انواع شرکت معماری و دکوراسیون با تمرکز بروی انواع طرح های پیشنهادی، و ایده های جدید در سراسر دنیا، مطالعه سبک های مختلف معماری و طراحی داخلی و در نظر گرفت علایق مشتریان خود همواره در تلاش می باشند، تا ایده ها و طرح های جدیدی را خلق نمایند، و   پروژه های خود را به نحو احسن به اتمام برسانند تا  بتوانند رضایت مشتریان را کسب نمایند، و از این بازار پویای اقتصادی سهم بیشتری بگیرند. تعرفه ها و قیمت اجرای خدمات شرکت معماری و دکوراسیون به صورت جزء به جزء و بر اساس نوع خدمات دریافتی و مصالح مصرفی فاکتور و تعیین می شود، که البته در ابتدای پروژه و در همان نیاز سنجی اولیه میزان تقریبی آن به اطلاع مشتریان می رسد، تا مخاطبین و طراحان داخلی با محدودیت های پروژه آشنایی پیدا کنند.

قیمت خدمات بهترین شرکت معماری و دکوراسیون  به عوامل متعدد بسیاری بستگی دارد، که از مهمترین آن ها می توان به متریال مصرفی در هر دو فاز اجرایی پروژه اشاره کرد. طراحی داخلی و دکوراسیون ساختمان در دو بخش کلی طراحی سازه ای اولیه که با استفاده از انواع مواد و مصالح ساختمانی ساختار سازه را شکل می دهند و طراحی تزئینی که به جنبه های زیبا شناسی و هماهنگی اجزاء پروژه با یکدیگر توجه می کند پرداخته می شود.  شرکت معماری و دکوراسیون ساختمان هزینه های دریافتی خود را بر حسب میزان کار اجرایی محاسبه و دریافت می کند، و شاید این مورد از مهمترین مسائلی باشد که سبب شده یک بازار رقابتی در این صنعت رشد کند، که شرکت های خدماتی در آن بر سر کیفیت و قیمت انجام خدمات به رقابتی سازنده بپردازند.

گروه طراحی و معماری هیرادانا متشکل از یک کادر حرفه ای از مجرب ترین معماران و طراحان داخلی می باشد، که در طول سالها فعالیت خود دارای تعداد بسیار زیادی پروژه موفق در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد، و متقاضیان استفاده از این خدمات می توانند به راحتی و با مراجعه به آدرس الکترونیک این شرکت معماری و دکوراسیون از هزینه های اجرای پروژه  مطلع شوند، و با خیالی آسوده پروژه های خود را به آن بسپارند.برای سفارش انجام طراحی آشپزخانه به سایت مراجعه نمایید.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 576
نمایش همه
علاقه مندی ها ()