در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی اگر انتقال زباله به صورت دستی صورت گیرد، ممکن است زباله در محیط پخش شود و علاوه بر آن ها باعث تولید بوی ناخوشایند و نامطبوع و انتقال و ایجاد میکروب های بیماری زا شود. به همین علت در ساختمان های بزرگ برای انتقال زباله، از سیستم شوتینگ زباله استفاده می شود.

سیستم شوتینگ زباله جزو روش های مکانیزه برای جمع آوری و انتقال زباله ها در ساختمان هاست که این سیستم باعث رفاه حال ساکنین شده است و به افراد کمک می کند تا موارد بهداشتی را به خوبی رعایت کرده و انتقال موارد بیماری زا  را به حداقل برسانند.برای سفارش اجرای سیستم شوتینگ زباله به سایت مراجعه نمایید. 

بررسی مزایای شوتینگ زباله

این سیستم باعث سهولت و آسایش ساکنین در انتقال و جمع آوری زباله های ساختمانی می شود.

باعث حفظ محیط زیست می شود.

ساختمان هایی که از این سیستم استفاده می کنند، محیط پاکیزه تری دارند.

استهلاک آسانسور و بار ترافیکی آسانسور برای انتقال زباله ها به طبقه ی پایین به حداقل می رسد.

مصرف برق به طرز چشمگیری کاهش پیدا می کند.

باعث کاهش حشرات موذی مثل موش و سوسک و پشه و مگس و ... می شود.

شیرابه های زباله های ساختمانی به حداقل می رسد.

در سیستم شوتینگ برای جمع آوری و انتقال زباله ها به نیروی انسانی  کمتری احتیاج است.

نحوه ی عملکرد سیستم شوتینگ زباله چگونه است؟

در این سیستم به یک کانال نیاز است که قطر این کانال به عواملی همچون تعداد واحد های مسکونی، تعداد طبقات و فضا ارتباط دارد و طراحی کانال شوت بر اساس این فاکتور ها معمولا در اندازه های 50 و 60 سانتی متری طراحی و اجرا می شود. کانال های شوتینگ زباله  معمولا از ورق های استنلس استیل و گالوانیزه تولید شده اند و به شکل استوانه ای هستند. کانال شوتینگ به صورت عمودی طراحی شده و در داخل داکت تاسیسات یا داکت های مناسب شوتینگ قرار می گیرند.

سیستم شوتینگ زباله در جمع آوری زباله ها و انتقال آن ها بسیار مفید است و مزایای بسیاری دارد. در زیر به بررسی سه مزیت سیستم شوتینگ زباله می پردازیم:

تفکیک زباله خشک و تر

هرچند در بیشتر ساختمان ها، سیستم شوتینگ زباله بدون تفکیک وجود دارد اما اگر فضای کافی در ساختمان ها موجود باشد و هزینه ی مناسب صرف این کار شود، می توان سیستم شوتینگ را به تفکیک زباله ی خشک و تر مجهز نمود. در حال حاضر سیستم های شوتینگی وجود دارند که مجهز به کلید های الکتریکی و دمپر های قابل کنترل هستند و این امکان را برای افراد فراهم می کنند تا بتوان به راحتی زباله ها را تفکیک نمود و در سیستم شوتینگ قرار داد.

سیستم شست و شوی شوتینگ زباله

شست و شوی مرتب کانال زباله از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مانع از رشد میکروب های بیماری زا و ایجاد بوی نامطبوع در کانال زباله می شود. نحوه ی شست و شو در دستگاه های مختلف متفاوت بوده و معمولا عملیات شست و شو توسط آب و محلول انجام می شود. در بعضی از سیستم های شوتینگ زباله، شست وشو با پاشش آب و از طریق فشار آب انجام می شود و سیستم های شست و شوی دیگری نیز وجود دارند که مجهز به فرچه ی گردون بوده و با حرکت این فرچه در داخل کانال زباله، شست و شو انجام می شود. برای خرید سیستم شستشو شوتینگ زباله به سایت شرکت نخستین کار مراجعه نمایید. 

دستگاه فشرده کننده ی زباله

دستگاه کامپکتور ( فشرده ساز زباله ) قادر است حجم زباله ها را تا 40 درصد کاهش دهد اما استفاده از این ابزار مشکلاتی از قبیل هزینه های بالا و یا مشکلات ناشی از نصب و نگهداری آن وجود دارد که در این صورت استفاده از ابزار ضروری نیست و بدون فشرده ساز نیز می توان به راحتی از دستگاه شوتینگ استفاده نمود.

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

  

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()