موکت جایگزین فرش تولید شده است که دارای قیمت ارزان، تنوع طرح و رنگ بندی و در عین حال امکان پوشش کامل سطوح کف را دارد. با افزایش علاقه مندان این نوع محصول دکوراتیو، خرید و فروش موکت نیز گسترش یافته است و در حال حاضر می توانید انواع موکت با کیفیت را از مواد اولیۀ با کیفیت خریداری نمائید. برای اطلاع از قیمت موکت  به سایت مراجعه کنید. 

خرید بهترین موکت

تجربۀ خرید بهترین موکت را زمانی خواهید داشت که اطلاعات جامعی نسبت به کیفیت مواد تشکیل دهندۀ موکت ها داشته باشید. بنابراین می توانید انتخاب درستی از مدل های مختلف موکت ها داشته باشید. اگر تمایل به خرید موکت را دارید، پیشنهاد می کنیم که از برندهای ایرانی نیز دیدن نمائید که از نظر کیفیت بسیار عالی تولید می شوند، به گونه ای که حتی به خارج از کشور نیز صادر می شود. موکت ظریف مصور و پالاز موکت از معروف ترین برندهای موکت است که محصول ساخت ایران است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

از ویژگی های موکت می توان به عایق حرارت و صدا اشاره نمود، که میزان صداهای ورودی را کاهش می دهد و متناسب با فصل سرما و گرما، دمای محیط داخلی را ثابت نگه می دارد. با داشتن موکت بر روی سطوح کف منزل خود، می توانید سطح نرم و راحتی را برای پا برهنه گام برداشتن محیا سازید.

بر اساس سلیقه و محل قرار گیری موکت، می توانید از موکت پرز کوتاه و یا موکت پرز بلند استفاده نمائید. به عنوان مثال برای اتاق کودک می توانید با خرید موکت پرز بلند، سطح نرمی را برای بازی کردن کودک و خردسال خود فراهم آورید و از صدمات ناگهانی که ممکن است بر اثر زمین خوردن ایجاد شود، جلوگیری کنید.برای خرید موکت پارس به سایت مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری، به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی است که بستر مناسبی را برای خرید آنلاین انواع موکت را برای مشتریان فراهم نموده است.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 657
نمایش همه
علاقه مندی ها ()