خرید سیمان به عنوان یکی از مهمترین مواد تشکیل دهندۀ اجرای پروژه های ساختمانی در سراسر جهان می باشد. سیمان از جمله موادی است که از مواد آهکی، اکسیدهای سیلیسیم و آلومینیم (رس و شیل) متشکل شده است و دارای یکسری ویژگی های فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی می باشد.

سیمان خاکستری به حالت گرد نرمی است. اگر ماده سیمان را با آب مخلوط نمایند، توانایی چسباندن ذرات مختلف را به یکدیگر دارد و موجب یکپارچگی اجسام و ذرات می شود. معمولآ خرید عمدۀ سیمان به فعالیت های ساختمانی ، ساخت و ساز پل، ساخت تونل ها، لوله های بتنی، قطعات سیمانی از پیش ساخته، بلوک های سیمانی، احداث سد و غیره به کار برده می شوند و به عنوان اساسی ترین مادۀ تشکیل دهندۀ مصالح ساختمانی محسوب می شوند.

خرید سیمان پرتلند

خرید و فروش سیمان پرتلند، مطابق با در نظر گرفتن یکسری ویژگی های ظاهری و شیمیایی انجام می شود. در نتیجه توجه داشته باشید که خرید سیمان خاکستری مرغوب را انجام دهید تا چسبندگی لازم را داشته باشد. وزن مخصوص، نرمی سیمان، سطح انقباض و استحکام بالا در برابر آتش از جمله ویژگی های خواص فیزیکی سیمان پرتلند به حساب می آید. همچنین می توان ذکر نمود، میزان حرارت آبگیری یا هیدراتاسیون نیز به عنوان خواص شیمیایی سیمان در نظر گرفته می شود و بر روی میزان کیفیت سیمان تأثر گذار می باشند.

برای عملیات پروژه های ساختمانی، عمرانی و راهسازی، خرید سیمان پرتلند، ضرورت دارد تا به واسطۀ آب بتوان برای امور چسبندگی میان دیگر مصالح ساختمانی اعم از سنگ، آجر، ستون سازی و غیره به کار برده شود. با توجه به ماهیت شیمیایی سیمان، به هیچ عنوان نباید از آب دریا و یا آب های سولفات دار استفاده گردد چون به سیمان خاکستری آسیب می رساند و نیاز به سیمان های خاص دارد.

خرید سیمان مقاوم

خرید سیمان مقاوم، به شما کمک می کند که بنای ساخته شده، از بقا و طول عمر بالا برخوردار شود. به همین منظور نسبت به فشارهای وارده بر ساختار، توان و تحمل لازم را خواهد داشت. با خرید سیمان با کیفیت که توان مقاومت فشاری بالا داشته باشد، می توانید سطح استحکام بنا را تضمین نمائید. لازم به ذکر است که اهمیت خرید سیمان پرتلند مقاوم در ساخت سازه های مهم و اساسی عظیم، از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد و غالباً سیمان را از همۀ لحاظ مورد آزمایش قرار می دهند تا خرید سیمان با کیفیت را انجام داده باشند.

ماهیت سیمان به گونه است که بر روی مواد فولادی مختلفی چون آهن، برنج، مس و غیره بی تأثیر می باشد و موجب خوردگی آنها نمی شود. امّا سیمان های مخلوط شده رقیق بر روی مواد آلومینیوم، روی، سرب و حتی شیشه هم تأثیر گذار خواهد بود. با توجه به این که سیمان خاکستری دارای ویژگی خورنده می باشد، در مواجه با پوست، چشم و دستگاه های تنفسی، مشکلات متعددی را ایجاد می کند. هر چه کیفیت سیمان بیشتر باشد، به طبع استحکام و مقاومت بنای ساخته شده بیشتر خواهد بود و بتن در برابر شرایط محیطی استحکام انقباض و انبساط کافی را خواهد داشت.

قیمت خرید سیمان با کیفیت

قیمت خرید سیمان کیسه ای و فله با کیفیت متناسب با نوع بسته بندی و فله متغیر می باشد. در حال معمول، امکان خرید سیمان فله ای و خرید سیمان کیسه ای فراهم می باشد. در نتیجه مشتریان، بر حسب نیاز پروژۀ عمرانی در حال اجرا، اقدام به خرید سیمان خاکستری می نمایند. توجه داشته باشید که سیمانی که خریداری می کنید، در معرض رطوبت و قرار گرفته نشود چون کیفیت سیمان کاهش پیدا می کند.

شرکت آرین سازه رهام، به دلیل فعالیت چندین ساله در حوزۀ فروش و پخش سیمان در تهران و شهرستان ها، قادر به راهنمائی شما در انتخاب و خرید نوع سیمان می باشد.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1196
نمایش همه
علاقه مندی ها ()