طراحی نما ساختمان معرف ساختمان و از سندهای هویتی بنا ها می باشد، که در وهله ی اول مورد توجه بازدید کنندگان قرار می گرد، و طراحی داخلی و دکوراسیون یاختمان را نیز قضاوت می کند.  نوع کاربری ساختمان ها نیز از مهمترین مشخصات تمایز سازه ها با یکدیگر می باشد و در روش طراحی و متریال مصرفی در ساز ها نیز تاثیر گذار است، برای مثال طراحی نمای خارجی یک کلینیک درمانی با یک شرکت طراحی و معماری ساختمان بسیار متفاوت است، اما به نحوی انجام می شود، که در نگاه اول نوع و کاربری سازه را به مخاطبان معرفی می کند. در نظر گرفتن اصالت و بافت شهری و رعایت قوانین و مقرارات طراحی نما ساختمان از مهمترین معیار هایی هستند، که در فاز نقشه برداری و اجرا باید مورد ارزیابی قرار بگیرند، تا بتوان یک پروژه جامع و هدفمند را بتوان ارائه داد. قیمت طراحی داخلی در ساختمان های مختلف و با کاربری های متفاوت متغییر می باشد، و مانند دیگر مشاغل اجرایی بر حسب متریال مصرفی و غیره تعیین و قیمت گذاری می شد.

انواع سبک ها و متریال مصرفی در شیوه و  انواع طراحی نما موثر هستند که معمولا به صورت انحصاری و یا با تلفیق و ترکیب آن ها با ایده ها و نظرات مشتریان ارائه می شود، از مطرح ترین سبک های طراحی نما می توان به سبک های مدرن، رومی، کلاسیک، آجرنما، سنگ نما و غیره اشاره کرد. در نظر گرفتن نقشه ساختمان، نوع سازه، جغرافیای محل و عملکرد سازه در طراحی بسیار مهم و ضروری می باشند. محافظت از بناها در شرایط مختلف آب و هوایی از دیگر ضروریاتی است که باید کورد بحث قرار گیرد، زیرا  معماری ساختمان در اقلیم های مختلف متفاوت می باشد و بر همین اساس طراحی نما هم در آن مناطق پیچیدگی های خاص خود را دارد.

گروه طراحی و معماری هیرادانا از معتبرترین شرکت های اجرایی طراحی نما با مناسب ترین قیمت در تهران می باشد، که با استفاده از تجربیات چندین ساله خود و بهره گیری از ایده ها و نظرات مشتریان رضایت و اعتماد مخاطبان خود را جلب نماید و زیباترین پروژه های طراحی نما را به مرحله اجرا و پیاده سازی برساند.برای اطلاع از خدمات اجرای طراحی نمای ترکیبی به سایت مراجعه کنید. 

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 615
نمایش همه
علاقه مندی ها ()