درب های اتوماتیک پارکینگی در نمونه های لولایی و ریلی وجود دارند. درب های لولایی برای پارکینگ هایی که دارای فضای کناری و مقابل مناسبی هستند می توانند گزینه ای خوب و مدرن باشند. اما اگر فضای پارکینگ شما فشرده و کوچک است و یا در کوچه های باریک می باشد می توانید از نمونه های ریلی درب های پارکینگ استفاده کنید، اما باید توجه کنید که برای استفاده از درب های ریلی نیز باید در کنار درب محلی برای باز شدن درب وجود داشته باشد. درب اتوماتیک انواع مختلفی دارد که می تواند با توجه به نیاز تعیین گردد.  انواع این درب ها توسط شرکت های سازنده ی درب تولید شده و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به فروش می رسند. باز و بستن دستی درب ها بسیار سخت بوده و به همین دلیل درب های اتوماتیک بسیار رواج پیدا کرده است.  بسیاری از افراد از درب اتوماتیک شیشه ای و نمونه های دیگر استفاده می کنند که به این طریق هم راحتی و آسایش را برای خود و هم برای مراجعین فراهم می نمایند. برای خرید انواع درب اتوماتیک شیشه ای به سایت مراجعه کنید.

هر یک از این درب ها در صورتی قابل اجرا هستند که غیر از مناسب بودن برای تردد مرکز مورد نظر، موقعیت مرکز نیز برای نصب درب مناسب باشد و درب قابلیت اجرا شدن را داشته باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای از پر کاربرد ترین درب ها می باشد که در انواع مختلفی وجود دارد که این درب ها متناسب با هر دکوراسیونی بوده و می توان برای مراکز بزرگ و کوچک استفاده کرد.

انواع درب های اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک مثلثی ، درب اتوماتیک ریولوینگ ، درب اتوماتیک تاشو یا اتوبوسی ، درب اتوماتیک اسلایدینگ ، درب اتوماتیک لولایی ، درب اتوماتیک کرو

درب های اتوماتیک شیشه ای گردان یا ریولوینگ

درب اتوماتیک شیشه ای درب هایی هستند که به صورت خودکار و بدون دخالت دست باز و بسته می شوند و نیازی به باز و بسته کردن دستی درب ندارند. بنابراین هدف راحتی پرسنل و مرجعین می باشد ، به همین منظور انواع درب ها طراحی شده اند. هر یک از انواع درب اتوماتیک شیشه ای دارای خصوصیات خاصی هستند. درب های اتوماتیک گردان از درب هایی هستند که از زیبایی زیادی برخوردار بوده و مورد استفاده در فروشگاه ها و مراکز بزرگ می باشد. این درب ها دارای دو موقعیت همیشه باز یا همیشه بسته می باشد. این درب ها استوانه ای هستند و داخل این استوانه درب های پشت سر همی وجود دارد که این دب ها با نزدیک شدن فرد باز می شود. باز شدن درب در مدار چرخشی قرا می گیرد و درب دیگر جایگاه آن را می گیرد. سنسور های این درب ها بسیار عملکرد خوبی دارند و احتمال خطا در آن در حد صفر می باشد. این درب ها مسیر ورود و خروج جداگانه ای دارند. بدین ترتیب افراد می توانند با هم و از درب های جدا ورود و خروج داشته باشند. برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای گردان از طریق لینک اقدام نمایید. 

درب های اتوماتیک شیشه ای ریولوینگ یا گردان قیمت بالایی در میان درب های دیگر دارند اما زیبایی خاص این درب ها و مصرف کمتر انرژی باعث شده بسیاری از مراکز از این درب ها استفاده کنند. مراکز ساخت درب های اتوماتیک شیشه ای با توجه به موقعیت ساختمان مورد نظر شما ساخت درب را انجام می دهند.

شرکت فنی مهندسی فهام در از فعالان در این زمینه می باشد که با بهره گیری از بهترین پرسنل و طراحان  توانسته اند بهترین درب های اتوماتیک شیشه ای را به تولید برساند. این مرکز از تولید کنندگان انواع درب های اتوماتیک به خصوص درب های اتوماتیک شیشه ای می باشد. برای سفارش از طریق لینک ها به سایت مراجعه نمایید و یا با شماره های تماس ارتباط برقرار کنید.

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1140
نمایش همه
علاقه مندی ها ()