آیفون تصویری یکی از وسیله های بسیار کاربردی در زندگی ما می باشد. آیفون ها شامل انواع مختلفی می باشد که هر یک در برند های مختلف قرار دارند. با استفاده از آیفون تصویری نیازی به باز کردن دستی درب وجود نداشته و می توان به صورت صوتی و تصویری با شخصی که جلوی درب ورودی است ارتباط برقرار کرد. این وسیله توانسته زندگی را راحت تر کند و برخلاف مدل های قبلی که فقط صوتی بودند ، تصویر را به ما نشان دهد. آیفون ها در دو دسته ی آنالوگ دیجیتال قرار دارند. فروش آیفون های تصویری با توجه به قابلیت های آن می تواند با قیمت های مختلفی انجام گیرد.

آیفون تصویری آنالوگ

این نوع از آیفون تصویری رایج ترین نوع بوده که در بیشتر ساختمان ها می توانیم مشاهده کنیم. اکثر ما این نوع آیفون را مشاهده کرده ایم که دارای گوشی یا صفحه نمایش در داخل ساختمان و پنلی در بیرون بوده که در این پنل تعدادی دکمه طراحی شده که هر دکمه مستقیم به هر واحد متصل است. از این آیفون تصویری برای ساختمان هایی با تعداد طبقات کم و معمولی استفاده می شود. این مدل از پنل آیفون تصویری دارای تعداد تک و یا دو ردیفی می باشد.

آیفون تصویری دیجیتال

این مدل از آیفون تصویری همانند آیفون تصویری آنالوگ دارای پنل و نمایشگر بوده اما با سیستم آنالوگ مقداری تفاوت دارد. در سیستم های دیجیتال در ساختمان های بسیار پر جمعیت استفاده می شود . تعداد ساکنین آن قدری است که قرار دادن این تعداد دکمه بر روی پنل کار دشواری بوده و به همین خاطر با استفاده از این آیفون تصویری می توان با هر تعداد طبقات ارتباط برقرار کرد. پنل آیفون تصویری دیجیتال دارای اعداد صفر تا نه می باشد که شماره زنگ مربوط به هر واحد توسط این 10 شماره ، شماره گیری می شود و بدین ترتیب با آن واحد می توان ارتباط برقرار کرد. فروش این نوع آیفون برای مجتمع های بزرگ بیشتر انجام می گیرد.

آیفون های تصویری دارای دو نوع تصویر به صورت سیاه و سفید و رنگی می باشند. برخی از انواع آیفون تصویری تکنما دارای حافظه هستند. حافظه ی داخلی این آیفون ها میئ تواند تصویر و صدا ضبط کند که می تواند بسیار کاربردی باشد. یکی دیگر از امکاناتی که آیفون تصویری می تواند داشته باشدامکان برقراری ارتباط بین ساکنین و نگهبانی است که بیشتر در مجتمع ها از این نوع آیفون ها استفاده می کنند.

حافظه ی آیفون تصویری

حافظه ای آیفون تصویری در صورت وجود این قابلیت باید فعال شود سپس می توان تصویر و صدا را ضبط و ثبت نمود. از این قابلیت برای زمان های ضروری مانند سرقت و یا مزاحمت می توان استفاده کرد. این آیفون ها دارای قیمت های بالاتری نسبت به سایر آیفون ها می باشند. بنابراین قیمت فروش آیفون تصویری ارتباطی مستقیم با قابلیت های آن دارد. بنابراین شما باید قابلیت های مورد نظرتان را از آیفون تصویری در نظر بگیرید و آیفونی را تهیه کنید که کاربردی باشد. آیفون هایی که دارای قابلیت ثبت تصاویر و صدا هستند دارای کیفیت بالای ثبت تصویر بوده و در زمان های مورد نظر می توان حافظه را مرور کرد. این آیفون ها را می توان از مراکز روش تخصصی خرید کرد. برای این که بتوانید بهترین آیفون تصویری را تهیه نمایید حتما از فروشگاه های معتبر اقدام نمایید. شرکت آکام سازه از شرکت های فروش آیفون تصویری در مدل های متنوع می باشد. این شرکت انواع مدل ها را برند معتبر به شما عرضه می کند. برای خرید محصولات این مرکز با ورود به سایت می توانید محصولات را مشاهده کرده و سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

تماس با ما

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی

ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871

پیام کوتاه : 50001040052871

فکس :  02152871 داخلی 109

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1064
نمایش همه
علاقه مندی ها ()