آیفون های تصویری نقش بسیار مهمی در امنیت سازه بر قرار میکنند و میتوان به راحتی و بعد از مشاهده فردی که در مقابل آیفون ایستاده است نسبت به باز کردن درب اقدام نمود. باز و بسته کردن درب تنها با یک دکمه انجام میشود که همین موضوع سبب میشود تا نیازی به صرف نیروی انسانی برای باز کردن درب وجود نداشته باشد. آیفون تصویری های موجود در کشور ما به دو نوع کلی دسته بندی میشوند که یک نوع خارجی و وارداتی و نوع دیگر ساخت داخل هستند. برخی از آیفون تصویریهای ساخت داخل از آیفون های بسیار مناسبی هستند که به تکنولوژی روز دنیا تجهیز و محبوبیت بالاتری نیز به نمونه های خارجی دارند. آیفون تصویری تکنما یکی از این برندهای بسیار خوشنام است که سالیان زیادی است به بازار مصرف و صنعت ساختمان سازی معرفی شده است. جدای از عملکرد خوب این آیفون ها باید به نمایندگی آیفون تصویری تک نما نیز اشاره نمود که خدمات بسیار ایده آلی را به مشتریان و مصرف کنندگان خود ارائه میدهد. در نمایندگی آیفون تصویری تکنما تمامی خدمات بصورت رایگان به مشتریان ارائه میشود و نیازی به صرف هزینه برای سرویس و تعمیر آیفون تصویری های خریداری شده نخواهید شد. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که نمایندگی اصلی آیفون تصویری تکنما زمانی خدمات را بصورت رایگان به شما ارائه خواهد کرد که مشکل ایجاد شده در آیفون بنا به تشخیص کارشناس مشمول دریافت خدمات باشد.

ارائه خدمات گسترده در نمایندگی آیفون تصویری تکنما  

در نمایندگی آیفون تصویری تکنما خدمات بسیار وسیع و گسترده ای به متقاضیان ارائه میشود که این موضوع باعث شده تا رضایت حد اکثری متقاضیان جلب شود. در این نمایندگی ها سعی شده تا تمامی محصولات تولید شده توسط این برند تحت پوشش قرار بگیرند و اینگونه نیست که پس از تولید یک محصول و گذشت چند سال از ساخت آن دیگر خدماتی به آن ارائه نگردد. کلیه محصولات تولید شده در این برند از پشتیبانی دائمی و خوبی برخوردار هستند و نگرانی بابت این موضوع وجود نخواهد داشت. همچنین نمایندگی آیفون تصویری تک نما سعی نموده تا  تمامی نقاط کشور را برای ارائه خدمات خود تحت پوشش در آورد و نقطه ای از کشور وجود ندارد که تحت پوشش تک نما در نیامده باشد.  شرکت تکنما حتی خدمات رسانی خود را به شهرهای کوچک نیز ارائه میدهد و این نشان دهنده توجه بسیار زیاد مدیریت این مجموعه به مشتریان و خریداران محصولات این برند میباشد.

نمایندگی آیفون تصویری تکنما در تهران

تهران یکی از بزرگترین شهرهای کشور و همچنین یکی از بزرگترین مصرف کنندگان محصولات تکنما محسوب میگردد که همین موضوع باعث شده تا نمایندگی آیفون تصویری تک نما در تهران تعداد شعبات بیشتری داشته باشد و مشتریان و مصرف کنندگان تهرانی به راحتی بتوانند از خدمات ارائه شده در این نمایندگی ها بهره مند شوند. تعداد شعبات زیادی از نمایندگی آیفون تصویری تک نما در تهران وجود دارد که این شعبات آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی هستند و میتوانند با مراجعه و دریافت خدمات ایده آل مشکل آیفون تصویری خود را رفع نمایند.

ارائه خدمات توسط نمایندگی آیفون تصویری تکنما بدون اخذ هزینه

سیاست تعیین شده در نمایندگی های شرکت تکنما بر اساس مشتری مداری میباشد و بر همین اساس نیز در این نمایندگی ها همواره سعی شده تا جای ممکن از مشتری  و متقاضیان هزینه ای بابت تعمیر و سرویس دریافت نشود و کلیه هزینه ها بر عهده شرکت میباشد. در صورتیکه دستگاه و آیفون تصویری با مشکل مواجه شود اگر به یکی از تعمیرکنندگان غیر مجاز مراجعه نمایید مطمئنا هزینه ای از شما دریافت خواهد شد اما در فروشگاه اینترنتی آیفون تصویری هیچ هزینه ای از شما دریافت نشده و میتوانید خدماتی رایگان دریافت نمایید. البته همانطور که گفته شد ارائه خدمات رایگان در صورتی انجام خواهد شد که بر اساس تشخیص سرویسکار مشکل دستگاه مطابق با شرایط گارانتی باشد. 

برای خرید آیفون تصویری و مدل های مختلف آیفون تصویری تکنما میتوانید با فروشگاه آکام سازه که جزو فروشگاه های تخصصی در زمینه عرضه و فروش آیفون در کشور محسوب میگردد تماس حاصل نمایید.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1066
نمایش همه
علاقه مندی ها ()