ماشین آلات سنگین زیادی وجود دارند که میتوانند در زمینه خاکبرداری و عمرانی و ساختمانی مورد استفاده قرار بگیرند اما برخی از آنها از جمله لودر کاربرد به مراتب بیشتری بخصوص در زمینه راهسازی و خاکبرداری دارد. لودرهایی که امروزه در کشور ما مورد استفاده قرار میگیرند در برندهای مختلفی قابل خریداری هستند که برخی از آنها در داخل کشور تولید و برخی دیگر در خارج تولید میشوند. همین موضوع اهمیت تامین لوازم یدکی لودر را تا حد زیادی افزایش داده است  و فروشگاه های زیادی تاسیس شده اند که میتوانند این قطعات را در اختیار شما قرار دهند. لوازم یدکی لودر ها اما به دو دسته مختلف تقسیم بندی میشوند که اورجینال و تقلبی هستند. قطعات لودر اورجینال همانطور که از نامش پیداست از نوع اصلی میباشد و همین موضوع کیفیت و کارایی آنرا تا حد زیادی افزایش داده است. اما در مقابل قطعاتی که طرح اصل و تقلبی هستند از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و پس از مدتی استفاده فرسوده و از رده خارج میشوند. یافتن قطعات لودر اورجینال نیز کار دشواری است. در خرید لوازم یدکی اورجینال باید دقت زیادی به خرج داده زیرا هر قطعه ای که به نام اورجینال معرفی شود نمیتواند اصل باشد.برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی لودر به سایت مراجعه نمایید. 

انواع لوازم یدکی لودر

برندهای متعدد لودر کشور ما باعث شده تا انواع لوازم یدکی لودر بفروش برسد که برخی فروشگاه ها تنها برخی از برندها را پوشش داده و بفروش میرسانند و برخی دیگر نیز اکثر برندهای لودر را تحت پوشش خود در آورده و قطعات آنها را عرضه میکنند که فروشگاه سرویش قطعه نیز یکی از آنها میباشد. برای خرید لوازم یدکی لودر هپکو  به سایت مراجعه نمایید. 

انواع لوازم یدکی لودر را میتوانید از فروشگاه سرویس قطعه تهیه نمایید زیرا این فروشگاه از معدود فروشگاه هایی است که مجموعه متنوعی از قطعات برای برندهای مختلف لودر را آن هم با قیمت مناسب به فروش میرساند. فروش انواع لوازم یدکی لودر در این فروشگاه با توجه به کیفیت مناسب قطعات با قیمت های ایده آلی صورت میگیرد که خرید را برای شما بسیار مقرون بصرفه خواهد کرد.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 632
نمایش همه
علاقه مندی ها ()