بلوک سبک پوکه ای یکی از انواع بلوک های سیمانی است که در اجرای پروژه های ساخت و ساز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خرید بلوک سبک پوکه ای عمدتاً برای دیوارچینی برای دیوار، محوطه و همچنین باغ به کار برده می شوند. استفاده از بلوک های سبک سیمانی به عنوان نسل جدید بلوک سیمانی، مزایای زیادی را برای مجرایان پروژه های ساخت و ساز در بر دارد که در ادامۀ مقاله به آن اشاره می نمائیم.

صنعت خرید و فروش بلوک سبک پوکه ای در سراسر کشور رونق یافته است چون باعث سرعت بخشیدن به اجرای عملیات عمرانی می گردد.

مزایای بلوک سبک پوکه ای

از مزایای عمدۀ بلوک های سبک پوکه ای می توان به مواردی ذکر نمود که با در نظر گرفتن آنها موجب شده است که کاربرد بلوک های سیمانی سبک افزایش پیدا کند.

  • مقاومت بالا در مقابل آتش سوزی
  • عایق صدا و حرارت (به دلیل وجود تخلخل در میان فضای بلوک سبک سیمانی)
  • سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های عمرانی (دارای ابعاد بزرگ نسبت به دیگر مصالح ساختمانی)
  • به حداقل رساندن بار مرده ساختمان
  • کاهش پرتی اجرای کار به همراه کاهش قیمت اتمام ساخت و ساز
  • حذف لایه های پوششی اضافی برای سطوح دیوار (به دلیل مسطح بودن سطوح بلوک سبک)

لازم به ذکر است که طراحی بلوک های سیمانی سبک پوکه ای به شکل نر و مادگی و یا دو سر مادگی ساخته شده اند. بدین وسیله می توان به روش های مختلف در اجرای فعالیت های عمرانی استفاده نمود. خرید بلوک سبک پوکه ای در این چند سال اخیر موجب صرفه جویی های اقتصادی شده است، ضمن آنکه ویژگی های متعددی را در بر داشته است.

خرید بلوک سبک پوکه ای با کیفیت

خرید بلوک سبک پوکه ای با کیفیت را زمانی می توانید تجربه نمائید که اشراف کامل نسبت به انواع بلوک سیمانی سبک داشته باشید و سپس اقدام به خرید بلوک های سیمانی سبک پوکه ای نمائید.

بلوک سبک پوکه ای معدنی، بلوک سبک پوکه ای صنعتی لیکا و بلوک های سبک پوکه ای حباب دار هوا ( شامل بلوک های سیمانی سبک پوکه ای هوادار و بلوک سیمانی سبک گازی) از انواع بلوک سیمانی سبک پوکه ای است که در بازار با اندازه های مختلف عرضه می شوند. به این ترتیب می توان برای اجرای پروژه های عمرانی متفاوت، از مناسب ترین نوع بلوک سیمانی سبک استفاده نمود که موجب استحکام پروژه های ساخت و ساز گشت.

نکتۀ مهمی که در تنوع بلوک های سیمانی سبک پوکه ای وجود دارد، مسئلۀ ترکیبات مواد اولیۀ پُر کنندۀ بلوک های سبک سیمانی است که موجب تفاوت میان بلوک ها شده است. با قرار دادن فضای خالی میان بلوک های بتنی، موجب سبک تر شدن بلوک و همچنین صرفه جویی در هزینه ها می گردد. در نتیجه نیاز به استفاده از حجم انبوهی از دیگر مصالح ساختمانی نمی باشد.

قیمت خرید بلوک سبک پوکه ای

قیمت خرید بلوک سیمانی سبک پوکه ای به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به ابعاد بلوک دو جداره، وزن حدودی، ضخامت های جداره و میزان ظرفیت خاور اشاره نمود. در نتیجه متناسب با حجم اجرای پروژه های ساخت و ساز، می توانید مناسب ترین نوع بلوک سبک سیمانی را به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش دهید.

با توجه به انواع بلوک سبک پوکه ای که در بازار عرضه می شود، نیاز است که پیش از سفارش خرید بلوک سبک سیمانی، نسبت به اهمیت و کاربرد بلوک آگاهی پیدا کنید تا موجب استحکام بخشیدن سازۀ عمرانی گردد.

شرکت آرین سازه رهام با استفاده از کارشناسان متخصص، بستر مناسبی را برای فروش انواع بلوک سبک پوکه ای و سایر مصالح ساختمانی در تهران و حومه محیا نموده است.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()