سرامیک بر وسیله ای برای برش سرامیک است که در بازار می توان نمونه های آن را در نمونه های مختلف خریدری کرد. سرامیک بر در نمونه های دستی، سرامیک بر بلبرینگی و لیزری می باشد.

سرامیک بر های دستی که متداول ترین نوع سرامیک بر ها هستند بسیار مورد استفاده ی شخصی و کارگاهی قرار می گیرد. این سرامیک بر ها بسیار دقیق و خوب بوده و با استفاده از آن می توان برش های خوب و یکدستی را ایجاد کرد. سرامیک بر ها می توانند با استفاده از تیغه ای که دارند برش سرامیک را انجام دهند اما این تیغه بر اساس کار طولانی کند می شود و باید تعویض گردد بنابراین پس از مدتی باید مورد تعویض قرار گیرد. دستگاه سرامیک بر دستی جرء ارزان ترین نوع دستگاه های برش سرامیک میباشد.

دستگاه های سرمیک بر دیگری هم وجود دارد که می تواند دقیق تر کار برش سرامیک را انجام دهد و آن نوع لیزری سرامیک بر می باشد. سرامیک بر لیزری یکی از انواع دستگاه های برش لیزر است که با ایجاد خطوط لیزری می توانیم برش راحت تری داشته باشیم و دقت کار در این نوع بسیار بالاتر از نمونه ی دستی می باشد.

زمانی که با استفاده از سرامیک بر برش سرامیک را آغاز می کنید باید به یکباره تا انتهای کار بروید زیرا برش در چند مرحله می تواند از کیفیت کار بکاهد. سرامیک در واقع از خاک رس تشکیل شده که توسط لعابی روی آن پوشانده شده است بنابراین اگر برش سرامیک با دقت انجام نگیرد ممکن است لبه های سرامیک دچار لب پر شدن شود.

سرامیک بر را از کجا تهیه کنیم؟

شرکت های بسیاری برای فروش انواع سرامیک برهای آیرونمکس ، برامپرور ، وایکینگ و غیرهدر کشور ما وجود دارند اما برای خرید به دنبال مرکزی معتبر باشید تا وسیله ی اورجینالی را تهیه نمایید. مرکز فروش ابزار مجید در خدمت شماست..

تماس با ما

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

شماره تماس

02166347835

09121080200

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 871
نمایش همه
علاقه مندی ها ()