سقف یکی از مهم ترین اجزا در هر ساختمانی است. برای ساخت ساختمان های ویلایی سقف های شیروانی مورد استفاده قرار می گیرد. سقف به دلیل این که نوعی امنیت یک خانه به شمار می رود باید دارای استاندارد های اصلی باشد. سقف ها در انواع مختلفی وجود دارند که با توجه به نوع ساختمان و منطقه معین می شود. اجرای اصولی سقف شیروانی بیشتر در مناطق بارانی مورد استفاده قرار می گیرد. صاحب ساختمان با مشاوره از معمار تصمیم گیری می کند که چه نوع سقفی مناسب است و می تواند اجرایی کند .

سقف استاندارد چه سقفی است؟

سقفی خوب است که دارای وزن سبکی باشد و همین طور مقاومت بسیار بالایی داشته باشد که در مواقعی مانند زلزله بتواند سر جای خود بماند و آسیب نبیند. اگر از ابتدای کار سقفی مناسب را انتخاب کنید دیگر نیازی به تغییر مجدد آن نخواهید داشت. برای اجرای سقف شیروانی باید از بهترین مصالح استفاده گردد.

قیمت سقف شیروانی

سقف شیروانی با توجه به متریالی که در آن استفاده می شود دارای هزینه های مختلفی بوده و از نظر کیفیت نیز متنوع است. بهترین متریال برای اجرای سقف شیروانی ، متریال سبک است که کیفیت بالایی هم داشته باشد. برای این که بتوانید اجرای سقف شیروانی را به بهترین نحو انجام دهید باید از فردی ماهر در این زمینه کمک بگیرید. شما می توانید از یک مرکز معتبر برای اجرای سقف کمک بگیرید.

انواع سقف های شیروانی

سقف شیروانی کامپوزیتی و یا آسفالتی

جنس این نوع سقف از آسفالت بوده و قیمت این نوع از سقف های شیروانی بسیار مناسب می باشد. نصب سقف شیروانی کامپوزیتی آسان بوده و در زمان کمتری انجام خواهد شد. همچنین شما می توانید این سقف را در رنگ ها و مدل های مختلفی اجرا نمایید.

سقف شیروانی با تایل سفالی

این نوع سقف شیروانی از سفال تشکیل می شود که نمایی بسیار زیبا داشته و از نظر قیمت نیز مقداری گران تر از نمونه ی کامپوزیت می باشد. اجرای این نوع از سقف های شیروانی باید با دقت بالایی انجام گیرد زیرا سفال دچار شکستن نشود.

سقف شیروانی با تایل بتنی

این نوع نیز همانند سقف های سفالی بوده ولی دارای مقاومت بالاتری دارد. مزیت سقف های بتنی نسبت به سفالی در ارزان تر بودن آن می باشد. روش نصب این نوع سقف نیز راحت بوده و می تواند با استفاده از این تایل ها سطحی صاف را ایجاد کنیم. برای اجرای سقف حیاط خلوت با قیمت مناسب به سایت مراجعه نمایید. 

سقف شیروانی با تایل سنگ لوح

سنگ لوح بسیار زیبا بوده و به همین خاطر طرفداران بسیاری دارد. همچنین مقاومت سنگ لوح نیز بالا بوده و از این سقف های شیروانی برای ساختمان های کلاسیک استفاده می شود. این نوع سقف دارای مقاومت بالایی است و قیمت مناسبی هم دارد. دوام سقف شیروانی با سنگ لوح بسیار خوب می باشد.

اجرای سقف شیروانی با توفال چوبی

از توفال چوبی برای ساختمان های قدیمی بیشتر استفاده می گردد که این مدل از سقف های شیروانی عایق بسیار خوبی می باشد و ظاهری قدیمی را به بنا می دهد.

اجرای سقف شیروانی فلزی

سقف های شیروانی فلزی همان طور که از نام آن ها مشخص است از فلز بوده و و دارای دوام و ماندگاری بالا می باشد البته در محیط های بسیار مرطوب این نوع از سقف پیشنهاد نمی شود اما برای مناطق دیگر می تواند بسیار مقاوم بوده و جلوه ای مدرن را ایجاد نماید. هزینه ی اجرای این نوع از سقف های شیروانی کمی بالا بوده اما به دلیل کارایی مطلوب آن بسیاری از افراد اقدام به اجرای این نوع سقف می کنند.

برای اجرای سقف شیروانی با بهترین کیفیت می توانید از مرکز آراز سقف بخواهید تا انواع سقف را با هزینه ی کم برای شما اجرا نماید.

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 988
نمایش همه
علاقه مندی ها ()