نصب آیفون تصویری در تهران به عنوان مهد فروش جدیدترین مدل های آیفون تصویری خدمات رسانی می کنند. همانطور که می دانید استفاده از آیفون تصویری نسبت به آیفون صوتی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود چون دارای آپشن های کاربردی متنوعی می باشند. پس از خرید آیفون تصویری در مناطق حومه تهران، می توانید از خدمات نصب آیفون تصویری در تهران، استفاده نمائید. کنار آیفون، راهنمای نصب به همراه نقشۀ سیم کشی قرار داده می شود تا نصاب آیفون بتواند متناسب با اطلاعات مندرج در این صفحات، بتوانند به درستی مراحل نصب پنل های آیفون تصویری را انجام دهند.

آیفون تصویری دارای اجزای مختلفی چون پنل داخلی و خارجی، منبع تغذیه، سیستم درب باز کن و سیستم های رابط می باشد. بنابراین برای نصب آیفون نیاز به کسب دانش الکترونیکی می باشد تا بر اساس دفترچه راهنما مراحل اجرای سیم کشی انجام می شود. با استفاده از آیفون تصویری می توان به سهولت افراد پشت درب خروجی را مشاهده نمود و پس از شناسایی می توان درب را برای آنها باز نمود و این چنین از ورود افراد ناشناس به داخل ساختمان جلوگیری می شود.

از ویژگی های خرید آیفون تصویری از مراکز فروش تهران، این است که می توانید از خدمات نصب آیفون تصویری در تهران نیز استفاده نمائید که به محل زندگی شما نیز نزدیک تر می باشد. با نصب آیفون تصویری پیشرفته می توانید ورود و خروج افراد را محدود نمائید. همچنین نیاز نیست نگران گم شدن دسته کلید ساختمان بود چون با اثر انگشت و یا تشخیص چهره، به راحتی می توان درب را باز نمود و نیاز به کلید نیست. از قابلیت های اصلی آیفون تصویری می توان به این نکته اشاره نمود که امکان اتصال به چند دوربین را دارند که بستگی به مدل آیفون تصویری دارد. بنابراین می توان کنترل بیشتری بر ورود و خروج افراد داشت.

همچنین برخی از انواع آیفون تصویری دارای حافظه داخلی و یا امکان اتصال به حافظه رم را دارند که در این صورت می توان تصاویری ورودی را ثبت و ذخیره نمود. تنظیم صدا، تنظیم نور صفحه نمایشگر، امکان ارتباط درون ساختمان، امکان ایجاد ارتباط با مدیریت ساختمان و سایر واحدها، امکان اتصال به باز نمودن درب پارکینگ جک دار و همچنین برخوردار از پنل های مجزا و یا به عبارتی پنل کارت خوان بخشی از امکاناتی است که مدل های مختلف آیفون تصویری به آنها تجهیز شده اند.

با توجه به پیچیدگی که این نوع آیفون ها از آن برخوردار می باشند، می توان بیان کرد که نصب نمودن آیفون تصویری نیز نیاز به تخصص دارد. به دلیل آنکه تهران به عنوان مرکز اصلی فروش انواع آیفون تصویری تک نما و برندهای معتبر داخلی می باشد، می توانید از خدمات نصب آیفون تصویری تکنما در تهران بهره مند شوید.

انسان ها از ابتدا به ارتباط صوتی با یکدیگر ارتباط برقرار می کردند و این مسئله موجب شد، تا انواع آیفون صوتی ساخته شود. لیکن به مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی و پیدایش دوربین و ارتباطات تصویری، باعث شد تا انواع آیفون تصویری ساخته شود. بنابراین تکنولوژی جدید به کمک انسان ها آمد و سطح امنیت ارتباطات را افزایش داد. امروزه نصب آیفون تصویری در تهران و شهرستان ها برای مالکان ساختمان ها فراهم می باشد و می توانند به نوعی ساختمان خود را به این امکانات پیشرفته مجهز سازند.

همانطور که در این مقاله اشاره کوتاهی به قابلیت های این نوع آیفون تصویری نمودیم، صفحۀ نمایشگر تاچ نیز یکی دیگر از امکانات برخی از مدل های آیفون تصویری تکنما و یا سایر برندها می باشد.

فروشگاه آکام سازه، به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در حوزۀ فروش انواع آیفون تصویری در تهران فعالیت دارند و امکان نصب انواع آیفون تصویری در تهران و حومه انجام می دهند.

تماس با ما

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی

ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871

پیام کوتاه : 50001040052871

فکس :  02152871 داخلی 109

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1000
نمایش همه
علاقه مندی ها ()