یونولیت سقفی یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که در سازه های بتنی به کاربرده می شوند. با افزایش ساخت و سازهای بتنی، خرید و فروش یونولیت سقفی نیز افزایش یافته است. با توجه به ویژگی های یونولیت که وزن سبک و سنگین آن ساخته می شوند، می توان بیان کرد که کاربرد یونولیت های سقفی در سازه های ساختمانی، موجب سبک سازی ساختمان می گردد.

یونولیت های سقفی به شکل مکعب مستطیلی می باشند که در ابعاد 25*50*200 و همچنین 20*50*200 ساخته می شوند که دارای چگالی 12 می باشند. بدین ترتیب برای امور بتن سازی سقف سازه های ساختمان به کار برده می شوند. با خرید یونولیت سقفی برای اجرای پروژه های ساختمانی می توان میزان سرعت ساخت و ساز را افزایش داد و در عین حال می توان میزان عایق صدا و گرما را در سازه های ساختمانی بهبود بخشید. همچنین از نظر هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. برای خرید یونولیت سقفی با قیمت ارزان به سایت مراجعه کنید. 

خرید و فروش یونولیت سقفی

همانطور که گفته شد، خرید و فروش یونولیت سقفی در جهت کاربرد در صنعت ساخت و ساز ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند و دارای سایز و ضخامت های متفاوتی می باشند. در نتیجه می توانید متناسب با نیاز مهندسی ساخت و ساز ساختمان، خرید مناسب ترین یونولیت سقفی را در ابعاد مورد نظر انجام دهید.

یونولیت سقفی استاندارد دارای ابعاد و وزن مشخص می باشد و برای اجرای انواع پروژه ساختمانی نیاز است که حتماً این مسائل را در نظر داشته باشید چون میزان چگالی یونولیت های سقفی در محاسبات ریاضی و مهندسی عمرانی حائز اهمیت می باشند. با خرید یونولیت سقفی می توانید در هزینه های انجام پروژه ساختمانی صرفه جویی نمائید و در عین حال موجب سبک وزنی سازه های ساختمانی و همچنین سرعت بخشیدن در اجرای ساخت و ساز گردید.

مزایای خرید یونولیت سقفی

همانطور که در بالا اشاره مختصری در رابطه با علّت استفاده از یونولیت های سقفی نمودیم. علاوه بر آن موارد می توان به اجرای راحت لوله کشی در سقف، کاهش قطر سازه های بتنی و فلزی، سهولت در اجرای سقف، صرفه جویی در به کار بردن مصالح گچ و خاک، صرفه جویی در به کار بردن بلوک های سیمانی و تیرچه، کاهش هزینه های اجرای فونداسیون بندی و اسکت ها، کاهش حجم بتن به کار برده در پروژه های ساخت و ساز و .. اشاره نمود که نقش تعیین کننده ای در میزان حجم مصالح ساختمانی و هزینۀ پایان کار ساخت و ساز دارد.

در نتیجه به طور مشخص می توان بیان کرد که با استفاده از یونولیت های سقفی می توان سبک و عایق بودن سازه های ساختمانی را به نوعی تضمین نمود و اینکه بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. یونولیت سقفی به عنوان عایق حرارتی و برودتی است که نوع پلیمری یا پلی استایرن انبساطی می باشند و دارای ضریب انتقال حرارتی اندک می باشد. در نتیجه از یونولیت رد جهت عایق نمودن دیوار، پشت بام و سایر موارد صنعتی به کار برده می شوند. همچنین به دلیل فشردگی قابل توجهی که یونولیت های سقف دارند، دارای مقاومت گرمایی فوق العاده می باشند، ضمن آنکه چگالی بالایی دارند.

قیمت یونولیت سقفی

قیمت یونولیت ساختمانی سقفی متناسب با نوع یونولیت، مشخص می گردد. ابعاد و چگالی یونولیت در تعیین قیمت خرید یونولیت سقفی مؤثر می باشد. در نتیجه متناسب با نوع سازه و پروژۀ عمرانی، نیاز است که خرید یونولیت سقفی را با چگالی و ابعاد مناسب انجام دهید. یونولیت سقفی نسوز، یونولیت سقفی 200*50*25 و یونولیت سقفی 200*50*20 از انواع یونولیت سقفی است که برای کاربردهای ساختمانی به کار برده می شوند.

شرکت آرین سازه رهام، چندین سال است که در حوزۀ فروش انواع یونولیت سقفی نسوز و مقاوم که نسبت به حرارت و صدا عایق می باشند.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1064
نمایش همه
علاقه مندی ها ()