بازسازی به عنوان یکی از مباحث داغ دنیا محسوب می شود که اختصاص به سازه های قدیمی دارد. همچنین در برخی از موارد می توان برای ایجاد تغییر و تحول و تنوع در سبک دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان، از ایده های طراحی و اجرای بازسازی دکوراسیون ساختمان استفاده نمود. با توجه به افزایش بهای ملک، امکان خرید ملک جدید سخت شده است، در همین راستا می توانید با ایجاد کمی تغییرات در دکوراسیون، نمای زیبا و کاربردی را بوجود آورید.

سفارش بازسازی ساختمان

سفارش بازسازی ساختمان  را می توانید به شرکت های اجرای دکوراسیون داخلی و نوسازی ساختمان بدهید. بدین ترتیب بر اساس معماری ملک و تحصیلات آکادمیک، قادر به اجرای بهترین طرح بازسازی دکوراسیون خواهند بود که متناسب با توان مالی صاحب ملک باشد. توجه به معقولۀ نوسازی ساختمان بیش از گذشته مطرح می شود چون تنوع تجهیزات دکوراتیو بیش از گذشته افزایش یافته است.

انواع لوازم دکوراتیو دیوارپوش، طراحی و اجرا محوطه سازی و روف گاردن، طراحی و اجرا درب و پنجره upvc، اجرای پتینه و نقاشی دکوراتیو، طراحی کناف سقفی و دیواری، طراحی و اجرای انواع گچبری، طراحی و اجرای دکوراسیون استخر، ایجاد نورپردازی در بخش های مختلف سازه و طراحی دکوراسیون آشپزخانه از جمله خدماتی است که جزء دسته بندی بازسازی ساختمان در نظر گرفته می شود.

نکتۀ طلایی که در حوزۀ نوسازی و تغییر دکوراسیون مطرح می شود، قیمت اجرای بازسازی ساختمان است. لازم به ذکر است که شرکت های ارائه دهندۀ خدمات طراحی دکوراسیون داخلی، قادر به اجرای بهترین ایده های بازسازی دکوراسیون است که متناسب با توان مالی صاحب ملک باشد.برای سفارش بازسازی ساختمان تجاری به سایت مراجعه کنید.

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان نیلوفر صفرزاده، با استفاده از پرسنل تحصیلکرده متخصص، قادر به طراحی و اجرای شکیل ترین بازسازی ساختمان است. این مجموعه پیش از اجرای پروژه های نوسازی، مشاوره رایگان ارائه می دهد تا تمام بررسی های لازم در خصوص اجرای بهترین پروژه در نظر گرفته شود.

آدرس: تهران شهرک غرب - روبروی میلاد نور - برج ستین طبقه 5 واحد 28

تلفن همراه: 09122828127  -  09120120715

تلفن ثابت: 86176140-021  -  86175047-021

تلفکس: 761715047 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 716
نمایش همه
علاقه مندی ها ()