میز بار از جمله تزئینات چوبی است که در طراحی دکوراسیون کلاسیک و مدرن طراحی و اجرا می شود. چوب به عنوان یکی از بهترین متریالی است که با استفاده از آن می توان انواع میز بار چوبی را طراحی نمود که متناسب با سبک دکوراسیون داخلی پیاده سازی شود. امروزه طراحان متعددی را می توان مشاهده نمود که با استفاده از متریال مرغوب چون چوب، قادر به اجرای بهترین طرح های میز بار چوبی می باشند که برگرفته از ایده های خلاقانه می باشد.برای طراحی انواع میز بار به سایت مراجعه نمایید. 

طراحی میز بار کلاسیک

طراحی میز بار کلاسیک بیش از طراحی میز بار مدرن علاقه مندان زیادی دارد. در حال حاضر برخی از افراد تمایل دارند که طراحی دکوراسیون اختصاصی داشته باشند، به همین منظور درخواست طراحی و اجرای میز بار چوبی اختصاصی می دهند که از نظر طراحی و رنگ بندی میز بار با سبک طراحی دکوراسیون هماهنگی متناسب خود را حفظ کرده باشد.

شرکت بازسازی ساختمان ، با استفاده از طراحان خلاق قادر به اجرای انواع لوازم چوبی از جمله انواع میز بار چوبی کلاسیک و مدرن می باشند. امروزه به دلیل مسئله آپارتمان نشینی، برخی از افراد تمایل دارند که متناسب با سبک دکوراسیون داخلی آپارتمان، طراحی میز بار اختصاصی داشته باشند تا به نحوی از فضای دکوراسیون، به بهترین شکل ممکن استفاده شده باشد.

از ابتدا به اشتباه تصور می شد که فضای اشغالی میز بار چوبی بسیار فضاگیر می باشد ولی با اجرای ایده های خلاقانه و زیبا، می توان طراحی انواع میز بار چوبی کوچک را اجرا نمود که فضای اندکی از دکوراسیون را در بر گیرد و در عین حال زیبایی دکوراسیون را بهبود ببخشد.

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان نیلوفر صفرزاده، با استفاده از کارشناسان مجرب طراح، قادر به ارائه خدمات مشاوره رایگان در خصوص طراحی میز بار مدرن و لاکچری، در اندازه های بزرگ و کوچک می باشد.

ادرس: تهران شهرک غرب - روبروی میلاد نور - برج ستین طبقه 5 واحد 28

تلفن همراه: 09122828127  -  09120120715

تلفن ثابت: 86176140-021  -  86175047-021

تلفکس: 761715047 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 699
نمایش همه
علاقه مندی ها ()