امروزه دیگر نمیتوان سازه مسکونی و یا غیر مسکونی را یافت که از آیفون تصویری بمنظور ارتقا امنیت و همچنین تسهیل در باز و بسته کردن درب ورودی ساختمان بهره نبرده باشد. آیفون های تصویری سالیان زیادی است که به صنعت ساختمان سازی راه یافته اند اما تکنولوژی به کار رفته در ساخت آیفون های تصویری دستخوش تغییرات زیادی شده اند و امروزه ایفون تصویری های جدیدی را میتوان یافت که از امکانات زیای در خود بهره میبرند و کار را برای ساکنین تا حد زیادی تسهیل کرده و  به همین دلیل امنیت سازه نیز تا حد زیادی ارتقا می یابد. تنوع بالای آیفون های تصویری باعث شده تا قیمت انواع آیفون تصویری باکیفیت تحت تاثیر قرار بگیرد و هر مدل آیفون قیمت متفاوتی با دیگر آیفون های موجود در بازار داشته باشد. عوامل زیادی وجود دارند که در قیمت آیفون تصویری تاثیر گذار هستند و در ادامه قصد داریم تا به برخی از مهمترین آنها اشاره کنیم.

قیمت آیفون تصویری تحت تاثیر وارداتی و داخلی بودن آن متفاوت است

عواملی وجود دارند که در قیمت آیفون تصویری تاثیر بیشتری دارند و میتوانند قیمت ها افزایش  دهند که باید به وارداتی بودن آیفون  و یا تولید داخل بودن اشاره نمود. آیفون های تصویری که در حال حاضر در بازار کشور بفروش میرسند اغلب از نوع وارداتی هستند که قیمت آنها بر اساس ارزی که برای خرید این دسته از آیفون ها صرف میشود با نمونه های داخلی متفاوت بوده و بالاتر میباشد. در مقابل آیفون های تصویری تولید داخل نیز وجود دارند که این این آیفون ها از قیمت به مراتب پایینتری برخوردار میباشد و میتوانند هزینه های شما برای خرید آیفون را تا حد زیادی کاهش دهند.

ارز رایج کشور از عوامل تاثیر گذار بر قیمت آیفون تصویری

یکی از عواملی که تاثیر بسیار زیادی بر قیمت آیفون تصویری بخصوص آیفون تصویری های وارداتی دارد ارز رایج کشور میباشد که برای خرید و همچنین واردات این ایفون ها صرف میشود. با افزایش و کاهش قیمت ارز قیمت آیفون تصویری تحت تاثیر قرار میگیرد و میتواند افزایش یا کاهش یابد. در بازه های زمانی که قیمت ارز از ثبات خوبی برخوردار است به هیچ وجه شاهد افزایش قیمت آیفون تصویری‌ نخواهیم بود و قیمت ها همچنان ثبات خواهند داشت اما در برخی از بازه های زمانی با افزایش قیمت ارز مدام افزایش قیمت آیفون های تصویری را شاهد خواهیم بود. افزایش قیمت آیفون های تصویری ساخت داخل به دلیل اینکه در داخل کشور تولید میشوند چندان صعودی نخواهد بود و تجت تاثیر نوسانات ارزی قرار نمیگیرند یا اگر تحت تاثیر نیز قرار بگیرند تاثیر پذیری نا چیزی خواهند داشت.

صفحه نمایشگر یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت آیفون تصویری

تمامی آیفون تصویری هایی که امروزه تولید میشوند از یک صفحه نمایشگر بر روی خود برخوردار هستند که نوع نمایشگر و همچنین ابعاد این نمایشگرها در قیمت آیفون تاثیر زیادی خواهد داشت. آیفون تصویری هایی که از نمایشگر با ابعاد بزرگ برخوردار هستند از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهند بود و باید هزینه بیشتری برای خرید آنها صرف نمود. اما نه تنها ابعاد صفحه نمایش بلکه کیفیت و وضوح تصویر آیفون های تصویری نیز میتوانند در قیمت آن تاثیر زیادی داشته باشند. برخی از آیفون های تصویری از صفحه نمایشگر رنگی با وضوح تصویر بالایی برخوردار هستند که این موضوع کاملا میتواند در قیمت آیفون تاثیر داشته باشد و قیمت آنرا افزایش  دهد. توجه داشته باشید که بهتر است اختلاف قیمتی کم را میان آیفون ها  در نظر نگرفته و نسبت به خرید آنها اقدام کنید زیرا ارزش خرید آیفون های ایده آل و مناسب بسیار بالا میباشد. برای خرید آیفون تصویری تکنما به سایت مراجعه کنید. 

برای خرید آیفون تصویری در مدل های متعدد و بهترین برندهای روز دنیا با فروشگاه آکام سازه یکی از فروشگاه های عرضه تخصصی انواع آیفون در کشور تماس حاصل نمایید. این فروشگاه قیمت های بسیار مناسبی را نیز برای محصولات خود در نظر گرفته و میتوانید با انتخاب فروشگاه خرید مقرون بصرفه ای داشته باشید.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1013
نمایش همه
علاقه مندی ها ()