بررسی سیستم شوتینگ زباله  با سطل
رایج ترین نوع سیستم شوتینگ زباله  با سطل زباله است و معمولاً در ساختمان هایی که دارای چند طبقه هستند، از این نوع مکانیسم برای دفع زباله استفاده می شود. در این نوع سیستم شوتینگ،  زباله ها بعد از این که  در کانال اصلی  شوتینگ قرار می‌گیرند به سمت سطل زباله منتقل شده و در سطل زباله جمع آوری می شوند.
در این نوع از سیستم دفع زباله، تهویه هوا و شست و شو وجود دارد و این دو عامل مانع از ایجاد بوی نامطبوع در داخل کانال اصلی می‌شود. همچنین  در داخل این کانال عملیاتی مانند جدا سازی و فشرده سازی انجام نمی شود.
بررسی سیستم شوتینگ از طریق جدا کننده زباله
سیستم های شوتینگ زباله ای وجود دارند که  دارای جداکننده  ( تفکیک کننده ی زباله  ) هستند. در واقع این سیستم ها دارای دو قسمت هستند که از هر قسمت برای دفع زباله تر یا خشک در مبدا استفاده می شود. در این نوع سیستم ها در ابتدای امر هر یک از زباله های تر و خشک جدا شده و در سطل زباله ی  مخصوص خود قرار می گیرند. زباله های خشک تفکیک شده می توانند به چرخه بازیافت برگردند و بازیافت شوند. برای سفارش نصب شوتینگ زباله به سایت مراجعه نمایید. 
بررسی سیستم شوتینگ زباله ی  مجهز به کامپکتور
کامپکتور در واقع فشرده ساز کیسه‌ های زباله است که عملیات فشرده سازی آن ها را انجام می دهد و هر یک از زباله ها را به سطل زباله مخصوصی منتقل می‌کند. همچنین این نوع سیستم شوتینگ دارای قسمتی است که برای تخلیه شیرابه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
عملیات تخلیه شیرابه ی زباله ها از طریق لوله ‌ای که به فاضلاب متصل است، انجام می‌ شود.
کامپکتور در ساختمان ها و مجتمع هایی که دارای طبقات و واحد های زیادی هستند و  حجم زباله های تولید شده در آن ساختمان نیز بسیار زیاد است، مورد استفاده قرار می‌گیرد و به کمک این روش می توان حجم  زباله ها را تا ۴۰ درصد کاهش داد.
استفاده از کامپکتور به  حمل و نقل  راحت تر زباله های فشرده شده به خارج از ساختمان کمک می کند.

دستگاه های شوتینگ زباله انواع مختلفی دارند، اما تمامی دستگاه ها دارای مکانیزم مشترکی برای دفع زباله هستند و حتی دستگاه های قدیمی مشابه با دستگاه جدید عمل می کنند و تنها تفاوت آن ها در قابلیت هایی است که در دستگاه های جدید اضافه شده است. دستگاه های جدید شوتینگ زباله از قابلیت شست و شو، تهویه ی هوا و دستگاه فشرده ساز برخوردار هستند. این مزایا در سیستم های قدیمی وجود نداشتند و همین عامل باعث شده بود تا دستگاه های قدیمی بوی نا مطلوبی را تولید کرده و شرایط نا خوشایندی را برای ساکنین آپارتمان ها به همراه آورند. دستگاه های جدید مجهز به دستگاه فشرده ساز هستند که این دستگاه می تواند حجم زباله ها را تا 40  درصد کاهش دهد و حمل و نقل زباله ها  را تسهیل نماید.

مزایای استفاده از دستگاه شوتینگ زباله

  • با استفاده از دستگاه شوتینگ زباله، نیروی انسانی به حداقل می رسد و مکانیزم دفع زباله یک مکانیزم مدرن است که به صورت ماشینی و با کمترین نیروی انسانی انجام می شود.
  • استفاده از دستگاه شوتینگ زباله، استفاده از آسانسور برای حمل زباله را کاهش می دهد، بنابراین آسانسورها دچار استهلاک نمی شوند و مصرف برق پایینی را با خود به همراه دارند. قبل از فراگیری و استفاده از دستگاه شوتینگ زباله، هر یک از سرنشینان ناچارا باید در ساعت مشخصی برای دفع زباله از آسانسور استفاده می کردند و زباله های خود را به طبقه ی پایین منتقل می نمودند که این کار با دشواری هایی به همراه بود. برای خرید سرعت گیر شوت زباله با قیمت مناسب به سایت شرکت نخستین کار مراجعه نمایید. 
  • استفاده از دستگاه شوتینگ زباله الودگی هایی که ممکن است بر اثر انتقال زباله ها به صورت دستی به جود می آید را به حداقل رسانده و بو های نا مطبوع محیط را کاهش دهد و همین عوامل باعث افزایش سطح بهداشت محیط زندگی ساکنین خواهد شد.

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1127
نمایش همه
علاقه مندی ها ()