خرید آیفون تصویری ارزان با امکانات پیشرفته، می تواند سطح امنیت ساختمان مسکونی و اداری را بهبود ببخشد. از زمانی که آیفون های تصویری وارد بازار شده اند، کاربران زیادی علاقه مند به خرید جدیدترین آیفون تصویری ارزان می باشند تا بتوانند سطح امینت محل زندگی خود را افزایش دهند. آیفون تصویری از نظر امکانات و همچنین شکل ظاهری بسیار چشمگیر است که مورد توجه کاربران قرار گرفته می شود.

خرید انواع آیفون تصویری ارزان

امکان خرید انواع آیفون تصویری ارزان برای متقاضیان آیفون فراهم می باشد. حافظه داخلی، ارتباط داخلی، توان باز نمودن درب پارکینگ، توان اتصال به دو پنل، قابلیت تنظیم میزان صدای زنگ، صفحه نمایشگر Led، گوشی دهنی، امکان اتصال به دوربین، جنس بدنۀ مقاوم، گارانتی، قیمت ارزان، نصب راحت، تشخیص اثر انگشت، پنل کارت خوان و تشخیص چهره از جمله امکاناتی است که برخی از دستگاه های آیفون تصویری، کم و زیاد شامل چنین قابلیت هایی می باشند. در حال حاضر امکان خرید اینترنتی آیفون تصویری ارزان برای شما مشتریان فراهم می باشد و می توانید مناسب ترین آیفون تصویری را سفارش دهید.

خرید آیفون تصویری ارزان در تهران

خرید آیفون تصویری ارزان در تهران برای مشتریان آیفون فراهم می باشد. اگر قصد خرید و یا تعویض آیفون را برای ساختمان مسکونی و یا اداری دارید، می توانید از تجربیات کارشناسان فروش متخصص استفاده نمائید. سپس با مقایسۀ انواع آیفون تصویری موجود در فروشگاه، می توانید تصمیم به خرید بهترین آیفون تصویری ارزان نمائید، که از نظر شکل ظاهری و امکانات، متناسب با سلیقه و نیاز شما باشد. آیفون تصویری تک نما به عنوان یکی از برندهای معتبر ایرانی است که از کیفیت بالا برخوردار می باشد و متناسب با نیاز مشتریان، بروزترین امکانات را به برد پنل آیفون اضافه نموده اند. به همین منظور خرید آیفون تصویری ساخت ایران مورد استقبال خیلی از مشتریان قرار گرفته شده است و این مسئله موجب کاهش قیمت خرید آیفون شده است.

خرید آنلاین آیفون تصویری ارزان

خرید آنلاین آیفون تصویری ارزان برای مشتریان محیا می باشد. با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی آیفون تصویری، بستر سفارش و خرید آنلاین انواع ایفون تصویری فراهم شده است و نیاز به ترددهای شهری و ماندن در ترافیک نمی باشد. با بهره مندی از این امکان می توانید در هر زمان و مکانی، پس از بررسی تمام ویژگی های آیفون تصویری، بهترین آیفون را بر اساس نیاز خود ثبت سفارش کنید.

در نظر داشته باشید که هر چه میزان امکانات و آپشن آیفون های تصویری بیشتر باشد، به طبع قیمت خرید آیفون تصویری نیز بیشتر خواهد بود. در نتیجه بهتر است متناسب موقعیت ساختمان تجاری و مسکونی، مناسب ترین آیفون را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

خرید آیفون تصویری ارزان از نمایندگی

خرید آیفون تصویری ارزان از نمایندگی امکان پذیر می باشد چون به عنوان نمایندۀ رسمی شرکت تولید کننده می باشند. در نتیجه با کمترین قیمت، محصولات خود را به فروش می رسانند. همچنین خرید از نمایندگی، به شما کمک می کند تا امکانات فروش و پشتیبانی را در مدت زمان کوتاه و دقت بالا دریافت نمائید. همچنین آیفون تصویری با گارانتی عرضه می شود و برای مدت زمان مشخصی، در صورت وقوع برخی از مشکلات، قادر خواهید بود از امکانات خدمات پس از فروش استفاده نمائید.

با بهره مندی آیفون به نمایشگر، در واقع به کاربر کمک می کند تا فرد را شناسائی کند و سپس درب را باز نماید. در نتیجه از ورود افراد ناشناس به داخل ساختمان جلوگیری می کنند. همچنین امکانات تشخیص اثر انگشت و چهره نیز به شما کمک می کند تا نیاز به کلید نداشته باشید و احتمال ورود سارق را کاهش می دهد.

فروشگاه آکام سازه به عنوان نمایندۀ رسمی فروش آیفون تصویری برند تکنما در تهران فعالیت دارد و قادر به ارائه هر گونه خدمات فروش، تعمیرات و پشتیبانی می باشند.

تماس با ما

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی

ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871

پیام کوتاه : 50001040052871

فکس :  02152871 داخلی 109

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 945
نمایش همه
علاقه مندی ها ()