 می توان سطوح صاف و تمیز آنها اشاره نمود که نسبت به مواد ضد عفونی کننده و استریل کننده بسیار مقاوم می باشند و از تحمل اکسیداسیون بالا برخوردار می باشند و در عین حال دارای قیمت ارزان می باشند.

خرید انواع نبشی استیل

خرید انواع نبشی استیل در اندازه های مختلف و گریدهای متفاوت صورت می گیرد که در این صورت می توانید از خرید مناسبی از این محصول خام استیل داشته باشید. سایز و اندازه های استاندارد انواع نبشی استیل را می توانید از طریق شرکت های معتبر فروش محصولات فولادی استیل استنلس با قیمت ارزان خریداری نمائید. لازم به ذکر است که نبشی های استیل به دلیل برخورداری از قابلیت انعطاف پذیزی بالا، امکان جوشکاری به روش های مختلف فراهم می باشد و به راحتی می توان در ساخت انواع قفسه های فولادی استیل انبار، جاکفشی، قفسه های کتاب، قفسه های فروشگاهی و غیره مورد استفاده قرار داد. برای خرید انواع قطعات استیل به سایت مراجعه کنید.

لیست قیمت نبشی استیل

لیست قیمت نبشی استیل را می توانید به طور مستقیم از مراکز فروش شرکت های عرضه کنندۀ محصولات فولادی استیل دریافت نمائید. به دلیل پیشرفت تکنولوژی ساخت این محصول فولادی، امکان خرید آن با قیمت ارزان نیز برای مشتریان فراهم می باشد. همانطور که پیش از این به آن اشاره نمودیم، نبشی های استیل استاندارد دارای اندازه و ضخامت های استاندارد می باشند که کاربرد آنها را در صنایع مختلف نشان می دهد که محدود خاصی ندارند و شامل محوطه سازی، کابینت سازی، ساخت چهارچوب و غیره نیز می شوند.

فروشگاه استیل الف به عنوان یکی از شرکت های موفق صنعتی است که در حوزۀ تأمین انواع نبشی استیل در تهران و شهرستان ها فعالیت حرفه ای خود را ادامه می دهند

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل   info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1014
نمایش همه
علاقه مندی ها ()