ورق استیل از جمله پرکاربردترین محصولات فولادی است که مصارف گسترده ای در صنایع مختلف دارد. ساختار تشکیل دهندۀ ورق های استیل استنلس بر پایه آهن می باشد که شامل آلیاژهای مختلفی چون کروم، نیکل، کربن و غیره نیز هستند. در ساخت این محصول استیل، میزان درصد عناصر در کیفیت، میزان شکل پذیری و همچنین جوش و سختی آنها تأثیرگذار می باشد. لازم به ذکر است که هر چه میزان درصد کربنی که در ورق های استیل به کار برده می شوند بیشتر باشد، به طبع موجب افزایش مقاومت و سختی محصولات نهایی خواهد شد. عموماً خرید و فروش ورق های استیل به صورت رول و ورقه ای می باشد و در این صورت حجم قابل توجهی را شامل می شود. ورق های استیل مقاومت بالایی در برابر دماهای بالا و پایین دارد. علاوه بر آن روی میزان انعطاف پذیری آنها تأثیر می گذارد. تمام ورق های استیل استنلس بر اساس درصد عناصر آلیاژهایی که با یکدیگر ترکیب می شوند، ورق های استیل در گریدهای مختلف ساخته می شوند که شامل یک سری ویژگی های اختصاصی و پایه ای می باشند. به عنوان مثال ماهیت پایه ای ورق های استیل گرید 300 بر مبنای غیر مغناطیسی و نگیر بودن می باشد و این در حالی است که ورق های استنلس استیل گرید 400 دارای خواص پایه ای مغناطیسی ساخته شده اند. برای خرید ورق استیل به سایت مراجعه کنید.

فروش ورق استیل

فروش ورق های استیل بر پایۀ ماهیت پایه ای این آلیاژ صورت می گیرد و به شکل های مختلف به بازار عرضه می شود. به عنوان مثال از ورق های استیل در ساخت انواع اتصالات استیل، نبشی، تسمه، چهار پهلو، انواع الکترود استیل، پروفیل، لوله و همچنین میلگردهای استیل استفاده می شود. البته برش های ورق های استیل به صورت ورقه های استاندارد نازک الی ضخیم انجام می گیرد. ابعاد ورق های استیل در بازار فروش جهانی از ابعاد نازک 0.3 میلی متر الی 80 میل مشاهده می شود. البته متناسب با نیاز مشتریان، امکان تولید ورق های استیل سفارش با ابعاد مورد نیاز مشتری امکان پذیر می باشد.

ورق های استیل مات، براق، خشدار، نسوز، مشبک (آجدار) و دکوراتیو از انواع ورق استیل است که در دسته بندی های مختلف تقسیم بندی می شوند و برای مصارف گوناگون، در صنایع مختلف به کار برده می شوند. بنابراین متناسب با کالاهای مختلف، می توانید تجربۀ خرید مناسب ترین ورق استیل را داشته باشید که سطح مقاومت و خواص مورد نیاز شما را برآورده نماید. با توجه به گستردگی تفکیک پذیری میان گرید و ابعاد ورق های استیل، می توانید خرید مناسبی از این محصول فولادی داشته باشید.

خرید انواع ورق استیل

خرید انواع ورق استیل برای کاربردهای مختلف انجام می گیرد. در واقع متناسب با کالاهای استیل که نیاز به یکسری قابلیت های ویژه دارند، نیاز است که ورق استیل با گرید استاندارد خریداری شود تا استحکام و یا انعطاف پذیری لازم را در این رابطه داشته باشند. کاربرد ورق استیل در صنعت ساختمان به وفور استفاده می شود و در بخش های مختلف می توانید شاهد مصرف توسعه یافتۀ آنها باشید. برای اطلاع از فروش انواع ورق استیل براق به سایت مراجعه کنید.

لیست قیمت ورق استیل

لیست قیمت ورق استیل را می توانید از واحد فروش شرکت های معتبر که در زمینۀ واردات و تأمین ورق های استیل در تهران فعالیت می کنند، دریافت نمائید. توجه داشته باشید که قیمت خرید دسته بندی های مختلف این محصول فولادی نسبت به یکدیگر متفاوت می باشد. بر اساس ویژگی هایی که کالای استیل شما باید داشته باشد، می توانید سفارش اینترنتی ورق استیل با گرید مناسب را از شرکت مورد نظر ثبت نمائید.

فروشگاه استیل الف  ، چندین سال است که در ابتدای فعالیت خود، در زمینۀ تأمین و فروش انواع ورق استیل در تهران و شهرستان ها آغاز نموده است.

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1036
نمایش همه
علاقه مندی ها ()