بازسازی منزل یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای ایجاد یک فضای ایده آل، ایمن و بهینه در ساختمان های قدیمی  می باشد، که امروزه با دو هدف کلی تغییرات سازه ای و یا تزئینی انجام می شود، که در ابتدای پروژه بازسازی ساختمان باید به آن توجه شود. در انواع بازسازی منزل با متدهای امروزی معمولا در ابتدا به دنبال حذف نواقص، دیوار های اضافی، طراحی کابینت ها و کمد دیواری ها می باشند، تا بتوانند از کمترین فضای ممکن بیشترین استفاده را نمایند، سپس به سراغ طرح ها و روش های تزئینی منزل مانند تغییر کاغذ دیواری ها، کفپوش ها، استفاده از نور گیر ها و نور پردازی مناسب منزل می پردازند، که بسته به نظرات و سطح انتظارات مشتریان قیمت بازسازی منزل هم تغییر می کند، و می توان گفت زمانی این هزینه موثر واقع می شوند که با استفاده از رنگ های مناسب و هماهنگ با محیط و همین طور چیدمان درست وسایل طراحی دکوراسیون را انجام دهید.

 از مهمترین مزایای بازسازی ساختمان می توان به کاهش هزینه ها اشاره کرد، زیرا برای اغلب افراد بازسازی و مرمت ساختمان در صورتی که از متراژ آن راضی هستند، به مراتب بهتر و ارزان تر از خرید یک آپارتمان نوساز می باشد، در ضمن در هنگام بازسازی منزل این این امتیاز را خریداران دارند تا روند بازسازی را متناسب با طرح و نقشه خود انجام دهند، و در نهایت در منزل ایده آل و رویای خود ساکن شوند. تعیین بودجه و مشخص کردن محدودیت هایی که طراحان و معماران در پروژ های بازسازی منزل با آن مواجه هستند را باید در اولین فاز بازسازی منزل مشخص نمود.

مرکز معتبر بازسازی و معماری هیرادانا از باسابقه ترین مراکز اجرای بازسازی منزل با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، که با سالها تجربه در این صنعت و استفاده از مجرب ترین مهندسین و معماران توانسته بهترین پروژه های بازسازی و تعمیرات ساختمان را انجام دهد، که مستندات و نمونه های آن را می توان در وب سایت این مرکز مشاهده نمود.

لطفا برای آشنایی بیشتر با ما و پروژه های در دست اجرا از شرکت , از فروشگاه  ما دیدن فرمایید تا بتوانیم بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی و خدمات ساختمانی را خدمتتان ارائه دهیم.

شماره همراه : 09125754921

 شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

تلفن ثابت: 9 - 22172068

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد2

تلفن ثابت: 44890732 - 44274146

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 904
نمایش همه
علاقه مندی ها ()