خرید شن و ماسه به عنوان یکی از مفیدترین مصالح ساختمانی محسوب می شوند که نقش تعیین کننده ای در دوام و طول عمر سازه های ساختمان و سایر موارد دارد. در این مقاله قصد داریم که توضیحات اجمالی نسبت به انواع شن و ماسه ارائه دهیم تا شما بتوانید درکی از کاربرد این نوع مصالح ساختمانی داشته باشید. در حال حاضر با توجه به کاربرد گسترده ای که این نوع مصالح ساختمانی دارند، خرید شن و ماسه قیمت مناسب را به شکل های مختلف در سراسر جهان مشاهده می نمائیم.

شن دانه های ریزی است که از خرد شدن سنگ ها تولید می شود. به دو روش دانه های شن پدید می آیند که می توان ذکر نمود که دانه های شن طبیعی و دانه های شن کارخانه ای. در واقع دانه های شن طبیعی، به طور طبیعی بر اثر شرایط محیطی حاکم بر طبیعت از جمله باران، باد، سیل و رانش که باعث تخریب سنگ های درشت می شوند و بدین وسیله حجم وسیعی شن در محیط تولید می شود. همچنین بستر رودخانه نیز منبع غنی از انواع شن گرد طبیعی می باشد. امّا شن های کارخانه ای توسط دستگاه های سنگ شکن تولید می شوند.

بیشترین کاربرد شن برای انجام فعالیت های مختلفی چون صنعت بتن سازی، ساخت مصالح پیش ساخته بتنی، پی سازی ساختمان، شیشه سازی، تولید ملات در آجرهای چینی و ... می باشند.

ماسه نیز نوع دیگری از مصالح ساختمانی است که ترکیب آن با آهک، برای امور مقاوم کنندگی پی سازی ساختمان های آجری به کار برده می شود. معمولاً اندازه های استاندارد ماسه 0.06 تا 2 میلی متر است. با توجه به شیوه ایجاد و تولید ماسه ها، می توان به ماسه های کوهستانی، ماسه رودخانه ای و ماسه بادی اشاره نمود.

خرید شن و ماسه

خرید شن و ماسه مخلوط  به دلیل کاربرد وسیعی که در مصالح ساختمانی دارد، به وفور انجام می گیرد و به دلیل مصرف عمده ای که در کاربردهای مختلف دارد، به صورت فله ای خرید و فروش می شوند. به عنوان مثال برای خرید و فروش شن و ماسه، باید به صورت خاوری و تنی سفارش خرید خود را ثبت  نمائید.

در واقع کاربرد سیمان به تنهایی پاسخگوی نیاز چسباندن آجر و دیگر مصالح به یکدیگر نمی باشد و هموراه باید سیمان با شن و ماسه مخلوط گردد تا ملات ساختمانی تولید شوند. در نتیجه به همین منظور برای اجرای انواع پروژه های عمرانی، نیاز است که خرید سیمان و همچنین خرید شن و ماسه صورت بگیرد.

فروش شن و ماسه بر اساس شکل ظاهری و فرایند تولید، دارای تنوع مدل می باشد که در نتیجۀ آن نیز دارای کاربردهای خاص می باشند و به طور مستقیم بر روی کیفیت ملات درست شده تأثیر می گذارد.

انواع شن و ماسه

شن و ماسه بلوک سازی، شن و ماسه نماسازی، شن و ماسه بتن سازی، شن و ماسه اسکله سازی، شن و ماسه راه سازی، شن و ماسه سد سازی، بیس و ساب بیس، شن 1.5 و 2.5، ماسه شسته، ماسه دوبار شسته، ماسه ملاتی، سنگ آرمور، قلوه سنگ، سنگ های فیلتر، شن و ماسه محوطه سازی، شن و ماسه تصفیه آب، شن و ماسه پشم شیشه، شن و ماسه لعاب کشی کاشی و سرامیک، شن و ماسه آسفالت، شن و ماسه صنعت ریخته گری و ... تنها نمونه های اندکی از مواردی است که در آنها می توان از انواع شن و ماسه مخصوص به خود استفاده نمود.

بنابراین با توجه به تنوع شن و ماسه های موجود در بازار، قیمت انواع شن و ماسه با یکدیگر متفاوت می باشند.

شرکت آرین سازه رهام به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش انواع مصالح ساختمانی از جمله انواع شن و ماسه فعالیت دارد.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1124
نمایش همه
علاقه مندی ها ()