امروزه شاهد روی کار آمدن انواع درب های اتوماتیک می باشیم درب های اتوماتیک در انواع و دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند که برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. درب های اتوماتیک در انواع درب های اتوماتیک شیشه ای، درب های اتوماتیک کرکره ای، درب های اتوماتیک لولایی وجود دارند که برای دب های لولایی باید از جک پارکینگ استفاده شود. این درب ها که برای پارکینگ استفاده می شوند توانسته اند راحتی و آسایش را برای ما داشته باشند زیرا باز و بستن دستی درب ها کار دشواری بوده و با استفاده از این جک ها می توانیم با استفاده از ریموت کنترل از راه دور آن را کنترل نماییم. بنابراین با استفاده از این جک درب ها می توانند اتوماتیک وار باز و بسته شوند. برای خرید جک پارکینگ به سایت مراجعه کنید. 

زمانی که شما ورود و خروج دارید ، پیاده شدن از خودرو می تواند بسیار دشوار باشد. همین طور این امر میتواند باعث به وجود آدن مزاحمت یا سرقت گردد . به همین منظور استفاده از جک پارکینگ می تواند از بروز این مشکلات جلوگیری نماید. همچنین در برخی موارد ممکن است بست درب فراموش شود که می تواند صدمات جبران ناپذیریی مانند سرقت را داشته باشد. بنابراین ساتفاده از جک برقی پارکینگ از بوز این مشکلات جلوگیری می کند و شما از بسته شدن درب خیالتان راحت است.

انواع جک پارکینگ از نظر عملکرد

جک پارکینگ هیدرولیکی:

این مدل از جک پارکینگی برای مکان های پر تردد مناسب بوده و می تواند دوام و ماندگای بسیار بالایی داشته باششد. جک های هییدرولیکی با استفاده از مایع یا روغن کار می کنند و ب صورت پمپی عمال کرده و باعث باز و بسته شدن درب ها می شوند. برای درب های با وزن بالا می توانید از این نوع جک پارکینگ استفاده کرد.

جک پارکینگ الکترومکانیکی:

ین جک ها از جک های هیدرولیکی مقداری ضعیف تر هستند و برایمکان هایی مانند ساختمان های کوچک بسیار مناسبند. برای مکان های کم تردد می توان ا این نوع از جک ها بهره برد. انرژی مکانیکی و چرخ دنده باعث باز و بسته شدن درب در این نوع از جک می شود. این مدل از جک ها قیمت مناسب تری دارند.

مزایای جک پارکینگ

مهم ترین مزیت استفاده از جک پارکینگ ، راحتی و آسایش در تردد می باشد ، شما نیازی به باز و بستن دستی درب ها نخواهید داشت . این جک ها دارای موتور قدرتمندی هستند و همینطور بدون سر و صدا هستند. همچنین شما می توانید هم با ریموت و هم به صورت دستی این درب ها را باز و بسته کنید. از مزیت های بسیار مهم این درب ها امنیت آن ها می باشد. این درب ها کاملا مطمئن هستند و احتمال سرقت در صورت باز بودن درب را ندارند. این جک ها مجهز به قطعات هوشمند هستند و همین طور مقاومت ودوام بسیار بالایی دارند. برای خرید انواع جک موتور لاین به سایت مراجعه کنید. 

خرید جک پارکینگ

جک های پارکینگ در انواع مختلفی هستند کع برای خرید بایید به میزان تردد و وززن درب هایتان توجه نمایید تا بتوانید یک جک پارکینگ مناسبی داشته باشید بنابراین قبل از خرید بهتر است از افراد متخصص دراین زمینه کمک بگیرید. برای نصب این جک ها نیاز به نیروی ماهری است که به درستی نصب را انجام دهد بنابراین می توانید از طریق مراکز عرضه کننده ی جک های پارکینگی اقدام به خرید و نصب جک پارکینگ نمایید.

شرکت فنی مهندسی فهام در یکی از ضشرکت های فروش انواع جک های درب اتوماتیک می باشد که با سال ها تلاش توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد. این مرکز با خدمات دهی عالی خود می تواند انواع جک های باکیفت را با قیمت ارزان به دست شما برساند.

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1057
نمایش همه
علاقه مندی ها ()