بازسازی ساختمان با هدف نوسازی و ایجاد تغییرات سازه ای، از جمله روش هایی است که کمک می کند با کمترین هزینه، ساختمان رویایی خود را طراحی کنید. شاید فرایند بازسازی در ابتدا بسیار ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد، اما می توان گفت روند بازسازی انواع سازه های بسیار پیچیده و تخصصی می باشد، و باید توسط افراد خبره و حرفه ای در معماری و طراحی داخلی انجام گیرد، تا از بروز حوادث ناشی از تخریب های غیر اصولی بتوان جلوگیری کرد و هزینه های بازسازی ساختمان را کاهش داد. تمامی نکاتی که در طراحی داخلی ساختمان مورد بررسی قرار می گیرند در بازسازی آن هم لحاظ می شوند و می توان گفت در بازسازی رویکردی جامع تر از طراحی داخلی و دکوراسیون محیط می باشد، که تمامی ابعاد و زوایای یک ساختمان را در بر می گیرد، و قیمت اجرای بازسازی ساختمان نیز بسته به جامعیت طرح های پیشنهادی تغییر می کند.

مشخص کردن بودجه، انتظارات مشتری، کاربری محیط، رنگ شناسی و ترکیب رنگ اجزاء داخلی، محل قرار گیری پنجره ها، روش نور پردازی و غیره از جمله مواردی است که در ابتدای روند بازسازی ساختمان توسط کارشناسان و مشتریان برآود می شود، و میزان تقریبی آن به اطلاع کارفریان می رسد، تا در صورت توافق بتوان وارد فاز اجرا یا پیاده سازی شد. علاوه بر موارد ذکر شده در تمامی کشورهای مختلف بازسازی ساختمان قوانین و اصول اجرایی خاص خود را دارد، که معماران و طراحان به خوبی از این موارد آگاهی دارند و ایده ها و پلان های مورد نظر خود را بر این اساس ارائه می دهند.

گروه معماری و طراحی هیرادانا از با سابقه ترین شرکت های بازسازی ساختمان است، که با تکیه بر کادری مجرب و متخصص در زمینه معماری و طراحی ساختمان، جدید ترین و مقرون به صرفه ترین ایده ها را به مشتریان ارائه می دهد و در صورت پذیرش آن ها عملیات پیاده سازی را در بالاترین سطح کیفی انجام می دهد، متقاضیان استفاده از خدمات بازسازی ساختمان های اداری و مسکونی می توانند نمونه کارهای این مرکز را در آدرس وب سایت هیرادانا مشاهده کنند.

لطفا برای آشنایی بیشتر با ما و پروژه های در دست اجرا از شرکت , از فروشگاه  ما دیدن فرمایید تا بتوانیم بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی و خدمات ساختمانی را خدمتتان ارائه دهیم.

شماره همراه : 09125754921

 شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

تلفن ثابت: 9 - 22172068

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد2

تلفن ثابت: 44890732 - 44274146

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 956
نمایش همه
علاقه مندی ها ()