آیفون تصویری کار باز کردن درب ورودی ساختمان را  آسان کرده است و دیگر نیازی نیست تا زمان و انرژی خود را صرف باز کردن درب کنیم. البته ویژگی ها و مزایای آیفون تصویری تنها به باز کردن درب ختم نمیشود و از مزایای بیشتری برخوردار است. آیفون تصویری از زمانی که به ساختمان ها راه یافته است توانسته امنیت سازه ها را نیز تا حد زیادی حفظ کند. آیفون های قدیمی تنها صدا را به ساکنین منتقل میکردند که این موضوع تنها تا حدی میتوانست در شناسایی فرد مقابل آیفون تاثیر داشته باشد اما آیفون های تصویری همانطور که از نامشان نیز پیداست میتوانند تصویر فرد را نیز منتقل کنند که این موضوع میتواند در شناسایی فرد به طور کامل کمک کند. آیفون های تصویری از گذشته تا کنون دستخوش تغییرات زیادی شده اند و تکنولوژی به کار رفته در ساخت آنها تغییر و تحول بسیار زیادی داشته است. یکی از انواع آیفون تصویری های تولید داخل که به امکانات روز تجهیز شده است آیفون تصویری تک نما میباشد و تمامی استاندارد های روز دنیا را نیز در خود جای داده است. شرکت تکنما از شرکت های با سابقه فعالیت چندین ساله میباشد که از ابتدای شروع به فعالت خود از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای تولید محصولات خود بهره برده است. شرکت تکنما فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ آغاز و در حال حاضر به یکی از بزرگترین شرکت هایی تبدیل شده است که انواع آیفون را تولید و بفروش میرساند. برای خرید انواع آیفون تصویری تکنما به سایت مراجعه کنید. 

آیفون تصویری تکنما و ویژگی های انحصاری آن

آیفون تصویری تکنما از جمله ایفون تصویری های خاص و منحصر بفرد است که ویژگی های زیادی را  نیز ایجاد میکند. یکی از ویژگی های ایجاد شده با استفاده از آیفون تصویری تک نما در کاهش ۸۰ درصدی سیم کشی ساختمان میباشد. این موضوع یعنی کاهش هشتاد درصدی سیم کشی هزینه های نصب و اجرای آیفون را تا حد زیادی کاهش خواهد داد و همچنین زمان کمتری برای سیم کشی و اجرای آیفون صرف میشود. یکی از مزیت های آیفون تصویری تکنما که در بیشتر آیفون های تصویری داخلی و خارجی وجود ندارد ارتباط داخلی و ارتباط با نگهبانی این آیفون ها میباشد. شما برای اینکه با دیگر همسایگان خود و همچنین با نگهبانی ارتباط برقرار کنید نیازی به تماس تلفنی نخواهید داشت و به راحتی میتوانید از طریق ارتباط داخلی با بخش های مختلف ساختمان و دیگر واحد ها و همسایگان ارتباط برقرار نمایید. همچنین این آیفون ها از قابلیت اتصال به دوربین های مداربسته برخوردار هستند  که در امنیت سازه نقش بسیار مهمی دارد. در برخی از مدل آیفون های تصویری تکنما این قابلیت تعبیه شده تا بتواند درب اتوماتیک پارکینگ ها را نیز باز کند. برای خرید انواع آیفون تصویری به سایت مراجعه نمایید. 

صفحه نمایش های ۴.۳ و ۷ اینچی آیفون تصویری های تکنما

آیفون تصویری های تکنما از لحاظ صفحه نمایش در دو نوع مختلف تولید میشوند که یک نوع ۴.۳ اینچی و نوع دیگر ۷ اینچی میباشد. شما میتوانید بر اساس شرایط و موقعیت خود یکی از آیفون های تک نما با صفح نمایش ۴.۳ و یا  ۷ اینچی را سفارش دهید. آیفون هایی که از ابعاد بزرگتری برخوردار هستند به طبع میتوانند تصاویر با ابعاد بیشتری را به نمایش در آورند و در صورتیکه به یک آیفون با ابعاد بزرگ نیاز دارید میتوانید مدل ۷ اینچی را خریداری نمایید. کیفیت مانیتورها و یا صفحه نمایش آیفون تصویری تک نما از وضوح بسیار خوبی برخوردار است و میتواند تصاویر را با کیفیت بالا و بسیار شفاف به نمایش در آورد.

آیفون های تصویری تک نما از گارانتی بسیار معتبر و پشتیبانی بسیار خوبی در کشور برخوردار هستند که با توجه به این پشتیبانی خوب به راحتی میتوانید تعمیر و سرویس آنرا به مراکز و نمایندگی های مجاز واگذار نمایید.

برای دریافت مشاوره و همچنین خرید آیفون تصویری تک نما میتوانید با کارشناسان فروشگاه آکام سازه از فروشگاه های عرضه انواع آیفون و همچنین درب اتوماتیک پارکینگ تماس حاصل نمایید.

 

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1107
نمایش همه
علاقه مندی ها ()