سقف یکی از مهم ترین ارکان یک ساختمان بوده و با توجه به آب و هوای منطقه باید آن را انتخاب کنیم. پس از در نظر گرفتن آب و هوا می توان مقاومت و زیبایی آن را در نظر گرفت. برای این که بتواند انتخاب درستی داشته باشید بهتر است از یک مرکز ارائه دهنده ی خدمات نصب و اجرای آردواز کمک بگیرید. طول عمر سقف یکی دیگر از مواردی است که بر روی انتخاب آن تاثیر می گذارد.

آردواز از سقف هایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این متریال نوعی پوشش بوده که برای حفاظت از ساختمان و سقف به کار می رود. آردواز از پوشش هایی است که باعث زیبایی ظاهر ساختمان ما شده و با استفاده از آن می توان عایقی مناسب را برای سقف ایجاد کرد که از نفوذ آب و آلودگی و گرد و غبار جلوگیری کند. آردواز به صورت ورقه هایی از جنس سیمان و ترکیبات دیگر است که در این ترکیبات الیاف های مصنوعی و طبیعی به کار رفته است. همچنین از آب و مواد شیمیایی در این ترکیب استفاده می شود. از آردواز برای سقف های شیبدار استفاده می شود. ورقه های آردواز با روی هم قرار گرفتن راه نفوذی باقی نمی گذارند و مناسب برای هر منطقه ی آب و هوایی می باشند.  برای اجرای آردواز باید از شخصی ماهر کمک بگیرید تا بتواند اجرای آن را بدون ایراد انجام دهد زیرا اگر آردواز به خوبی انجام نگیرد نتیجه ی نهایی مورد رضایت واقع نخواهد بود و ممشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت.

نصب و اجرای آردواز

آردواز از ورقه های از سیمان بوده که در کنار هم و در قسمت هایی بر روی هم قرار می گیرند. اتصال این ورقه ها به وسیله ی میخ انجام می گیرد. در قسمت های زیرین آردواز از شاسی های چوبی تشکیل می شود. بنابراین اجرای آردواز اگ به درستی صورت گیرد ، بسیار مقاوم خواهد بود. نمای نهایی از زیبایی بسیاری برخوردار خواهد بود و همچنین آردواز از قابلیت رنگ پذیری برخوردار است که می توان از رنگ های مخصوص برای آن استفاده کرد. نصب آردواز می تواند در شیب های مختلفی باشد و برای مکان های مختلف از قبیل شیروانی و روی پنجره ها و... شیب های مناسبی انتخاب کرد. برای نصب آردواز باید حتما از افراد دارای تجربه و تخصص کمک گرفت زیرا بسیار پیچیده و دشوار است و توسط افراد عادی به درستی امکان پذیر نمی باشد. برای این که بتوانید اجرای آردواز را به صورت ماهرانه و بدون ایراد انجام دهید، بهتر است از مراکز ارائه دهنده ی خدمات ساخت سقف های شیروانی کمک بگیرید . این مراکز از افراد بسیار حرفه ای و کارآزموده برای نصب آردواز استفاده می کنند. همچنین به دلیل ارتباط مستقیم کاری این مراکز با پرسنل خدمات را با هزینه های کمتری به مشتریان خود ارائه می دهند. برای کمک از نصاب حرفه ای شیروانی و آردواز به سایت مراجعه نمایید.

اگر بخواهیم نتیجه ی کار در اجرای آردواز خوب و درست باشد باید در ابتدا آردواز باکیفیتی به کار ببریم سپس آردواز ها به مصالح با کیفیت به خوبی متصل شود و در نهایت شیوه ی اجرای کار است که اگر توسط شخص ماهری صورت بگیرید ، نصب آردواز مشکلی نخواهد داشت. مراکزی که ارائه دهنده ی خدمات سقف های شیروانی هستند هزینه های مختلفی را برای اجرای کار در نظر می گیرند که در این میان مراکز سودجو ، هزینه های اضافی را هم در نظر می گیرند که منصفانه نمی باشد.

مرکز آراز سقف از فعالان در زمینه ی اجرای آردواز و سایر سقف های شیروانی است. این مرکز خدمات عالی را با کمترین هزینه به مشتریان خود ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایید.

آدرسخزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1080
نمایش همه
علاقه مندی ها ()