پرسلان نوعی سرامیک است که جدید تر از سرامیک های رایج بوده و توانسته طرفداران بسیاری داشته باشد. سرامیک پرسلان برای کفسازی استفاده می شود. همان طور که می دانیم کف یکی از مهمترین بخش های هر مکانی است که در صورت زیبایی و یا آسیب دیدگی تاثیر بسیاری بر روی محیطی گذارد. سرامیک ها وسیله های هستند که برای کفسازی از آن ها استفاده می شود. پرسلان نیز به دلیل سهولت نگهداری و ضدآب بودنش توانسته جایگاه خوبی را در میان ابزار های پوشش کف پیدا کند. برش پرسلان با دستگاه های پرسلان بر انجام می گیرد. این دستگاه ها به صورت دستی و لیزری در بازار وجود دارند. پرسلان بر ها در انواع مختلفی یافت می شوند که با توجه به میزان کار و ابعاد سرامیک ها می توان گزینه ی مناسب را انتخاب کرد.

پرسلان سرامیکی است که می توان با انواع دکوراسیون داخلی ها هماهنگ باشد و جلوه ای زیبا داشته باشد. بنابراین اگر برای نصب کفپوش نمی توانید تصمیم گیری کنید به شما پیشنهاد می شود از سرامیک پرسلان استفاده کنید. نصب پرسلان باید توسط شخص متخصص انجام گیرد زیرا نصب پرسلان بسیار پیچیده بوده و باید با دقت انجام گیرد تا نتیجه ی مطلوبی حاصل گردد.

قیمت پرسلان بر

قیمت خرید پرسلان بر با توجه به نوع پرسلان بر و کیفیت آن و شرکت سازنده ی این دستگاه مختلف می باشد. در نتیجه شما می توانید با توجه به بودجه ای دارید یک پرسلان بر باکیفیت را تهیه کنید. پرسلان بر به دلیل استفاده ی طولای مدت باید دارای کیفیت بالایی باشد تا در کوتاه مدت خراب نشود. فروشگاه های فروش پرسلان بر این وسیله را به همراه خدمات مختلف از قبیل گارانتی به مشتریان خود ارائه می دهند. آن چه که در خرید پرسلان بر اهمیت دارد خرید از مراکز معتبر مانند بورس انواع تیغه ابزار مجید است.

تماس با ما

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

شماره تماس

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 828
نمایش همه
علاقه مندی ها ()