شماره سیم از جمله تجهیزاتی است که برای نام گذاری و شناسایی انواع سیم و کابل به کار برده می شوند. خرید و فروش شماره سیم از گذشته تا به امروز ضرورت داشته است و سازمان هایی که برای ارائه خدمات به مشتریان خود، نیاز به کابل کشی و سیم کشی دارند، می توانند از مزایای انواع شماره سیم استفاده نمایند.

خرید و فروش شماره سیم

خرید و فروش شماره سیم به تکنسین های مخابرات، برق رسانی و شرکت های خصوصی اینترنت کمک می کند که قادر به شناسایی کابل مورد نظر خود باشند و مدت زمان کمتری را برای جستجوی سیم صرف نمایند. لازم به ذکر است که شماره سیم نیز به روش های مختلف بر روی کابل چاپ می شود. محصولات PO/POZ، PTC، PC، PT، PCA و PA نمونه ای از انواع شماره سیم است که از نظر سایز و نحوۀ چاپ با یکدیگر متمایز می باشند. چاپ تک کاراکتر و چند کاراکتر را می توانید بر روی شمارنده های سیم مشاهده نمائید که بهتر پیدا کردن سیم و کابل مخابرات و برق کمک می کند.

تا کنون پیش آمده است که به دلیل اینکه مشکلی در اتصالات برق، مخابرات و اینترنت ایجاد شده است، اقدام به مرتفع نمودن ایراد نمائید. در این هنگام تنواسته اید که کابل مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید و زمان زیادی را برای پیدا کردن سیم مورد نظر خود نمائید. برای جلوگیری از اتلاف وقت و سرعت بخشیدن به یافتن کابل مورد نظر، می توانید با خرید شماره سیم، این مشکل را مرتفع سازید و به راحتی کابل مورد هدف خود را پیدا کنید.برای خرید شماره سیم ptc به سایت مراجعه کنید.

شرکت پارتکس سوئد، از آغاز فعالیت خود در حوزۀ فروش شماره سیم و دیگر محصولات مرتبط نموده است. برای آگاهی از شماره کابل مورد نظر خود، می توانید با واحد فروش مجموعه ارتباط برقرار کنید.

آدرس : تهران خیابان شهید بهشتی، خیابان مفتح،کوچه 14،پلاک 6، واحد 1

تلفن : 88543205     تلفن همراه : 09101520068      فكس :‌ 88753835

پست الكترونيك: info@partex.ir

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 650
نمایش همه
علاقه مندی ها ()